Hoe kóm je toch aan al die namen ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:29 schreef wyccie het volgende:
Het is geen Insane Clown Posse, dat weet ik zeker.
Ook geen Rancid.
Dropkick Murphys, P.O.D., Ignite of Pennywise?![]()
Wyccie googled.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoe kóm je toch aan al die namen ? [afbeelding]
Echt niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie googled.
tvp.....heb geen idee wie het is......wat doet ie?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
MP3 serenadesquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij was de grootste pingelaar in de geschiedenis van het Schotse voetbal.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:45 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
tvp.....heb geen idee wie het is......wat doet ie?
Ga je die Schot niet raden? Heb hem voor jou gepost hoor!quote:
Meneer is dus met recht 'n Schot voor open doel...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga je die Schot niet raden? Heb hem voor jou gepost hoor!
quote:
Jimmy Johnstone idd.quote:
quote:
Allicht...quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef wyccie het volgende:
Heb je overdag nog wel wat bijgeslapen?
Natuurlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet ik nog een verhaaltje bedenken?
Maar dat is ie niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt op John Cassavetes.
Vooruit dan maar. Fok!Firm is toch grappig?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:20 schreef wyccie het volgende:
Fok!straat graag. Ik hou niet van rellen en oorlog
jawel, vooral als je Diaan anderen mag slaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Fok!Firm is toch grappig?
Hey een nieuwe player!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:25 schreef wendytje het volgende:
leonard cohen
Diaan is van Peace hoor. Laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
jawel, vooral als je Diaan anderen mag slaan
Dat je mee doet? Iedereen is welkom.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:27 schreef wendytje het volgende:
en is het goed?
thxsquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je mee doet? Iedereen is welkom.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:33 schreef wendytje het volgende:
wat is zo bijzonder aan mijn plafond dat ik moet kijken?
ik bedoel...scroll een stukje naar boven....dan zie je dat ik je antwoord heb goedgekeurdquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:33 schreef wendytje het volgende:
wat is zo bijzonder aan mijn plafond dat ik moet kijken?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Buzz Light Year?
Nee, dat ben ikquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Buzz Light Year?
Graag.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef wendytje het volgende:
hint?
Eigenlijk zou je een Ibrahimovic-ava moeten nemen. Dat is werkelijk Pino in disguise.quote:
ok... iets meer voor de niet zo jonge lezer danquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Pfff... Ik denk dat Diaan hier aan te pas moet komen maar die is al tukken. Berk is misschien nog op.
he hij mislukt....quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:58 schreef wendytje het volgende:
[..]
ok... iets meer voor de niet zo jonge lezer dan
[afbeelding]
huh.....die snap ik nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:58 schreef wendytje het volgende:
[..]
ok... iets meer voor de niet zo jonge lezer dan
[afbeelding]
Dat poppetje was voor de jonge lezers.... dat nieuwe plaatje van haar was voor de oudere mensen....quote:
Doe eens niet zo snel!quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Dustin Hoffman als Hook!
quote:Rechercheur Peaceman en rechercheur DH waren de helden van de stad. Ze kwamen op het journaal en ze stonden met een grote foto op de voorpagina in de krant. Vandaag moesten ze in een talkshow verschijnen. Juffrouw Diaan en de kinderen gingen ook mee. Ze gingen weer met een grote bus. Conciërge Bullpit reed de bus. Alle kinderen waren dolenthousiast. We komen straks op tv riep Wyccie. Ik word misschien wel ontdekt! Dan wordt ik een bekend zangeres! Andy reageerde met een grap: Je zingt net zo mooi als rechercheur Peaceman. Wyccie moest er van huilen. Dat pikte TH niet en begon naar Andy te meppen. Tokay verdedigde haar beste vriend. Blijf van Andy af gemenerd! Hij heeft een gebroken arm! En ze sloeg TH met haar tasje op zijn hoofd. Juffrouw Diaan kwam tussenbeide. Waarom moeten jullie altijd vechten tijdens een busreis? TH vertelde wat Andy had gezegd en dat Wyccie daarom moest huilen. Juffrouw Diaan vond het geen reden om iemand te slaan en dus moest TH morgen weer nablijven. Na een tijdje rijden waren ze bij de studio aangekomen. Juffrouw Diaan, conciërge Bullpit en de kinderen naam plaats op de tribune. De rechercheurs moesten geschminkt worden. Na een kwartiertje kwamen ze in de uitzending. Burgermeester BwennieBren was er ook. De rechercheurs vertelde over de hun zoektocht en hun uiteindelijk arrestatie van de gevreesde Scrutinizer. Burgermeester BwennieBren vertelde over het verloop van het onderzoek en de negatieve publiciteit die zij en de rechercheurs kregen als Scrutinizer weer wist te ontsnappen. Nu werden ook de kinderen ondervraagd. Eerst waren TH en Wyccie aan de beurt. TH begon over het feit dat Scrutinizer Treinsharpei had vermoord. Hij moest heel hard huilen. Wyccie was te verlegen en durfde niks te zeggen. Nu waren Tokay, Andy en Berk aan de beurt. Tokay vertelde over het ongeluk van Andy. Dat ze dacht dat ie dood zou gaan. Andy vertelde dat zij Scrutinizer bijna te pakken hadden en dat ze hem inelkaar geslagen hadden. En Berk vertelde over zijn artikelen in de schoolkrant. Nu waren de rechercheurs weer aan de beurt rechercheur DH moest voor doen hoe hij Scrutinizer knock out sloeg. Hij ging zo op in zijn rol dat hij de bril van de presentator er af sloeg. Iedereen moest hard lachen. Behalve de presentator die keek een beetje zuur.
Wyccie en Peace samen zijn het Fok!ker misthoornkoor.quote:
Rock the Casbah!quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:10 schreef Z het volgende:
Ha!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
jawel, vooral als je Diaan anderen mag slaan
Whehe...je hebt hem doorquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:54 schreef pyl het volgende:
Whehe, is dat The Clash, pos?
Goede poging, wendy'tje, maar helaas, niet goed.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:33 schreef wendytje het volgende:
romeo en julia
hmmm had hem niet herkendquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:34 schreef wendytje het volgende:
[..]
en deze is astronaut Ad uit engie bengie
De geliefden worden betrapt!, is de boodschap van plaatje 2.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:52 schreef Z het volgende:
Het is een mooi schilderij Pyl, beetje klein plaatje alleen om er duidelijk iets in te herkennen.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:14 schreef Tokay het volgende:
Hoe romantisch, op de vroege maandagmorgen...
Romeo en Julia, Tristan en Isolde, tja, ook mijn geliefden horen in dit rijtje legendarische romances thuis, met één wezenlijk verschil: die van mij zijn historisch, hebben m.a.w. echt bestaan.quote:Ehm, Tristan en Isolde?
Whoah, uitstekende poging, TH, qua dramatiek en mythische liefde zeker en qua tijd enigszins, maar niet goed uiteraard want Floris ende Blancefloer zijn fictie - en die twee van mij dus niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Treinhomo het volgende:
Floris ende Blancefloer ?
Maar Diaan nou toch, en het is zo'n mooie spiegel voor jou en Peaceman.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
dit tragische verhaal is - als zovelen - aan mij voorbij gegaan
Zodra ik weet wie ze zijn, zal ik het verhaal eens gaan lezen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Maar Diaan nou toch, en het is zo'n mooie spiegel voor jou en Peaceman.![]()
Hoe klassiek hun verhaal was, blijkt ook uit dit schilderij uit de 18e eeuw (zeshonderd jaar na dato!) waarop een mevrouw de wederwaardigheden van beide geliefdde in boekvorm tot zich neemt. Zie toch hoe verhit ze door het verhaal is geraakt...................![]()
[afbeelding]
Heel goed, Diaan. Da's alvast iets.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn ze op Père Lachaise begraven?
Tja dit graf heb ik idd vorig jaar wel gezien toen we er waren, maar de namen.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel goed, Diaan. Da's alvast iets.![]()
[afbeelding]
Okay dan wyccie, in het kort:quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:00 schreef wyccie het volgende:
pyl, vertel het verhaal eens.... aan de plaatjes kan ik niet zijn wat er zo tragisch is.
Nu vergeet je het nooit meer wyccie. Mannen vergeten dit verhaal kennelijk nooit. Het zullen de bakstenen zijn...........quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:16 schreef wyccie het volgende:
Zoiets zou ik wel onthouden hebben. Ik ken het verhaal niet
Hehe stiekem gaan editten als ik antwoord wil geven....quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Nu vergeet je het nooit meer wyccie. Mannen vergeten mannen dit verhaal kennelijk nooit. Het zullen de bakstenen zijn...........![]()
Ze kreeg een zoontje, meen ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
ik ken het verhaal ook niet, maar wat een tragedie...wat is er trouwens gebeurd met die zwangerschap? Afgebroken of heeft ze toch een babietje gekregen?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:29 schreef wyccie het volgende:
Hehe stiekem gaan editten als ik antwoord wil geven....
Dus de vrucht van hun liefde is wel uitgekomen... is dat gedeelte van het verhaal in ieder geval wel goed afgelopen.quote:
Tragische figuren...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
ik ken het verhaal ook niet, maar wat een tragedie...![]()
'Goed afgelopen' is natuurlijk ook maar betrekkelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
Dus de vrucht van hun liefde is wel uitgekomen... is dat gedeelte van het verhaal in ieder geval wel goed afgelopen.
Wil jij nou alwéér worden opgevrolijkt?quote:
Ja, en het is allemaal jouw schuld!quote:
Dat is waar, maar wat wil je... het speelde zich 600 jaar geleden af...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Goed afgelopen' is natuurlijk ook maar betrekkelijk.
Zoonlief leeft immers inmiddels niet meer...
Luigi Tenco was niet suïcidaal; hij pleegde zelfmoord alsof het niets was.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:40 schreef Tokay het volgende:
Gisteren dat verhaal over die suïcidale Italiaan
Da's niet triest; da's mooi.quote:nu deze trieste liefdesgeschiedenis...![]()
Inmiddels alweer zo'n 800 jaar, Diaan. En de rest van je post laat ik voor jouw rekening.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is waar, maar wat wil je... het speelde zich 600 jaar geleden af...![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:07 schreef pyl het volgende:
Tja, en dan zitten we zomaar opgescheept met twee Italianen met een scheding in het midden.
rest van de post? hmmm snap ik niet... maar okay het is dus alweer 800 jaar geleden...quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:02 schreef pyl het volgende:
[..]
Inmiddels alweer zo'n 800 jaar, Diaan. En de rest van je post laat ik voor jouw rekening.![]()
Ik heb hem ooit nog eens vermanend toegesproken ivm het schoppen van Finidi Georgequote:
Okay, correctie: het laatste - pakweg - halfuur van zijn leven was hij behoorlijk suïcidaal.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:58 schreef pyl het volgende:
Luigi Tenco was niet suïcidaal; hij pleegde zelfmoord alsof het niets was.
Ja, mooi van triestigheid.quote:Da's niet triest; da's mooi.![]()
Waar hij precies uithangt kom ik maar niet achter...maar vast niet in Munchen...en ja zeker internationalquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:25 schreef pyl het volgende:
Ja, ja, een pokdalige Bayern Münchenspeler dus............verdediger ook nog eens..........hmmmmmmmmm...........(diep nadenken).
Speelt hij nog? En, zo ja, nog steeds in München? En was / is hij ook international?
Boekje ligt al jaren in de ramsj, geloof ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:25 schreef Tokay het volgende:
Ja, mooi van triestigheid.Maar desalniettemin wel een verhaal om van te huilen.
![]()
Scheisse, de enige BM-verdediger van zijn generatie die me te binnen wil schieten is Lizerazu, maar ja, da's een Fransoos. Augenthaler is het ook niet, die is te oud. Uhm.........quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:27 schreef pos het volgende:
Waar hij precies uithangt kom ik maar niet achter...maar vast niet in Munchen...en ja zeker international
Speelt nu bij Tottenham.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Scheisse, de enige BM-verdediger van zijn generatie die me te binnen wil schieten is Lizerazu, maar ja, da's een Fransoos. Augenthaler is het ook niet, die is te oud. Uhm.........
