abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31346545
Net zat ik een beetje mijn boekenkast door te bladeren, kom ik ineens 'Fokke en Sukke - Het afzien van 2004' tegen! Ik wist niet eens dat ik dat boek had Maar gezien de naam (de mijne) in het boek, neem ik aan dat hij toch echt legaal in de kast staat
pi_31351679
Ik herken eigenlijk eerder het tegenovergestelde. Boeken waarvan ik zeker weet dat ik ze heb kan ik nooit vinden en besluit dan maar dat ik het boek blijkbaar heb uitgeleend. Maar aan wie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 07:06:24 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31351695
Of dat je een boek in je handen gedrukt krijgt met een "bedankt voor het lenen!" en dat je al helemaal vergeten was dat je het überhaupt had uitgeleend. Dat heb ik echt regelmatig...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31351700
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 07:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of dat je een boek in je handen gedrukt krijgt met een "bedankt voor het lenen!" en dat je al helemaal vergeten was dat je het überhaupt had uitgeleend. Dat heb ik echt regelmatig...
Ik zou willen dat ze dat bij mij een keer deden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31406329
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 07:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik herken eigenlijk eerder het tegenovergestelde. Boeken waarvan ik zeker weet dat ik ze heb kan ik nooit vinden en besluit dan maar dat ik het boek blijkbaar heb uitgeleend. Maar aan wie.
Mijn vrienden kopen hun eigen boeken of lezen niet Die paar die ik uitleen, weet ik altijd wel te onthouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')