Dan kun je de boel nog beinvloedenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:12 schreef MissBliss het volgende:
En ik stem vanavond of morgen wel..
Jees, ik ruik het hier alquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:48 schreef timbob het volgende:
ZO
anders doe ik ff teveel sambal in m'n macaroni
ik hoor m'n darmen al kreunen.
quote:
Die smiley zit intussen te kronkelen van genot!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat werkt niet...
Ik zit de hele tijd daar te drukken, maar er gebeurt niks.
Jij hebt hun stemmen niet eens nodigquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat is daar dan oneerlijk aan? Dat heeft volgens mij geen invloed op de uitslag hoor.. En ja dat vraag ik omdat ze allebei op mij gestemd hadden.
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi!
Heeft iemand nog iets leuks te vertellen?
Ja?
Doe dan!!!
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi!
Heeft iemand nog iets leuks te vertellen?
Neequote:Ja?
Neequote:Doe dan!!!
erg hoor... hongerquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
ik heb honger
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
ik heb honger
Nounou...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Copycat het volgende:
Hey, het is wel een Miss Marple met Derek Jacobi - I Claudius- in een bijrol
[afbeelding]
![]()
quote:
ER?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
En voor de rest wil ik niks horen over ER, ik moet het nog zien.
OMG, je weet dus nog niet datquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
En voor de rest wil ik niks horen over ER, ik moet het nog zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en natuurlijk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de verrasendste ontknoping was toch wel datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doordatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!![]()
![]()
!!1!!!!!!!!!
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
!!!!!!!!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Die Elbert he... heo kan zo een grote spierbundel zo een mietje zijnquote:
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik vind het wel een sympathieke gast. Een beetje zanikerd wel, maar ach... hij is tenminste niet evil zoals Karl.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die Elbert he... heo kan zo een grote spierbundel zo een mietje zijn[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
NIET!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ex-vrouw van Jim Carrey in Liar Liar.
das de zuster uit ER enzo
nurse! wash me![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: