abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31326090
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:01 schreef BBscanner het volgende:
Een ding heeft Lieske deze avond zeker bereikt, Linda zal de volgende nominatie ronde zeker op Lieske stemmen! (als zij er nog in zit natuurlijk )
Hoezo dat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31326092
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:02 schreef brummie34 het volgende:
Ja en inrit is een beetje ziekjes ze heeft au-buik want ze is loops denk ik
Bronstig....
pi_31326094
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoezo dat
Omdat linda met roellie wil neuken. Maar lieske was zich teveel aan het opdringen waardoor roellie afgeleid werd.... Linda probeert lieske al de hele avond dood te kijken.
  maandag 10 oktober 2005 @ 04:03:51 #79
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31326095
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  maandag 10 oktober 2005 @ 04:04:03 #80
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31326096
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 03:59 schreef Isabeau het volgende:
Lieske's moeder is verpleegkundige en heeft ook een beroepsgeheim (het typische Lieske "ik ken ook iemand die...")
Die geld toch alleen voor artsen niet voor verpleegkundigen? (eed van Hipocrates? Toch?)
pi_31326097
Eed van hypocrates was toch dat je iedereen die hulp nodig heeft helpt?
pi_31326098
Och hemel, Lieske met het hemeltergende aan alle kanten uitgemolken cliché "ik heb alleen spijt van de dingen die ik niet heb gedaan"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31326099
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:03 schreef Uiruru het volgende:

[..]

Omdat linda met roellie wil neuken. Maar lieske was zich teveel aan het opdringen waardoor roellie afgeleid werd.... Linda probeert lieske al de hele avond dood te kijken.
En letterlijk heeft gezegt: lies je heb je kans gehad vanavond............nog geen uur geleden denk ik
"Zometeen hebben we een brandende poes"
pi_31326100
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:04 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Die geld toch alleen voor artsen niet voor verpleegkundigen? (eed van Hipocrates? Toch?)
verpleegkundigen ook, evenals thuiszorg en zo (geheimhoudingsplicht dus)
  maandag 10 oktober 2005 @ 04:05:30 #85
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_31326102
Lieske:Als ik een lul had, zou ik de hele dag rukken
pi_31326103
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:04 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, Lieske met het hemeltergende aan alle kanten uitgemolken cliché "ik heb alleen spijt van de dingen die ik niet heb gedaan"
ja mensne die dat zeggen hebben het rechtstreeks uit een boekje of een flim

Linda begint zich te ergeren
  maandag 10 oktober 2005 @ 04:05:50 #87
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31326104
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoezo dat
Lieske heeft het restaurant van Linda afgekraakt!
Lieske heeft Linda haar geile bui verziekt
Lieske heeft Linda haar pleziertje met Roel verziekt
Lieske heeft domme opmerkingen gemaakt....etc
pi_31326105
HAhahahah, Linda: "Lieske, als je je tieten laat zien aan mannen, dan willen ze hun pik ertussen stoppen. Zo gaat dat tussen mannen en vrouwen"....
pi_31326107
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:04 schreef BBscanner het volgende:

De eed geldt alleen voor artsen, het medisch beroepsgeheim voor iedereen die met patiënten werkt.
quote:
The Oath
By Hippocrates
Written 400 B.C.E

I SWEAR by Apollo the physician, and Aesculapius, and Health, and All-heal, and all the gods and goddesses, that, according to my ability and judgment, I will keep this Oath and this stipulation- to reckon him who taught me this Art equally dear to me as my parents, to share my substance with him, and relieve his necessities if required; to look upon his offspring in the same footing as my own brothers, and to teach them this art, if they shall wish to learn it, without fee or stipulation; and that by precept, lecture, and every other mode of instruction, I will impart a knowledge of the Art to my own sons, and those of my teachers, and to disciples bound by a stipulation and oath according to the law of medicine, but to none others. I will follow that system of regimen which, according to my ability and judgment, I consider for the benefit of my patients, and abstain from whatever is deleterious and mischievous. I will give no deadly medicine to any one if asked, nor suggest any such counsel; and in like manner I will not give to a woman a pessary to produce abortion.

With purity and with holiness I will pass my life and practice my Art. I will not cut persons laboring under the stone, but will leave this to be done by men who are practitioners of this work. Into whatever houses I enter, I will go into them for the benefit of the sick, and will abstain from every voluntary act of mischief and corruption; and, further from the seduction of females or males, of freemen and slaves. Whatever, in connection with my professional practice or not, in connection with it, I see or hear, in the life of men, which ought not to be spoken of abroad, I will not divulge, as reckoning that all such should be kept secret. While I continue to keep this Oath unviolated, may it be granted to me to enjoy life and the practice of the art, respected by all men, in all times! But should I trespass and violate this Oath, may the reverse be my lot!
pi_31326108
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:05 schreef FuTilE het volgende:
HAhahahah, Linda: "Lieske, als je je tieten laat zien aan mannen, dan willen ze hun pik ertussen stoppen. Zo gaat dat tussen mannen en vrouwen"....
Precies. Alleen zijn die tietjes van Lieske te klein om lekker je lul tussen te stoppen...
pi_31326109
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:05 schreef Uiruru het volgende:
ja mensne die dat zeggen hebben het rechtstreeks uit een boekje of een flim
Linda begint zich te ergeren
Linda ergert zich al uren.....
pi_31326111
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:05 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Lieske heeft het restaurant van Linda afgekraakt!
Lieske heeft Linda haar geile bui verziekt
Lieske heeft Linda haar pleziertje met Roel verziekt
Lieske heeft domme opmerkingen gemaakt....etc
|En lieske wou nueken heeft ze zelf gezegt
"Zometeen hebben we een brandende poes"
pi_31326112
Rivella een afvalproduct van melk? Echt?
pi_31326113
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:08 schreef Uiruru het volgende:
Yep staat gewoon bij de ingrediënten
pi_31326114
Hoe irritant die verhalen van Liesje zijn, tis ook wel weer lollig hoe ze dan niet reageert op de "lieske-val-dood" opmerkingen van dezen en gene. Linda maakt weer een haat opmerking na een verhaal van lies en lies zegt o.. en gaat rustig verder met haar punt te maken. Noem het naief en dom, noem het slim en doordacht, ik vind het gewoon zwaar komisch.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_31326115
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:08 schreef Uiruru het volgende:
Rivella wordt gemaakt van wei (en dat is een wat er overblijft als je kaas maakt), niet echt afval, maar restproduct
pi_31326116
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:09 schreef wickie het volgende:
Hoe irritant die verhalen van Liesje zijn, tis ook wel weer lollig hoe ze dan niet reageert op de "lieske-val-dood" opmerkingen van dezen en gene. Linda maakt weer een haat opmerking na een verhaal van lies en lies zegt o.. en gaat rustig verder met haar punt te maken. Noem het naief en dom, noem het slim en doordacht, ik vind het gewoon zwaar komisch.
Ja, op de manier waarop Emile Ratelband ook 'komisch' is...
pi_31326118
Van de Rivellasite:
quote:

Het melkserum

Melkserum – dat is de transparante vloeistof die overblijf nadat de eiwitten en de vetten aan de melk zijn onttrokken. Het bevat de in water oplosbare, fysiologisch waardevolle werkzame melkstoffen als melksuiker, minerale stoffen, vitaminen en spoorelementen.

Melkserum is een vloeistof met een hoge voedingsstofdichtheid en daarom voedingsfysiologisch van grote betekenis. Het melkserum is daarom uitermate geschikt als uitgangsmateriaal voor een heldere, verfrissende drank.
pi_31326119
Goh een lieske weetje wat ik nog niet kende...
pi_31326121
kut de zeug is wakker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')