abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:53:45 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_31339193
Gisteren sloegen de honden van de overburen weer eens aan voor de zoveelste keer in een uur.
TV kijken wilde niet meer lukken en het leefgenot word me al gedurende enige tijd verziekt door die buren.
De buren zijn gewoon thuis maar doen niets om die tering klote honden stil te krijgen en te houden.
Ik was het gisteren zo zat dat ik zelfgemaakte pepperspray maakte en had me voorgenomen dit in hun richting te spuiten als ze weer aansloegen.
Zo gezegd zo gedaan. Ik voegde mijn woord bij mijn daad.
De honden waren er best ziek van geloof ik maar het blaffen hield niet op.

Dus aanbellen bij de buren wat ze in vredesnaam met 4 kuthonden moesten en hen die niets doen om ze stil te houden.
Ik praat met de zoon des huize en zijn vriendin komt op hoge poten en grote bek aanzetten en ik zeg haar stil te zijn want ik praat met haar vriend.
Ouders en opa komen naar buiten en die opa, een mislukte kolonel uit het leger zegt dat honden horen aan te slaan ook al gebeurd er niets. De seniele gast loopt daarna weer weg.
Die vriendin blijft doorschreeuwen en ik zet mijn rechter wijsvinger naar mijn mond als teken om stil te zijn. hahahahahaha hierdoor raakte ze helemaal over haar toeren

Enfin ik heb gezegd dat ik niet insta voor wat hun honden zal overkomen.
vandaag was het een oase van rust

Ter verduidelijking, in onze straat zijn er welgeteld 14 honden. Plus nog de straathonden die zo nu en dan de rust eens verstoren.
De straat is niet langer dan 60 meter.

Mijn hondenhaat is nu weer eens versterkt.
Ik kots op honden!!!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_31339366
Zelgemaakte pepperspray op die honden spuiten?

Als ik hun was, zou ik meteen de politie bellen wegens dierenmishandeling.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:05:26 #3
110987 ErwinRommel
pi_31339435
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:02 schreef Syytön het volgende:
Zelgemaakte pepperspray op die honden spuiten?

Als ik hun was, zou ik meteen de politie bellen wegens dierenmishandeling.
Onzin!!!!
Die kutbeesten maken een tering herrie waar je u tegen zegt. Ze hebben er 4.
Als ze nog steeds niets ondernemen neem ik wel actie.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:10:04 #4
33294 Qlimax
- original -
pi_31339557
vieze duitse stinkherders zeker...tokkies
- 010 -
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:10:17 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31339563
Welkom in een overbevolkt land, waar mensen ook nog slaven (ehhh honden) houden, om iets in huis te hebben waardoor ze kunnen zien dat ze niet helemaal achteraan stonden toen de IQ's werden uitgedeeld.
censuur :O
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:11:36 #6
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_31339582
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:

Mijn hondenhaat is nu weer eens versterkt.
Ik kots op honden!!!!
Logisch dat je er agressief van wordt, maar ik denk dat je eerder de eigenaren er voor op aan moet kijken dan de honden. Die beesten worden nu eenmaal zo door die Tokkies opgevoed.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:12:19 #7
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_31339595
Honde horen aan te slaan? Wat een goede reden! En wat als ze bijten? Hoort dat dan ook?
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
pi_31339612
honden zijn ook kut beesten.
I'm not the man you think I am!
pi_31339622
Anders stuur je het afrika korps toch even langs?
Their eyes opaque.
pi_31339661
alsof die honden er wat aan kunnen doen dat ze geen of een slechte opvoeding krijgen.
Je kan beter wat aan de buren zelf doen, of durf je dat niet? Ik maak nl. uit je verhaal op dat ze in een afgeschermde tuin zitten en weinig terug kunnen doen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_31339749
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:05 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Onzin!!!!
Die kutbeesten maken een tering herrie waar je u tegen zegt. Ze hebben er 4.
Als ze nog steeds niets ondernemen neem ik wel actie.
Heb wel een beetje dubbel gevoel hierover.
aan de ene kant zijn honden stinkende afhankelijke lawaaimakende beesten... aan de andere kant is zelfgemaakte pepperspray spuiten op dieren niet echt een teken van sociale acceptatie en verdraagzaamheid
Als ik de hondeneigenaar was en ik kwam erachter dat je pepperspray naar mijn dieren spuit, zou ik niet voor mezelf in kunnen staan, sterker nog ik zou je gewoon ter plekke neerhoeken . Komop zeg, die beesten blaffen omdat dat in hun aard zit, niet om jou te irriteren, egocentrisch figuur
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:22:04 #12
83951 rashudo
project 2501
pi_31339784
Je kan ook gewoon wat heroine over de schutting gooien, worden ze lekker rustig van.
Their eyes opaque.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:25:35 #13
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_31339849
Blijf vannacht wakker en ga om het half uur aanbellen, kijken of ze het dan nog steeds zo leuk vinden dat die honden aanslaan
So we just called him Fred
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:34:34 #14
110987 ErwinRommel
pi_31340059
De pitbull van de naaste buren kan wel stil zijn en pas echt ingrijpen als er iets mis zit.
Daar heb ik dan ook geen enkel probleem mee.
het probleem zit in het feit dat die 4 kutbeesten van de overburen voor niets en om de haverklap aanslaan.
Na al eerder geklaag en nul op rekest gekregen was de maat vol. Dus pepperspray spuiten in die blaffende snoeten.
gejank werd er echter niet minder om. Ik denk nu aan andere middelen om de eigenaren eens tot enig nadenken te zetten want met hen valt niet te praten.