Zal ik het maar zeggen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:39 schreef pyl het volgende:
Ja, dat lag zeker aan de foto! Is dat niet uh............kom.........![]()
Nee hoor, er komt vast nog iemand voorbij die het wél weet.quote:
Dan zet ik hem even in de wacht...tot vanavond ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee hoor, er komt vast nog iemand voorbij die het wél weet.![]()
Slaap zacht.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:46 schreef wyccie het volgende:
Mijn bioritme doet weer raar.
Ik ga dromen..![]()
Jaja........een Duitser met een Duitse naam.......helaas voor hem in 95 niet echt toepasselijk, hehe.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:36 schreef pos het volgende:
Misschien ligt het aan de foto
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:02 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Jaja........een Duitser met een Duitse naam.......helaas voor hem in 95 niet echt toepasselijk, hehe.
Christian Ziege
Nou, da's een heul rijke meneer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:18 schreef pyl het volgende:
Ha! Wie is dat dan?
Daar ben jij voor, de plaatjesplaatser.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:27 schreef Tokay het volgende:
Bijna zo rijk als Bill Gates, of misschien wel even rijk, wie zal het zeggen?
Gut, wat ben je toch een slimmerd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:31 schreef pyl het volgende:
Daar ben jij voor, de plaatjesplaatser.![]()
Maar vertel, is die meneer ook een Amerikaan? En zit hij in dezelfde business als ons aller Bill?
Eurodisney?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:37 schreef Tokay het volgende:
Hij is verantwoordelijk voor iets, waar jij een godsgruwelijke hekel aan hebt.![]()
Nee, joh!quote:
Een internationale keten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:46 schreef pyl het volgende:
Uhm................een internationale keten van callcentres?
Psssst, pyl, het is geen Nederlander, maar een Scandinaviër.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:01 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmmm...........Piet Derksen is wel rijk, maar toch niet zó rijk?
Dus zal-ie het ook wel niet zijn.![]()
Nope.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:04 schreef Z het volgende:
Een Wall Mart meneer?
Hè hè.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:05 schreef pyl het volgende:
Is het meneer Ikea?
Die zijn zo simpel!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:11 schreef pyl het volgende:
Meneer Ikea, hmpfz......zijn kop is niet voor Dummies - en de gebruiksaanwijzingen bij de montage van zijn kasten al evenmin.![]()
Zijn smaak weer wel, trouwens.![]()
Ha, alweer wakker, zie ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:15 schreef wyccie het volgende:
Die zijn zo simpel!!!
Ik heb twee (wat zeg ik, dríe) Klippan-banken in mijn huiskamer. Dank je wel, pyl.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:11 schreef pyl het volgende:
Meneer Ikea, hmpfz......zijn kop is niet voor Dummies - en de gebruiksaanwijzingen bij de montage van zijn kasten al evenmin.![]()
Zijn smaak weer wel, trouwens.![]()
De gebruiksaanwijzing is idd vrij simpel, maar toch komen die kasten er altijd anders uit te zien dan op het plaatje.quote:
Kijk, Brother begrijpt me.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef brother52 het volgende:
De gebruiksaanwijzing is idd vrij simpel, maar toch komen die kasten er altijd anders uit te zien dan op het plaatje.
Zelf in elkaar gezet????quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef Tokay het volgende:
Ik heb twee (wat zeg ik, dríe) Klippan-banken in mijn huiskamer.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:19 schreef pyl het volgende:
Ik moet na een hele dag zwoegen (op een eenvoudige kast met twee planken) altijd wel een gaatje bijboren ofzo - of ik heb twee schroeven te weinig, dan wel drie teveel...............![]()
Mannen.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:21 schreef brother52 het volgende:
De gebruiksaanwijzing is idd vrij simpel, maar toch komen die kasten er altijd anders uit te zien dan op het plaatje.
Nopequote:Op maandag 10 oktober 2005 17:30 schreef wyccie het volgende:
Franciscus van Assisi?
Geboren in de 15e eeuwquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:39 schreef pyl het volgende:
Wel een Italiaan, Foto? Zestiende-eeuwer?
Yo !quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:49 schreef pyl het volgende:
Hmm...lastig zo....nog maar een gokje: Raphaël?
Die staat bij mij op de slaapkamer, in gebroken wit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:30 schreef wyccie het volgende:
Tokay, ik vind IKEA-meubeltjes wél heel leuk. Ik vind vooral de IKEA PS kastjes mooi.
