Ja, Rob heeft wel een punt... het probleem is alleen dat als iedereen al tegen je is... ze feller tegen je ingaan of je mening gewoon negeren...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:05 schreef milagro het volgende:
nog maar een keertje dan
Ja, en iedereen in de keuken weer over de zeik over Rob
Vuile vieze klootzak, noemt Tanja hem.
Rob was geirriteerd omdat Menno twee overvolle glazen verse jus d'orange ingeschonken had, ipv het een beetje te verdelen over meer glazen, en anderen te vragen of ze ms ook wat jus wilden.
"Dat is nu het verschil tussen jou en Ralph"
Ing en Menno hadden het niet gehoord en Tanja vertelt hen dat dus net.
"echt waar?"
"Jep, vraag maar aan Chan en Dido, die hoorden het ook"
Ben benieuwd wat Chan daarover zegt
Vond dat Rob op zich wel een klein puntje had.
Rob gelijk geven is niet leuk. O nee. Maar op huishoudelijk gebied hééft-ie het wél vaak.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:57 schreef wickie het volgende:
Rob zei klootzak tegen Menno omdat ie niet voor iedereen sinaasappels had geperst, Rob zit nu buiten met Naat en binnen wordt er door iedereen vooral door Tanja afgegeven op Rob.
Wat een trienen in dat huis
Hij kan toch niets meer goed doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, Rob heeft wel een punt... het probleem is alleen dat als iedereen al tegen je is... ze feller tegen je ingaan of je mening gewoon negeren...
Iedereen in het huis denkt alleen maar aan zichzelf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, Rob heeft wel een punt... het probleem is alleen dat als iedereen al tegen je is... ze feller tegen je ingaan of je mening gewoon negeren...
Tanja heeft een paar dagen geleden ook al de halve nacht lekker tussen haar tenen zitten pulken en vertelde aan Menno en Ingrid dat ze wel vaker schilfers en rode plekjes had en dat dat door het zwemmen kwam. Skimpy woont dus ook in dat BB huisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:35 schreef cuall het volgende:
Al die hygiëne is dus echt niet slimdat gepoets en dat handen wassen
![]()
Hoezo is dat pro-Tanja en anti-Rob? Is toch ook gewoon wat er gebeurdequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben geen Rob fan... maar ik vind wel dat de Talpa site anti-rob is en pro tanja. Dan weet je dus al wat de uitslag gaat worden donderdag.
Tanja is boos op Rob, en dat laat ze merken ook. De meeste Bewoners staan in de Keuken te kokkerellen en Tanja spreekt voluit over hem. "Weet je wat hij zei? 'Je lijkt in de verste verte niet op Ralph, want je denkt alleen maar aan jezelf.'" Ik zei: "Krijg nou de tieten! Moet je het horen wie het zegt."
Niets werkt beter om schimmelinfecties door te geven dan het delen van een douchequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:17 schreef Loedertje het volgende:
Wat een vreselijk misleidende TT scanman
[..]
Tanja heeft een paar dagen geleden ook al de halve nacht lekker tussen haar tenen zitten pulken en vertelde aan Menno en Ingrid dat ze wel vaker schilfers en rode plekjes had en dat dat door het zwemmen kwam. Skimpy woont dus ook in dat BB huis![]()
Had niet anders verwacht dan talpa het voor tanja opneemt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben geen Rob fan... maar ik vind wel dat de Talpa site anti-rob is en pro tanja. Dan weet je dus al wat de uitslag gaat worden donderdag.
van mij mag rob er wel uit, eng mannetjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
Tanja is boos op Rob, en dat laat ze merken ook. De meeste Bewoners staan in de Keuken te kokkerellen en Tanja spreekt voluit over hem. "Weet je wat hij zei? 'Je lijkt in de verste verte niet op Ralph, want je denkt alleen maar aan jezelf.'" Ik zei: "Krijg nou de tieten! Moet je het horen wie het zegt."
Nogal ja.. Ik dacht dat ik al heel wat gemist had....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:17 schreef Loedertje het volgende:
Wat een vreselijk misleidende TT scanman
Dit is misschien niet het beste voorbeeld nee... maar het valt me op dat als er iets gebeurd is... de talpa site de kant van Tanja kiest.... zoals in... "De 8 maanden zwangere tanja wast haar kleren, terwijl menno in de tuin ligt"... Maar goed... dat zal het spel wel zijn,quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoezo is dat pro-Tanja en anti-Rob? Is toch ook gewoon wat er gebeurdeNou haperen de streams hier behoorlijk, dus vergeef me als ik iets gemist heb.
Wat een onzin.. Dat wasgoed daar had Tanja gewoon gelijk in, lekker de zooi van een ander opzij gooien zodat hij zn wasje kan doen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob gelijk geven is niet leuk. O nee. Maar op huishoudelijk gebied hééft-ie het wél vaak.
Tanja ging om niks over de rooie, met dat wasgoed.
En dat gedoe met die sinaasappels ook weer. Ik kan ik me zó goed voorstellen dat na een paar weken op elkaars lip te zitten, dit soort kleine voorvallen het bloéd onder je nagels kunnen weghalen!Je hebt nu eenmaal van die mensen die altijd zorgen dat ze zelf meer dan genoeg hebben. Als het fruit zaterdag binnenkomt, snel met z'n tweetjes de hele bak druiven leegsnaaien. Twee glaasjes verse jus? Joh daar nemen we toch gewoon zes sinaasappels voor, zonder te vragen of er iemand anders ook nog wat wil?
Ik kan me gewoon voorstellen dat als je dit soort gedrag steeds weer door dezelfde personen ziet plaatsvinden, je ze op een gegeven moment opzoekt. Al is dat uit taktisch oogpunt niet verstandig, in zo'n omgeving (maar de rest ergert zich ook hoor, alleen die zeggen het niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |