Gisteren sloegen de honden van de overburen weer eens aan voor de zoveelste keer in een uur.
TV kijken wilde niet meer lukken en het leefgenot word me al gedurende enige tijd verziekt door die buren.
De buren zijn gewoon thuis maar doen niets om die tering klote honden stil te krijgen en te houden.
Ik was het gisteren zo zat dat ik zelfgemaakte pepperspray maakte en had me voorgenomen dit in hun richting te spuiten als ze weer aansloegen.
Zo gezegd zo gedaan. Ik voegde mijn woord bij mijn daad.
De honden waren er best ziek van geloof ik maar het blaffen hield niet op.
Dus aanbellen bij de buren wat ze in vredesnaam met 4 kuthonden moesten en hen die niets doen om ze stil te houden.
Ik praat met de zoon des huize en zijn vriendin komt op hoge poten en grote bek aanzetten en ik zeg haar stil te zijn want ik praat met haar vriend.
Ouders en opa komen naar buiten en die opa, een mislukte kolonel uit het leger zegt dat honden horen aan te slaan ook al gebeurd er niets. De seniele gast loopt daarna weer weg.
Die vriendin blijft doorschreeuwen en ik zet mijn rechter wijsvinger naar mijn mond als teken om stil te zijn. hahahahahaha hierdoor raakte ze helemaal over haar toeren
Enfin ik heb gezegd dat ik niet insta voor wat hun honden zal overkomen.
vandaag was het een oase van rust
Ter verduidelijking, in onze straat zijn er welgeteld 14 honden. Plus nog de straathonden die zo nu en dan de rust eens verstoren.
De straat is niet langer dan 60 meter.
Mijn hondenhaat is nu weer eens versterkt.
Ik kots op honden!!!!