ah okquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:06 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
[..]
En het is nu 12 oktober.... En FA is Financiële Afdeling
Ikzelf gebruik altijd 5 werkdagen, ik zou dat ook aanhouden als ik jou was. Maar dan wel op dag 5 een brief sturen (die hun dan dag 6 hebben) dat het uit handen is gegeven aan je incassobureau (Naam vermelden!!!!).quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:04 schreef zwaaibaai het volgende:
Dom vraagje waarschijnlijk, maar zowel zij als ik hebben er nu net geen verstand van:
In de aangetekende brief die vandaag verzonden is, staat in dat er binnen 5 dagen betaald dient te worden, anders word er een incassobureau ingeschakeld, en de rest van de kosten zijn dan ook voor hen rekening. Echter: zijn dat dan 5 dagen of 5 werkdagen?
Wat voor termijn heb je gesteld in je brief? Als het een korte termijn is, zou ik toch zeker 2 a 3 weken wachten eer je dat doet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:45 schreef zwaaibaai het volgende:
Update:
zoals verwacht is er ook vandaag geen geld binnen gekomen van het betreffende bedrijf. Ook is er geen bericht van die kant binnen gekomen dat er geld over gemaakt zou worden. De aangetekende brief is inderdaad getekend, ze kunnen er niet meer om heen. De betalings mogelijkheid is nu al met twee dagen geschonden, vanmiddag wordt het incasso bureau gebeld om dit over te nemen.
5 dagen... Daar heeft ze 5 werkdagen van gemaakt en daarna nog twee dagen gewacht. De eerdere emails zijn beantwoord aldaar, dit speelt al vanaf augustus geloof ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor termijn heb je gesteld in je brief? Als het een korte termijn is, zou ik toch zeker 2 a 3 weken wachten eer je dat doet.
Voor een inhoudelijke reactie een beetje een korte termijn (Een aangetekende brief wordt vaak serieus genomen, en als er een reden is kan het even duren eer er een antwoord geformuleerd is). Aan de andere kant is het wel zo dat in 9 van de 10 gevallen er helemaal niets gebeurt..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:32 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
5 dagen... Daar heeft ze 5 werkdagen van gemaakt en daarna nog twee dagen gewacht. De eerdere emails zijn beantwoord aldaar, dit speelt al vanaf augustus geloof ik.
Hoezo een inhoudelijke reactie?Ze hebben al gezegd dat het geld overgemaakt zou worden. Het geld daadwerkelijk overmaken is het enige antwoord wat (in mijn ogen) mogelijk is...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor een inhoudelijke reactie een beetje een korte termijn (Een aangetekende brief wordt vaak serieus genomen, en als er een reden is kan het even duren eer er een antwoord geformuleerd is). Aan de andere kant is het wel zo dat in 9 van de 10 gevallen er helemaal niets gebeurt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |