abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31380175
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind dat we op Fok ook een Nix factor achtig iets moeten gaan beginnen. Neem ik Haaibaaike onder m'n hoede
Wat is probleem?

Ik hoef mij niks te trekken van jij zegt.

Ik heb gister ook Nikxfactor gekeken Om half tien op die talpa, allemaal kneuzen die proberen in een band komen
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_31380848
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef Timmai het volgende:

[..]

iedereen die door is heeft zich opgegeven, 100% gegarandeerd dat er geen acteurs tussen zitten
Overigens, programmamakers worden natuurlijk zelf ook wel voor de gek gehouden. Of hebben jullie alle antecedenten van alle kandidaten nagetrokken? Zie bijvoorbeeld Paul de Leeuw, waar die stuntelaar ook gewoon een acteur bleek te zijn (zonder dat De Leeuw dat wist).
pi_31385854
ik vind het echt wel een koningsprogramma, heb hard gelachen, die ene man die niet doorging en die vrouw helemaal janken whahaha wat een trieste figuren. Beste nieuwe tv programma waar talpa tot nu toe mee is gekomen .
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:49:22 #79
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_31389617
quote:
'De nix factor' trekt bijna half miljoen kijkers.

De eerste aflevering van het muziekprogramma 'De nix factor' van Talpa heeft dinsdagavond bijna een half miljoen kijkers getrokken. "Ik ben daar heel erg blij mee. Dat betekent dat de kijkers het programma waarderen", laat jurylid Jeroen van de Boom aan Novum Nieuws weten. In 'De nix factor' gaat een jury de weddenschap aan met een drietal muziekproducenten die beweren dat ze van iedereen een ster kunnen maken.

In het programma gaan juryleden Jeroen van de Boom, Manuela Kemp en Daan van Rijsbergen in drie selectierondes op zoek naar zes talentloze kandidaten. Vervolgens nemen producers Emile Hartkamp, Rob Bolland en Tjeerd Oosterhuis elk twee van deze kandidaten onder hun hoede. Met deze overgebleven kandidaten moeten de muziekproducenten een hit zien te scoren.

Volgens Van De Boom vinden kijkers het 'leuk' om te zien hoe de zes kandidaten door stylisten en producers worden aangepakt. "We lopen mensen niet belachelijk te maken, hoor! Ze weten heel goed dat ze niet kunnen zingen, maar omdat ze bij Idols zijn afgewezen, hopen ze hier eindelijk te winnen."

Het jurylid hoopt dat de volgende afleveringen ook veel kijkers trekt. "Natuurlijk wil ik dat kijkers het leuk vinden, tenslotte maken we het programma speciaal voor het publiek."
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:52:31 #80
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31389673
quote:
De eerste aflevering van het muziekprogramma 'De nix factor' van Talpa heeft dinsdagavond bijna een half miljoen kijkers getrokken. "Ik ben daar heel erg blij mee. Dat betekent dat de kijkers het programma waarderen", laat jurylid Jeroen van de Boom aan Novum Nieuws weten.
Wat een onzin. Wacht eerst maar eens af hoe het de tweede uitzending scoort, zegt meer over de waardering. Sowieso hebben ze dan geen lead-in van 1.151.000 kijkers.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:00:34 #81
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31389899
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:52 schreef BVO het volgende:

[..]

Wat een onzin. Wacht eerst maar eens af hoe het de tweede uitzending scoort, zegt meer over de waardering. Sowieso hebben ze dan geen lead-in van 1.151.000 kijkers.
Mee eens, BVO
pi_31391321
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:01 schreef mark_03 het volgende:
Heb toch het gevoel bij de meeste kandidaten dat 't gespeeld is.
Nee, ik weet zeker van niet. Het lijkt misschien wel zo, omdat sommigen wel erg zijn,
maar mijn broertje heeft er ook aan meegedaan (voor de lol), hij was trouwens niet door (gelukkig maar )
Ik ben benieuwd wanneer ze hem gaan uitzenden
The secret of getting ahead is getting started
pi_31393156
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:07 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Nee, ik weet zeker van niet. Het lijkt misschien wel zo, omdat sommigen wel erg zijn,
maar mijn broertje heeft er ook aan meegedaan (voor de lol), hij was trouwens niet door (gelukkig maar )
Ik ben benieuwd wanneer ze hem gaan uitzenden
haha, wie is jouw broertje? misschien heb ik em wel gezien/gebeld
pi_31396998
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:25 schreef Timmai het volgende:

[..]

haha, wie is jouw broertje? misschien heb ik em wel gezien/gebeld
Maurice is zijn naam.
Grote lange jongen, vrij zelfverzekerd, wat blijkbaar de reden was van z'n exit
Maar één ding is wel zeker, zingen kan hij niet
The secret of getting ahead is getting started
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:02:24 #85
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_31414748
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_31415199
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef caradoc het volgende:
Op zich wel een leuk programma, maar ik ben bang dat het snel gaat vervelen. We zien wel
Zo denk ik er ook over.
pi_31508580
Volgend baggerprogramma
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:26:00 #88
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31539623
quote:
HENKJAN SMITS: 'NIX-FACTOR IS MAKKELIJK SCOREN'

Talpa is bezig met de Nix Factor. RTL 4 start zaterdag met de tegenhanger Idols, maar jurylid Henkjan Smits heeft geen goed woord over voor het Talpa-programma....

HenkJan vindt het maar NIX* Wat zij laten zien, minkukels, is precies de kracht van de audities van Idols. Mensen die niks kunnen, maar er vol van overtuigd zijn dat ze heel goed zijn. Je programma daaromheen bouwen vind ik makkelijk scoren.

* Als iemand bij ons op de stip komt staan dan let ik op de aan of afwezigheid van de bekende synergie van talenten. Heeft iemand de x-factor of niet? Het antwoord daarop is soms nee en dat is niet leuk. Bij De Nix Factor beweren ze dat iedereen bij hen tevreden naar buiten gaat. Zijn ze niet slecht genoeg, dan worden ze doorgestuurd naar mij en zijn ze wél slecht genoeg, dan mogen ze door naar de volgende ronde. Ik begrijp die constructie niet, vind het een beetje treurig.

* We weten inmiddels dat het medium tv voor populariteit zorgt en als die wordt omgezet in een plaatje dan zorgt tv indirect voor goede verkoopcijfers. Maar met één hit ben je nog geen ster! Als de muziekwereld je lief is, snap ik niet dat je aan een programma meewerkt dat de muziekindustrie belachelijk maakt. Ik als muziekfreak vind dat een zeer kwalijke zaak.

* Als je leedvermaak niet begrijpt, moet je er geen programma over maken.
I totally agree. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_31543590
Is dat die gast van Idols ?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:00:46 #90
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_31543777
Ik vind het echt genieten!

Die Anton , dat was wel heel erg sneu...

Maar dat Urban Barbapappa idee!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_31543837
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:26 schreef BVO het volgende:

[..]

I totally agree. .
Eens. Die minkukels hebben we nu wel gezien. Het was ook wel te zien in de eerste show dat er heel veel "gespeeld" werd. Niet alles, maar wel veel.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:07:38 #92
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_31543973
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:26 schreef BVO het volgende:

[..]

I totally agree. .
Henk-Jan kraamt echt onzin uit, Beev

Het idee is niet "lekker meeliften op de gimmick van slechte wannabe-artiesten", het idee is te bewijzen dat al die Idols crap onzin is en van elke debiel wel een ster te maken is. Oftewel: als hier net zo'n groot "succesartiest" uitkomt als bij Idols, wordt Idols compleet onderuit gehaald.

Alleen al de titel "De NIX factor" moet deze opzet toch wel duidelijk maken. Een directe steek naar Idols. En terecht, mijn inziens.
pi_31544279
Die rus ....
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:31:19 #94
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_31544715
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 21:17 schreef caradoc het volgende:
Die rus ....
Dat was zielig!

LEKKER!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:45:14 #95
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_31548988
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 21:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
het idee is te bewijzen dat al die Idols crap onzin is en van elke debiel wel een ster te maken is.
Het idee van idols is om een ster te zoeken, dus niet een eendagsvlieg. Dat laatste is bij een programma als de Nix-factor het beste wat te verwachten is. Immers, de TV-aandacht zorgt voor een leuk hitje voor de winnaar. Dat is wat Henk-Jan S. wil zeggen en waarmee ik het eens ben. Overigens speelt de 'jury' haar rol ook wel heel erg slecht, zogenaamd elkaar uitleggen wat de regels zijn.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:46:53 #96
129571 Plientjuh
ik sla er op los
pi_31549034
ik vond het na 10 minuten al saai, en aangezien de hoeveelheid posts vinden dat er meer
pi_31549445
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 21:17 schreef caradoc het volgende:
Die rus ....
...die had zich bij Idols ook al voor schut gezet.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 00:23:51 #98
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_31549783
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:45 schreef SigmundFreud het volgende:

[..]

Het idee van idols is om een ster te zoeken, dus niet een eendagsvlieg. Dat laatste is bij een programma als de Nix-factor het beste wat te verwachten is. Immers, de TV-aandacht zorgt voor een leuk hitje voor de winnaar. Dat is wat Henk-Jan S. wil zeggen en waarmee ik het eens ben. Overigens speelt de 'jury' haar rol ook wel heel erg slecht, zogenaamd elkaar uitleggen wat de regels zijn.
Ja, en Idols is daar ook zo goed in geslaagd!
Ik denk dat De Nix Factor net zo'n grote ster (of eendagsvlieg) kan voortbrengen als Idols. En dat is (volgens mij dan) ook het idee achter het programma. Oftewel: er is niet zoiets als Henk-Jans zogenaamde X-factor.

Lijkt me ook best interessant om te zien wat er allemaal ge-"moderate" kan worden aan iemand om er een ster van te maken.
pi_31603351
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:23 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ja, en Idols is daar ook zo goed in geslaagd!
Ik denk dat De Nix Factor net zo'n grote ster (of eendagsvlieg) kan voortbrengen als Idols. En dat is (volgens mij dan) ook het idee achter het programma. Oftewel: er is niet zoiets als Henk-Jans zogenaamde X-factor.

Lijkt me ook best interessant om te zien wat er allemaal ge-"moderate" kan worden aan iemand om er een ster van te maken.
Als je ziet wat voor mensen er uiteindelijk in de laatste fase van het programma zitten Ook geweldig om te zien hoe de producers reageerden toen ze te zien kregen met welke 2 stumpers ze allebei aan de slag moeten, vooral Tjeerd Oosterhuis, die wist echt niet waar hij moest kijken toen de laatste 6 kandidaten Bohemian Rhapsody gingen doen
pi_31686441
ik kijk het nu voor de eerste keer en vind het wel grappig..... zie alleen het nut er niet van in.

Maar ik blijf het wel even afkijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')