Je zei laatst toch dat je klaar wasquote:
Ik zei dat ik alles had ingeleverd, ja. Ik moet m'n scriptie nog verdedigen en dan ben ik pas écht afgestudeerd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zei laatst toch dat je klaar was!!!!
Ja hij is mijn kloonquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:59 schreef Svensational het volgende:
[..]Na 1 uur en 57 minuten toevallig allebei tegelijk posten
!!!
Allang ... in juni alquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij bent de beste.
Ben jij al afgestudeerd dan?
Ik moest eigenlijk stiekum wel lachen! Deedt me denken aan al die keren dat ik zelf ladderzat mailtjes heb lopen schrijven naar mensen om ze te vertellen hoe geweldig (of stom) ik ze vond, maar die ik dan (meestal) niet verstuurde...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik schrok me bekant de pleuris vanmorgen!!!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
Ok, de stemmen van bar_rel en timbob tellen niet mee.
En nu ben ik weg..
Dan kun je de boel nog beinvloedenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:12 schreef MissBliss het volgende:
En ik stem vanavond of morgen wel..
Jees, ik ruik het hier alquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:48 schreef timbob het volgende:
ZO
anders doe ik ff teveel sambal in m'n macaroni
ik hoor m'n darmen al kreunen.
quote:
Die smiley zit intussen te kronkelen van genot!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat werkt niet...
Ik zit de hele tijd daar te drukken, maar er gebeurt niks.
Jij hebt hun stemmen niet eens nodigquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat is daar dan oneerlijk aan? Dat heeft volgens mij geen invloed op de uitslag hoor.. En ja dat vraag ik omdat ze allebei op mij gestemd hadden.
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi!
Heeft iemand nog iets leuks te vertellen?
Ja?
Doe dan!!!
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi!
Heeft iemand nog iets leuks te vertellen?
Neequote:Ja?
Neequote:Doe dan!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |