We halen de meeste informatie uit de moeilijkste keuzes; oftewel, we zoeken altijd twee vergelijkbaar beoordeelde foto's bijelkaar om te laten beoordelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:21 schreef Chewbacca het volgende:
ik scoor een 9.2 (:
Maar het gaat ook nergens over, soms moet je stemmen op foto's van vrouwen waar je vrijwel geen keuze kunt maken, positief alsmede negatief.
Foto1: 8.7 - 50xquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:30 schreef UncleFunk het volgende:
Het gaat goed met mijn scores; ik zit nu al onder de 7. Variërend van 6.7 tot 7.2
Doen jullie datzelf of doet een matching systeem dat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:31 schreef -Jelmer- het volgende:
[..]
We halen de meeste informatie uit de moeilijkste keuzes; oftewel, we zoeken altijd twee vergelijkbaar beoordeelde foto's bijelkaar om te laten beoordelen.
*meldt*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:30 schreef MaRySe het volgende:
En bij wie is 't een succes geworden?
Ja, dit laten we voorlopig even zo; is tamelijk lastig om aan te passen namelijk - wellicht dat we het in de toekomst wel verbeteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
- als je met iemand in je lijst aan het chatten bent en iemand anders komt online en die staat onderin ergens. Dan moet je eerst je overzicht vernieuwen zodat de 2 met wie je chat bovenin staan in het blauw.
Dat kan ook gewoon tussendoor, je wordt er soms ook aan herinnerd om je match te beoordelen.quote:En het beoordelen, moet dat aan het "eind" of kan dat ook gewoon tussendoor?
Aangezien er nog niet zoveel gebruikers online zijn worden alleen hele basis-gegevens meegenomen voor het selecteren van de speeddate. Verder moet er natuurlijk niet te snel overgestapt worden naar MSN - dan loopt Paiq snel leeg :Squote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:08 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb iig al 1 leuk msn-contact over gehouden aan het speeddaten, dus wat dat betreft is het al een succes (een kinderhand is gauw gevuld). Wat voor criteria gebruikt het speeddate-systeem precies, eigenlijk? Speelt de woonplaats daar ook mee, bijvoorbeeld?
Kun je een berichtje sturen naar een foto die je leuk vind en tegenkomt bij het foto-beoordelenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:27 schreef Viperdesign het volgende:
Wat is het nut van die credits? Komt een beetje goedkoop over. :\.
Tja, bij haar was msn stabieler dan Paiq (bij Paiq ging ze regelmatig opeens offline). Dan is een keuze vrij snel gemaakt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:17 schreef -Jelmer- het volgende:
[..]
Aangezien er nog niet zoveel gebruikers online zijn worden alleen hele basis-gegevens meegenomen voor het selecteren van de speeddate. Verder moet er natuurlijk niet te snel overgestapt worden naar MSN - dan loopt Paiq snel leeg :S
Chat nou met een aantal , maar niet via msn. Vind het best zoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:08 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb iig al 1 leuk msn-contact over gehouden aan het speeddaten, dus wat dat betreft is het al een succes (een kinderhand is gauw gevuld). Wat voor criteria gebruikt het speeddate-systeem precies, eigenlijk? Speelt de woonplaats daar ook mee, bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |