Makro / Sligro is altijd bijna even duur of duurder dan winkels...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef Chandler het volgende:
Maar het heeft ook voordelen, zoals shoppen bij de Makro enzo... en dan zijn er toch wel meer voordelen te bedenken=
En daar heeft toch iedereen al een pasje van? Lijkt me niet bepaald het voordeel van een eigen bedrijf... Maar goed, ik zie de voordelen in het eigen baas zijn, jezelf echt kunnen uitdagen. Verder vind ik het niet erg om 24 uur per dag met iets bezig te zijn. Als je werk echt leuk is, mag het best een deel van mijn leven zijn. Dan hoef ik niet om 5 uur in de middag direct de knop om te zetten...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:00 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Makro / Sligro is altijd bijna even duur of duurder dan winkels...
Zonder risico geen winst...zo gaat het altijd en overal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:34 schreef halleekes het volgende:
voordeel: al veel genoemd
nadeel: mocht het verkeerd gaan...dan ben je echt goed de sjaak.....
Ligt eraan wat voor bedrijfsvorm je hebt en wat de oorzaak isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:34 schreef halleekes het volgende:
voordeel: al veel genoemd
nadeel: mocht het verkeerd gaan...dan ben je echt goed de sjaak.....
Exact, als je alles goed en degelijk aan pakt, vallen deze enorme verliezen nogal mee... Je kunt een hoop afdekken...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:15 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor bedrijfsvorm je hebt en wat de oorzaak is
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:48 schreef Triloxigen het volgende:
Voordeel
- Zelf beslissingen maken en de gang van zaken bepalen
- Zelf beslissen waar je werkt
- De 'spanning' van het nemen van bepaalde risico's.
- Je kunt alleen jezelf ontslaan omdat je jezelf niet mag of niet in het team pastquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:04 schreef Chandler het volgende:
Dus stel je hebt een bedrijf of wat dan ook wat is voor JOU, dus niet voor je bedrijf het voordeel dat JIJ een bedrijf(je) hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |