Heb het blind gedaan omdat ik vanaf het begin af aan al een verkeerd beeld bij deze verkiezing hadquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:00 schreef Svensational het volgende:
Copycat, wil jij ook nog even een lijstje maken??
MissBliss
Svensational
Tania18.
Ik durf te wedden dat ik er als "Sven" opstaquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:07 schreef Copycat het volgende:
* Jullie namen staan nu wel op mijn bureaulegger... Voel je vereerd... zeer vereerd...
Die weddenschap met jezelf heb je gewonnen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:10 schreef Svensational het volgende:
Ik durf te wedden dat ik er als "Sven" opsta.
You're welcome...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:28 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik ben inmiddels weer redelijk normaal, geen rampen ofzo.
Maar thanks voor iedereen die even met me meekotste
ik dus nog steeds niet he.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:49 schreef babette21 het volgende:
... en we zijn ook weer massaal ongesteld
Ik schrok me bekant de pleuris vanmorgenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:28 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik ben inmiddels weer redelijk normaal, geen rampen ofzo.
Maar thanks voor iedereen die even met me meekotste
Jij moet toch ook nog stemmenquote:
Nee dus.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij moet toch ook nog stemmen????
Dude, ze is al afgestuudeerd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:42 schreef mark_03 het volgende:
Hey ChrissieLang geleden
.
AL klaar met je afstudeeropdracht?
Over twee weken jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ze is al afgestuudeerd.Lees je in.
![]()
Dat zeg ik ... lang geledenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ze is al afgestuudeerd.Lees je in.
![]()
Whahaha ... had ik toch gelijkquote:
Jij bent de beste.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whahaha ... had ik toch gelijk.
Ik dacht al... zulke dingen onthoud ik altijd wel.
Je zei laatst toch dat je klaar wasquote:
Ik zei dat ik alles had ingeleverd, ja. Ik moet m'n scriptie nog verdedigen en dan ben ik pas écht afgestudeerd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zei laatst toch dat je klaar was!!!!
Ja hij is mijn kloonquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:59 schreef Svensational het volgende:
[..]Na 1 uur en 57 minuten toevallig allebei tegelijk posten
!!!
Allang ... in juni alquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij bent de beste.
Ben jij al afgestudeerd dan?
Ik moest eigenlijk stiekum wel lachen! Deedt me denken aan al die keren dat ik zelf ladderzat mailtjes heb lopen schrijven naar mensen om ze te vertellen hoe geweldig (of stom) ik ze vond, maar die ik dan (meestal) niet verstuurde...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik schrok me bekant de pleuris vanmorgen!!!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
Ok, de stemmen van bar_rel en timbob tellen niet mee.
En nu ben ik weg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |