Boekbesprekingen, vragen over schrijvers, je favoriete theaterstuk, de mooiste schilderijen of de beste musea. Een must voor alle liefhebbers van kunst, boeken, theater en taal.
Ik heb de proloog al gelezen en heb 'em ook al besteld. Ben benieuwd, schijnt eindelijk weer echt wat actie en sensatie in te zitten.....maar ja, dat werd ook van vorige delen gezegd geloof ik.
Nu al? Dacht dat ie pas later kwam! Maar dat komt mooi uit, ik heb net deel 1 t/m 10 gelezen, en nu weet ik tenminste nog hoe die gingen. Hopelijk schiet het nu eindelijk eens op
Ik ben nu bezig met boek 10, blazijde 200 ofzo, in het engels. Ik denk dat ik boek 11 nog maar niet ga kopen, anders staat dat zo lelijk bij de pocket boekjes, zo'n boek met harde kaft :p Hoe veel boeken komen er eigenlijk nog?
RJ heeft gezegt dat hij nog maar één boek gaat schrijven in de serie (zonder prequels enzo dan) en dat dat dus deel 12 wordt, hij geeft alleen wel toe dat het een boek zou kunnen zijn van 1500 pagina's ofzo, maar in ieder geval maar 1.
Tja, ik heb het ondertussen al ruimschoots uit, maar ik heb toch weer het gevoel van 'nou ja, weer niks relevants gebeurd, en helaas is Faile niet een vreselijke dood gestorven'.