Laxeer bv. Moet nog ff kijken of er geen blijvend letsel aan die beesten kan zijn na gebruik daarvan.
Schijten ze de boel maar onder bij de eigenaar ipv. de rust te verstoren.

De zoon des huize gisteren wilde me idd neerhoeken, echter dit wilde niet lukken omdat ik toch een maatje groter ben.
Grappig dat die gepensioneerde kolonel het leger zou inschakelen. De mislukkeling (dat weet hij zelf niet) heeft echter te weinig invloed en is zeer impopulair bij zijn oude manschappen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:36:45 #15
110987 ErwinRommel
pi_31340113
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:25 schreef FredvZ het volgende:
Blijf vannacht wakker en ga om het half uur aanbellen, kijken of ze het dan nog steeds zo leuk vinden dat die honden aanslaan
Al aan gedacht maar dan net iets anders: NL geluid van de honden opnemen met een decibel meter en deze gegevens aan de gemeente geven.
of het op te nemen en deze geluiden in het holst van de nacht vanuit mijn mooie geluidsinstalatie afspelen.
Maar dan heb ik weer de rest tegen me omdat IK hen uit hun slaap hou.
pi_31340155
Mischien hebben ze duitse voorouders, halverwege de jaren 40 was er een grote emigratiegolf richting zuid amerika.
Duits praten dus.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_31340318
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Al aan gedacht maar dan net iets anders: NL geluid van de honden opnemen met een decibel meter en deze gegevens aan de gemeente geven.
Is al beter dan als een tokkie die honden molesteren.
pi_31340491
Pepperspray, laxeermiddel... doe ff normaal man.

Die honden kunnen er niks aan doen, het ligt aan de mensen. Als ze niet voor rede vatbaar zijn, bel dan de politie. Net zolang tot ze er iets aan komen doen.

Als je die dieren iets aan gaat doen krijg je nog veel grotere problemen, trust me. En terecht. Als iemand jouw dieren iets aan zou doen zou jij het ook niet pikken.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:02:42 #19
110987 ErwinRommel
pi_31340638
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef Wriker het volgende:
Pepperspray, laxeermiddel... doe ff normaal man.

Die honden kunnen er niks aan doen, het ligt aan de mensen. Als ze niet voor rede vatbaar zijn, bel dan de politie. Net zolang tot ze er iets aan komen doen.

Als je die dieren iets aan gaat doen krijg je nog veel grotere problemen, trust me. En terecht. Als iemand jouw dieren iets aan zou doen zou jij het ook niet pikken.
het aanpakken van die mensen ligt hem nu net. Er valt geen gesprek met ze te voeren. ja, je kan klagen wat je wilt, maar ze zijn doof.
Klaarblijkelijk heeft mijn uitbarsting van gisteren gewerkt en houden ze die kuthonden nu binnen of in hun achtertuin.
Werkt dus wel degelijk door juist wat hen lief is te bedreigen met iets wat on-orthodox is

vandaag hebben ze nog geen kik gegeven. Ik ben blij als over een week blijkt dat de boodschap is overgekomen.
Niet goedschiks?? prima!! dan maar kwaadschiks. En soms blijkt het te werken en is er nu een heerlijke serene rust
pi_31340669
Koop een nintendogs voor ze
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:04:46 #21
110987 ErwinRommel
pi_31340684
Honden zijn echt onrein. Vieze beesten zijn het. De boel bekakken, als een achterlijke lawaai maken.
De mens die deze beesten houd is nog erger. Althans die mensen die die kut beesten niet stil kunnen houden.
Zo kom ik vaak op een bbq, en de honden lopen los rond en schooien bij het leven. Bij mij valt niets te halen, behalve een trap na.
Hou die beesten in toom gvd!!!!
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:13:47 #22
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31340892
Ik vind je frustratie wel begrijpelijk maar pepperspray of wat dan ook over honden heenkieperen is toch echt lomp.
Vampire Romance O+
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:17:56 #23
110987 ErwinRommel
pi_31340982
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:13 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind je frustratie wel begrijpelijk maar pepperspray of wat dan ook over honden heenkieperen is toch echt lomp.
Lomp is het idd. Ik praat het ook niet goed. Echter het schijnt resultaat te hebben gehad. Edoch niet iets om trots op te zijn. Maar het is nu wel heerlijk rustig in de straat.

je moet het zo zien. het is een ketting reactie. Als bij de een de hond aanslaat gaan de anderen ook automatisch janken of blaffen. Dus een chaos welke ook in de nacht voorkomt.
Mijn buren (links dan) moeten ook niets hebben van dit gedoe maar berusten erin.
Zo ben ik niet. Ik wil er iets tegen doen. Goedschiks werkte niet, dus dan maar een andere wat lompere manier.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:22:06 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31341066
ik geloof echt geen ene flikker van dit flauwekul verhaal....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_31341187
Gooi vannacht een paar vergiftigte worsten door de brievenbus.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')