bron: juize.fmquote:AFGEKICKTE EMINEM KOMT NAAR EUROPA
Twee maanden nadat Eminem zich heeft ingecheckt in Detroit's Brighton ziekenhuis voor zijn behandeling tegen zijn slaappillenverslaving, is de rapper ontslagen en weer klaar om de studio in te duiken. De rapper verbleef drie weken op de afkickafdeling en heeft daarna nog drie weken meegelopen met een speciaal patiëntenprogramma. Door zijn opname moest Em zijn Europese tour afzeggen, maar er is goed nieuws voor de fans; Fifty heeft aan zijn Duitse fans beloofd dat hij snel samen met Eminem naar Europa komt. "We gaan zo snel mogelijk onze koppen bij elkaar steken om een nieuwe tour te plannen. Ik heb mijn huidige show overhaast in elkaar moeten zetten en dus is het niet zo spectaculair als ik zou willen, maar Em en ik gaan dat samen goedmaken."
Voor when i'm gone zie Eminem - When I'm Gonequote:Op zaterdag 12 november 2005 00:52 schreef rotskibo het volgende:
When I'm gone is al gelekt, zoveelste gevoelige nummer over Hailie en dat ze hem mist als tie zo vaak weg is. Volgende nieuwe track is before the plunge maar daar is alleen nog maar een snippet van, die track zou gaan over 'retirement'.
Ik denk dat het echt zn laatste album is...
Je hoort alleen ff "yo". Dat kan ik ook maken, een acapella downloaden van een nummer en het simpel er overheen opnemen. Beat klinkt best aardig, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat het authentiek is.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:01 schreef rotskibo het volgende:
je hoort Eminem even aanzetten en dan wordt hij afgekapt zeg maar, dus die is zeker wel van hem.
quote:Op zondag 13 november 2005 18:31 schreef Boomlaars het volgende:
Eminem ft. Obie Trice & P Diddy - The Most Shady
http://rapidshare.de/file(...)_Most_Shady.mp3.html
van het nieuwe album van Notorious BIG
What's new in the 'HipHop' nowadays?!quote:Op zondag 13 november 2005 18:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het nieuwe album van Notorious B.I.G.
stelletje lijkepikkers![]()
inderdaadquote:Op zondag 13 november 2005 18:41 schreef DubzOne het volgende:
[..]
What's new in the 'HipHop' nowadays?!
wat een troep.quote:Op zondag 13 november 2005 18:31 schreef Boomlaars het volgende:
Eminem ft. Obie Trice & P Diddy - The Most Shady
http://rapidshare.de/file(...)_Most_Shady.mp3.html
van het nieuwe album van Notorious BIG
Er komen 3 nieuwe tracks op, te weten: "FACK", "Shake That" en "When Im Gone", waarvan de laatste reeds 'gelekt' is.quote:Op maandag 14 november 2005 00:48 schreef renz0r het volgende:
Niks bijzonders eigenlijk voor de mensen die zijn cds door en door kennen (like me). Maak dan liever mn eigen best-of cd van eminem. Is die zeker goed
Leuk voor de mensen die eminem alleen van zn hits kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |