abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31383018
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:08 schreef jack4ya het volgende:
He.... als ik nu mijn huisje laat schilderen (wat kost dat een klats geld zeg!) en nog wat andere zaken die als woningverbetering gelden, kan ik dan wel weer aftrekken hehehehe...
Betaal ik die knakkers eerst van mijn spaarcentjes....

Nee... deze vlieger gaat vast niet op

Even serieus:
We hebben trouwens behoorlijk verbouwd (afgelopen jaar) en gaan nog verder ermee.... van eigen geld, kan ik de bonnetjes weg doen (qua belasting) of kan ik er nog wat mee?
Dat geld niet voor verbouwingen die we met de hypotheek gefinancierd hebben... da's nu wel op en afgerond.
Nee, in principe niet, want de afgesloten lening moet verband hebben met de verbouwing en dat is in dit geval niet zo.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_31383315
ow nee... ik formuleerde me ongelukkig:
Ik bedoelde met de stapel verbouwingsbonnen die ik heb, kan ik daar iets mee of niet. Dat staat idd los van deze nieuwe oversluiting.

Had je nog meegekregen waarom we de boeterente mee financieren ipv inlossen met EV?
Klinkt me nl. erg aannemelijk...
pi_31383741
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:55 schreef jack4ya het volgende:
ow nee... ik formuleerde me ongelukkig:
Ik bedoelde met de stapel verbouwingsbonnen die ik heb, kan ik daar iets mee of niet. Dat staat idd los van deze nieuwe oversluiting.
Bewaren indien van toepassing op je oude hypotheek. (qua aftrek)
quote:
Had je nog meegekregen waarom we de boeterente mee financieren ipv inlossen met EV?
Klinkt me nl. erg aannemelijk...

Ja en dan sta ik nog steeds achter mijn eerdere bewering: zelf betalen en in plaats van rente betalen, storten op rekening.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')