nope, was wel van plan maar toen ik hoorde dat thema halloween was heb ik toch maar geskiptquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:19 schreef Brammie1 het volgende:
zijn er nog meer FOK!kers naar de ndrgrnd geweest gister?
Mooie meiden ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Meer het feit dat we midden in de nacht met 2 onbekende meiden de vriezer ergens hebben geplunderd en frieten gebakken. Verder hebben we om 5 uur nog laminaat gelegd in m'n gang.
Dat bedoel ik met achterlijkWel gelachen dus
Eentje?quote:Op maandag 7 november 2005 23:20 schreef -moi- het volgende:
oh, dan wordt t mijn kamer, want ik schuif door
ik ben voor nieuwe kerels in huis (Y)
ja ik hoorde het.. hopelijk worden we ingelicht over wanneer de kijkdag is..quote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Eentje?
Sander en Thijs gaan ook weg hoor
Wat zijn je precieze eisen, dan kan ik vantevoren al zeggen als het iets voor je is.quote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De laatste tijd is 't er niet echt van gekomen. Eén kijkavond gehad en verder ligt 't al een tijd stil...veel andere dingen moeten regelen. En nu zit ik weer met een gebroken poot, waardoor kijkavonden bezoeken niet echt makkelijk is.
En ik wil teveel, ik moet m'n eisen aanpassen en realistischer worden... Volgens mij is dat m'n grootste probleem.
Ohja, ik ben ook altijd in voor een verbetering, waar is 't ergens?quote:Op maandag 7 november 2005 22:49 schreef Fliepke het volgende:
Zijn er nog leuke mensen die een kamer zoeken?
Even tussendoor, was jij vanmiddag rond een uur of 1-half 2 in de Refter? Want ik heb aan iemand die met gips rondliep gevraagd of het dienblad dragen wel ging lukken... een aan je foto's te zien zou je het eventueel wel kunnen zijn (ik ben alleen heel slecht in herkennen enzoquote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De laatste tijd is 't er niet echt van gekomen. Eén kijkavond gehad en verder ligt 't al een tijd stil...veel andere dingen moeten regelen. En nu zit ik weer met een gebroken poot, waardoor kijkavonden bezoeken niet echt makkelijk is.
En ik wil teveel, ik moet m'n eisen aanpassen en realistischer worden... Volgens mij is dat m'n grootste probleem.
oohh, dan zat ik vanmiddag vlak achter jou in de Refterquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was jij dat?
Dat was ik ja. Met zo'n complete metalen stellage op m'n arm. Too bad dat ik je niet goed bekeken heb, nu herken ik je in 't vervolg nog niet
. Vond 't wel lief dat je 't vroeg though
.
Nee, ja, nee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar wat komt er dan nog bij? Gezamenlijke huiskamer? Wasmachine/droger etc? Internet er bij in?
Op zich prima voedsel daar. Ik snap niet wat veel mensen er op tegen hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:17 schreef lenin het volgende:
De Refter is wel ineens populair zeg! Ik snap er niks van :S
Misschien bij de lage landen? Lease auto's naar plaats van bestemming rijden en met het OV weer terug karren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:22 schreef Fliepke het volgende:
Weet iemand toevallig iets leuks?
Nah, het liefste heb ik natuurlijk iets simpels administratiefs ofzo in het centrumquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:29 schreef -moi- het volgende:
[..]
Misschien bij de lage landen? Lease auto's naar plaats van bestemming rijden en met het OV weer terug karren.
Hoe kom ik daar mee in contact?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:29 schreef -moi- het volgende:
[..]
Misschien bij de lage landen? Lease auto's naar plaats van bestemming rijden en met het OV weer terug karren.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar mee in contact?Wel vaker over nagedacht over dat werk maar nog nooit iets concreets mee gedaan.
Leuk werk!! ik vind het heerlijk. De wachtlijst is volgens mij een maand of 2, maar je kunt je ook inschrijven bij Kelly services, naast Adecco natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:17 schreef -moi- het volgende:
[..]volgens mij gaat dat via de adecco. Is wel een wachtlijst.. maar dat is maar een paar weken geloof ik. Maar het werk is echt beter, 2 ritjes naar amsterdam en de dag is al voorbij!
ik wil trouwens ook het liefst simpel administratief werkdus als iemand iets weet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |