abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31378156
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:06 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

[..]

En het is nu 12 oktober.... En FA is Financiële Afdeling
ah ok

betaling is van 2 september. op 28 september kreeg zij een bevestiging dat er terug betaald zou worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door zwaaibaai op 12-10-2005 10:23:49 (aanpassing datum) ]
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_31378456
Volgens mij goed gehandeld hoor, alleen nu ook echt stappen ondernemen over 7 dagen.

Zorg er in ieder geval voor dat je van tevoren duidelijke afspraken maakt over wat de deurwaarder jullie in rekening brengt, ook voor het geval het bedrag niet geïnd kan worden.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_31388529
Dom vraagje waarschijnlijk, maar zowel zij als ik hebben er nu net geen verstand van:

In de aangetekende brief die vandaag verzonden is, staat in dat er binnen 5 dagen betaald dient te worden, anders word er een incassobureau ingeschakeld, en de rest van de kosten zijn dan ook voor hen rekening. Echter: zijn dat dan 5 dagen of 5 werkdagen?
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:46:00 #29
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31389545
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:04 schreef zwaaibaai het volgende:
Dom vraagje waarschijnlijk, maar zowel zij als ik hebben er nu net geen verstand van:

In de aangetekende brief die vandaag verzonden is, staat in dat er binnen 5 dagen betaald dient te worden, anders word er een incassobureau ingeschakeld, en de rest van de kosten zijn dan ook voor hen rekening. Echter: zijn dat dan 5 dagen of 5 werkdagen?
Ikzelf gebruik altijd 5 werkdagen, ik zou dat ook aanhouden als ik jou was. Maar dan wel op dag 5 een brief sturen (die hun dan dag 6 hebben) dat het uit handen is gegeven aan je incassobureau (Naam vermelden!!!!).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_31398096
Extra kosten (zoals aangetekend moeten verzenden, adminstratiekosten) kun je die ook in rekening brengen?
pi_31508769
Update weer eens: De aangetekende brief is aangekomen en ondertekend. Het ontvangstbewijs is nu in haar bezit. Nu is het een kwestie van afwachten.
burgerweeshuis
pi_31598903
Update:

zoals verwacht is er ook vandaag geen geld binnen gekomen van het betreffende bedrijf. Ook is er geen bericht van die kant binnen gekomen dat er geld over gemaakt zou worden. De aangetekende brief is inderdaad getekend, ze kunnen er niet meer om heen. De betalings mogelijkheid is nu al met twee dagen geschonden, vanmiddag wordt het incasso bureau gebeld om dit over te nemen.
burgerweeshuis
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:48:27 #33
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31598951
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:45 schreef zwaaibaai het volgende:
Update:

zoals verwacht is er ook vandaag geen geld binnen gekomen van het betreffende bedrijf. Ook is er geen bericht van die kant binnen gekomen dat er geld over gemaakt zou worden. De aangetekende brief is inderdaad getekend, ze kunnen er niet meer om heen. De betalings mogelijkheid is nu al met twee dagen geschonden, vanmiddag wordt het incasso bureau gebeld om dit over te nemen.
Wat voor termijn heb je gesteld in je brief? Als het een korte termijn is, zou ik toch zeker 2 a 3 weken wachten eer je dat doet.
pi_31599705
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:48 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat voor termijn heb je gesteld in je brief? Als het een korte termijn is, zou ik toch zeker 2 a 3 weken wachten eer je dat doet.
5 dagen... Daar heeft ze 5 werkdagen van gemaakt en daarna nog twee dagen gewacht. De eerdere emails zijn beantwoord aldaar, dit speelt al vanaf augustus geloof ik.
burgerweeshuis
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:37:56 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31599811
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:32 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

5 dagen... Daar heeft ze 5 werkdagen van gemaakt en daarna nog twee dagen gewacht. De eerdere emails zijn beantwoord aldaar, dit speelt al vanaf augustus geloof ik.
Voor een inhoudelijke reactie een beetje een korte termijn (Een aangetekende brief wordt vaak serieus genomen, en als er een reden is kan het even duren eer er een antwoord geformuleerd is). Aan de andere kant is het wel zo dat in 9 van de 10 gevallen er helemaal niets gebeurt..
  † In Memoriam † vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:41:37 #36
43556 miss_dynastie
pi_31602397
Heeft ze die advocaat in eerste instantie een aangetekende brief laten sturen (je berichtje van 10 oktober)? Zo niet, dan kan ik me voorstellen dat ze de dreiging niet helemaal serieus nemen. Ik zou zelf denk ik niet gelijk een incassobureau inschakelen, geef ze liever nog even de kans te reageren.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:58:03 #37
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_31603875
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Voor een inhoudelijke reactie een beetje een korte termijn (Een aangetekende brief wordt vaak serieus genomen, en als er een reden is kan het even duren eer er een antwoord geformuleerd is). Aan de andere kant is het wel zo dat in 9 van de 10 gevallen er helemaal niets gebeurt..
Hoezo een inhoudelijke reactie?Ze hebben al gezegd dat het geld overgemaakt zou worden. Het geld daadwerkelijk overmaken is het enige antwoord wat (in mijn ogen) mogelijk is...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:01:27 #38
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31603960
Misschien dat er nog een reden wordt aangegeven waarom dat niet gebeurd is. Geef ze in ieder geval de kans om te reageren zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')