Maakt toch niet uit? Ik ga ook best vaak alleen naar DnB feesten... na een tijdje heb je genoeg bekenden daar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:27 schreef Brammie1 het volgende:
ik wou ook wel naar doornroosje vanavond maar ik ken nog niemand die ook van DnB houdt
Ik had ook wel gewild, maar ik moest lerenquote:
idd, heb me ook wel eens beter vermaaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:00 schreef Gutnre het volgende:
was weer een kansloze avond gister
Vond je het niet leuk gister Steef?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:41 schreef DonStefano het volgende:
[..]
idd, heb me ook wel eens beter vermaaktMando Diao was woensdag trouwens wel extreem goed
![]()
Ja, het was zeer vet... en nog aardig druk ook. Ik was alleen om 2 uur al zo zat als een aap dus ik ben 'm na de set van Black Sun Empire genokt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:04 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ik had ook wel gewild, maar ik moest leren
Was het leuk?
Ach, waarschijnlijk zijn het gewoon de frustraties geweest dat ik geen snars van Daan's toneelstukje snapte, en dat probeerde weg te drinkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:25 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Vond je het niet leuk gister Steef?
Ik heb me kostelijk vermaakt
Jij was toevallig niet die zatlap bij de ehbo midden in de nacht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik kan de aankomende weken vaak zat op donderdag!
Heb woensdagavond m'n rechterpols gebroken (en ik ben ook rechtshandig), dus kan zes weken niet werken
Wilde een hoogslaper betreden, wil één been op bed leggen, dus op dat moment ligt al mn gewicht op dat moment op m'n linkerbeen, glijdt het schuimrubbertje dat moet voorkomen dat je voeten teveel pijn doen ineens onder die voet weg.
Gevolg: Mikkie dondert twee meter naar beneden
Dus nu ligt m'n pols in heel veel stukjes en hebben ze 'm moeten fixeren met stalen pennen... Niet handig.
en typen met links is ook kut.
Een vriend van me had een halve zenuwinzinking ofzo en was er die nacht ook en had het eroverquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Nah, ik was verre van zat. Ik had wel wat biertjes op, maar was gewoon vrolijk. Misschien dat ze dat daar gewoon niet vaak meemaken ofzoZat is echt iets heel anders, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ik dat niet was. Ik heb (en had toen ook) de instelling van: joh, het is nu te laat, ik maak er maar een lolletje van en relativeer het een beetje. Van depressief doen wordt het niet beter. Maar hoezo...je hebt me toch niet bij de ehbo gespot of wel dan?
Oei ik voel een romancequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef yozd het volgende:
[..]
Een vriend van me had een halve zenuwinzinking ofzo en was er die nacht ook en had het erover
dat er een of andere zatlap bij hem in de wachtruimte zat die last van z'n pols had. Dus misschien
dat jij dat was...![]()
Een gangfeest op vrijdag? Waarom niet op de gebruikelijke donderdag...?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:57 schreef Sab-ine het volgende:
Volgende week vrijdag idd gangfeest op 46, 1001 nachten. Als ik hier ben dat weekend ga ik ook![]()
Oh haha, ik baseer mijn antwoord op 2 feesten daar en die waren op vrijdag. Foutjequote:Op maandag 31 oktober 2005 08:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Niet waar
Die gang wisselt het steeds af: dan weer vrijdag, dan weer donderdag
Joepiedepoepiequote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Mr._T-Rex het volgende:
YES, heb denk ik m'n tentamen van vanmorgen wel gehaald![]()
mag ook wel, deed het vak al voor de 3e keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |