Goed zooo! En ik denk dat ik mijn eerste tentamen ook heb gehaaldquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Mr._T-Rex het volgende:
YES, heb denk ik m'n tentamen van vanmorgen gehaald![]()
mag ook wel, deed het vak al voor de 3e keer
Heel goed!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:29 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Goed zooo! En ik denk dat ik mijn eerste tentamen ook heb gehaald
Vrijdag heb ik altijd training, maar misschien ga ik ooit nog wel een keer mee naar een gangfeestquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Heel goed!
had ik op msn al gezegd, maargoed
ga je vrijdag ook naar het gangfeest?
Hey Mikkie, ik lees je bericht nu pas (met RSI achter de pc is ook niet geweldig namelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:58 schreef Mikkie het volgende:
...
Heb woensdagavond m'n rechterpols gebroken (en ik ben ook rechtshandig), dus kan zes weken niet werken
...
Dus nu ligt m'n pols in heel veel stukjes en hebben ze 'm moeten fixeren met stalen pennen... Niet handig.
en typen met links is ook kut.
Haha, waarschijnlijk had je het gevoel totaal niet zat te zijn, maar blijkbaar kwam je wel zo overquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"last van z'n pols"... da's een redelijk understatement.
Overigens weet ik wel wie je bedoelt... hij was constant bang dat ie weg zou zakken enzo... ze hadden uiteindelijk ook niks kunnen vinden bij hem toch (na bloedonderzoek enzo)? Maar zatlap, dat vind ik toch vrij matig, aangezien dat dus totaal niet zo was.
Haha ok dan. Dan heeft hij jou daar inderdaad gezien! (een indirecte spot dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:49 schreef Mikkie het volgende:
"last van z'n pols"... da's een redelijk understatement.
Overigens weet ik wel wie je bedoelt... hij was constant bang dat ie weg zou zakken enzo... ze hadden uiteindelijk ook niks kunnen vinden bij hem toch (na bloedonderzoek enzo)? Maar zatlap, dat vind ik toch vrij matig, aangezien dat dus totaal niet zo was.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:28 schreef Sab-ine het volgende:
Stomme locatie, ik denk dat ik een x oversla.
Thnx, het wordt weer een gezellig feestje vrijdag denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:36 schreef DonStefano het volgende:
gefeliciteerd met je eerst studiepuntjes van het jaar dan maar weer, Voesten!![]()
[..]
Doornroosje is cool!
Ik ga er wel naartoe denk ik....ga iig Vrijdag naar 't gangfeest
![]()
Dan lijkt ze wel erg jong, maar heeft ze ook heel veel potentieel om een hele mooie dame te wordenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey Stephen, hoe heet die vriendin van je die donderdag ook in de inferno was? Valt me nu opeens op dat ze mega veel lijkt op degene die Nina speelt in GTST
Domeniquequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey Stephen, hoe heet die vriendin van je die donderdag ook in de inferno was? Valt me nu opeens op dat ze mega veel lijkt op degene die Nina speelt in GTST
Geen familie?quote:
Nopequote:
Op de een of andere manier geloven mensen bij galgje en scrabble niet dat dat echt bestaat.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:28 schreef Brammie1 het volgende:
ndrgrnd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |