abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31366034
Het gaat goed met mijn scores; ik zit nu al onder de 7. Variërend van 6.7 tot 7.2
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:31:02 #27
131880 -Jelmer-
http://www.paiq.nl
pi_31366041
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:21 schreef Chewbacca het volgende:
ik scoor een 9.2 (:

Maar het gaat ook nergens over, soms moet je stemmen op foto's van vrouwen waar je vrijwel geen keuze kunt maken, positief alsmede negatief.
We halen de meeste informatie uit de moeilijkste keuzes; oftewel, we zoeken altijd twee vergelijkbaar beoordeelde foto's bijelkaar om te laten beoordelen.
pi_31366942
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:30 schreef UncleFunk het volgende:
Het gaat goed met mijn scores; ik zit nu al onder de 7. Variërend van 6.7 tot 7.2
Foto1: 8.7 - 50x
Foto2: 8.2 - 45x
Foto3: 8.2 - 45x
Foto4: 7.7 - 41x
Foto5: 8.1 - 17x (vandaag pas neergezet)

Al met al goeie scores volgens mij
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_31370886
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:31 schreef -Jelmer- het volgende:

[..]

We halen de meeste informatie uit de moeilijkste keuzes; oftewel, we zoeken altijd twee vergelijkbaar beoordeelde foto's bijelkaar om te laten beoordelen.
Doen jullie datzelf of doet een matching systeem dat?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:21:08 #30
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_31371005
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 14:30 schreef MaRySe het volgende:
En bij wie is 't een succes geworden?
*meldt*

Ben nog steeds helemaal in de wolken!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_31371018
een opmerking voor Jelmer

- als je met iemand in je lijst aan het chatten bent en iemand anders komt online en die staat onderin ergens. Dan moet je eerst je overzicht vernieuwen zodat de 2 met wie je chat bovenin staan in het blauw.

nog 1 vraagje
En het beoordelen, moet dat aan het "eind" of kan dat ook gewoon tussendoor?
pi_31372378
vandaag van een 8.5 naar een 8.2 gegaan, kan wel huilen.....durf me bijna niet meer te vertonen op straat...
pi_31373325
Oh. Heb volgens mij een date gehad. Ofzo. Was bij iemand die ik via PaiQ heb leren kennen.

Was wel leuk. Geloof ik.
pi_31373544
wie was 't ?
pi_31373679
Geen FOK!ster. Zover ik weet. .
pi_31376476
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:55 schreef Viperdesign het volgende:
Geen FOK!ster. Zover ik weet. .
Je klinkt in ieder geval zeer positief
pi_31378985
Ben er wel positief over hoor, maar goed. Ik ga niet over één nacht ijs. .
Hoe staat het aan uw kant?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:36:47 #38
131880 -Jelmer-
pi_31379994
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
- als je met iemand in je lijst aan het chatten bent en iemand anders komt online en die staat onderin ergens. Dan moet je eerst je overzicht vernieuwen zodat de 2 met wie je chat bovenin staan in het blauw.
Ja, dit laten we voorlopig even zo; is tamelijk lastig om aan te passen namelijk - wellicht dat we het in de toekomst wel verbeteren.
quote:
En het beoordelen, moet dat aan het "eind" of kan dat ook gewoon tussendoor?
Dat kan ook gewoon tussendoor, je wordt er soms ook aan herinnerd om je match te beoordelen.

Oh en Chewbacca, het 'systeem' kiest zelf welke foto's er naast elkaar getoond worden bij het beoordelen.
pi_31381276
tvp
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:29:02 #40
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31382703
In het vorige topic verhaal stond dat je F5 kon gebruiken als je beide foto's niet wilt beoordelen.

Zelf heb ik met 1 iemand nog contact op PaiQ en heb hem ook verteld van mijn nieuwe vlam. Hij heeft dit heel sportief opgevat. Natuurlijk was ons contact nog minimaal maar hij kon het waarderen dat ik zo eerlijk tegen hem was. Ik kan het van hem iig waarderen dat hij niet meteen zo moeilijk deed en niet begon te schelden (wat sommige toch weer wel doen)

Tussen mij en mijn vlam loopt het goed. De komende dagen gaan we regelmatig elkaar zien en sowieso spreken we elkaar. Voor zover het zich nu laat aanzien is het een echte perfecte match.klik
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_31384157
Whahah, ik wou voor de gein kijken hoe de schermen eruit zien en hoe het werk, als je een one liner wil sturen naar een foto die je leuk vind. Dus ik gewoon een willekeurige foto aangepakt en op het hartje geklikt, krijg ik dit te zien "Helaas, deze gebruiker valt niet op mannen!"

Vond ik grappig om ff mede te delen.

Ik had al vermoeden dat ik ook lesbiennes aan he beoordelen was. Snap het nut niet van, maar ok.....
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:30:40 #42
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31385582
'Relatiebemiddeling tegen armoedeval'

ENSCHEDE - De gemeente Enschede moet aan relatiebemiddeling doen om de
armoedeval onder de sociale minima een halt toe te roepen. Dit voorstel doet de
VVD Enschede in haar ontwerpverkiezingsprogramma voor de gemeenteraads-
verkiezingen van maart volgend jaar.

„Veel mensen komen in de bijstand door een verbroken relatie. Door deze alleen-
staanden aan een nieuwe partner te helpen, kan de financiële situatie aanmerkelijk
verbeteren en de uitkering worden ingetrokken”, aldus fractievoorzitter J. Hatenboer
van de VVD Enschede woensdag.

De VVD zet in haar plan niet alleen in op verbroken relaties, maar vindt dat de
gemeente ook moet bemiddelen bij minimagezinnen die uit elkaar dreigen te vallen.

Enschede verstrekt op dit moment ongeveer 6500 bijstandsuitkering en dat aantal
loopt nog steeds fors op. Op de vraag of de liberalen met het voorstel niet teveel
inbreuk maken op de privacysfeer van de burgers, antwoordt Hatenboer: „We moeten
oppassen dat we niet betuttelend bezig zijn, anderzijds ligt de uitvoering van de bijstand
wel bij de gemeenten en kost dit veel geld.”

De VVD is met zeven raadszetels de derde partij in Enschede en maakt momenteel
geen deel uit van het college van burgemeester en wethouders.

bron
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_31395834
Zo nou heb ik wel genoeg foto's beoordeeld. Heb ze volgens mij wel allemaal zo'n beetje gezien. En het wordt er niet beter op. Dus ik hou het alleen op speeddaten..
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:08:41 #44
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_31396319
Ik heb iig al 1 leuk msn-contact over gehouden aan het speeddaten, dus wat dat betreft is het al een succes (een kinderhand is gauw gevuld ). Wat voor criteria gebruikt het speeddate-systeem precies, eigenlijk? Speelt de woonplaats daar ook mee, bijvoorbeeld?
Nicht ärgern, nur wundern!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:17:42 #45
131880 -Jelmer-
pi_31396637
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:08 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb iig al 1 leuk msn-contact over gehouden aan het speeddaten, dus wat dat betreft is het al een succes (een kinderhand is gauw gevuld ). Wat voor criteria gebruikt het speeddate-systeem precies, eigenlijk? Speelt de woonplaats daar ook mee, bijvoorbeeld?
Aangezien er nog niet zoveel gebruikers online zijn worden alleen hele basis-gegevens meegenomen voor het selecteren van de speeddate. Verder moet er natuurlijk niet te snel overgestapt worden naar MSN - dan loopt Paiq snel leeg :S
pi_31396946
Wat is het nut van die credits? Komt een beetje goedkoop over. :\.
pi_31397320
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:27 schreef Viperdesign het volgende:
Wat is het nut van die credits? Komt een beetje goedkoop over. :\.
Kun je een berichtje sturen naar een foto die je leuk vind en tegenkomt bij het foto-beoordelen

Ik heb er alweer 28
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:41:28 #48
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_31397348
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:17 schreef -Jelmer- het volgende:

[..]

Aangezien er nog niet zoveel gebruikers online zijn worden alleen hele basis-gegevens meegenomen voor het selecteren van de speeddate. Verder moet er natuurlijk niet te snel overgestapt worden naar MSN - dan loopt Paiq snel leeg :S
Tja, bij haar was msn stabieler dan Paiq (bij Paiq ging ze regelmatig opeens offline). Dan is een keuze vrij snel gemaakt...
pi_31397351
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:08 schreef Hooghoudt het volgende:
Chat nou met een aantal , maar niet via msn. Vind het best zo

jammer dat mijn favoriet niet zoveel online is.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:42:29 #50
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_31397384
Hoe worden die cijfers bij de foto's eigenlijk berekend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')