Deze bedoel ik:
[afbeelding]
Dat is ook een nadeel van IKEA, dat spul gaat zo snel stuk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die staat bij mij op de slaapkamer, in gebroken wit.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is ook een nadeel van IKEA, dat spul gaat zo snel stuk.
_zipski_quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
+1 voor gevatheid.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:26 schreef brother52 het volgende:
Korte downtime ivm serveruitbreidingquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:12 schreef Tokay het volgende:
Ik wil niet zeuren ofzo, maar het Forum doet weer eens ontzettend raar.![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:12 schreef Tokay het volgende:
Ik wil niet zeuren ofzo, maar het Forum doet weer eens ontzettend raar.![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:21 schreef Breuls het volgende:
Vanwege een schijfruimtetekort op Athena zal deze server vanavond voor korte tijd offline worden gehaald. De reden is simpel: er wordt een schijf bijgeprikt.
Dit betekent echter een beetje downtime, omdat de server uit moet, uit het rack getild moet worden, server open, schijf erin, etcetera. Dit kost even tijd, maar zeker niet meer dan een half uur.
De downtime heeft effect op de volgende sites:
- sport
- weblog
- fotoboek
- games
- bigbrother
- wiki
- babes
Daarnaast worden de volgende onderdelen hierdoor beinvloed:
- DNS
- RSS feeds, WAP, PDA-frontpage
- afbeeldingen, opgeslagen onder images.fok.nl
- advertenties op het forum
- het via de korte URL 'fok.nl' benaderen van de FP
Al het andere moet het in principe gewoon blijven doen.
De downtime zal binnen nu en twee uur ongeveer plaatsvinden, afhankelijk van iteejers aankomst in de serverruimte.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:25 schreef wyccie het volgende:
Ik kan niet meer in TH's fotoboek kijken
Mark Everettquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:44 schreef peaceman het volgende:
E
Goedzo, wyccie!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:02 schreef wyccie het volgende:
Marlee Matlin?
waarschijnlijk wel en anders doe ik het wel!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo sip, je gaat me toch niet vertellen dat je Erasure niet leuk vindt?![]()
Nee.....ik dacht even dat het Bros wasquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo sip, je gaat me toch niet vertellen dat je Erasure niet leuk vindt?![]()
Ze zijn leuk joh!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel en anders doe ik het wel!![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze zijn leuk joh!![]()
Jij weet ook helemaal niks van muziek hè!?!![]()
Geeft niks jij hebt Treintje voor zijn kop getikt toen hij mij aanviel.quote:
Ach ja, wie herkent hem niet, onze Jimmy?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef peaceman het volgende:
jimmy sommerville
toch blijt smalltown boy een erg leuk nummer!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach ja, wie herkent hem niet, onze Jimmy?
Die werd ook wel 'de zingende zetpil' genoemd.![]()
Ik kijk bijna geen tv-series...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij is met name bekend van de tv.
Leuk is anders, maar er zit wel een stukje tekst in wat ik wel toepasselijk vind zodra ik het nummer hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch blijt smalltown boy een erg leuk nummer!
Het is gewoon leuk fout en de clip is nog steeds wel indrukwekkend en triest...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar er zit wel een stukje tekst in wat ik wel toepasselijk vind zodra ik het nummer hoor
'Run away'
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar er zit wel een stukje tekst in wat ik wel toepasselijk vind zodra ik het nummer hoor
'Run away'
Ja geloof het wel. Link heette die. Hij moest Neo enzo in the Matrix brengen in ieder geval. Hij zat dus in de gevangenisserie die Oz heette en ook elke vrijdagavond te zien in Lost.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:51 schreef peaceman het volgende:
ow hij is die piloot in The Matrix?
quote:
Ze lijkt toch niet bepaald op Rowan Atkinson.quote:
"strak hemdje", en peaceman schrikt meteen wakker.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:41 schreef peaceman het volgende:
is dat die dame uit de clip van Meatloaf?
Tsssssssssss............nou zeg, wat voor imago krijg ik hier aangemeten....... Alsof ik daarop let, puh, een strak t-shirt.......quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:39 schreef Tokay het volgende:
En o zéker kun jij je haar herinneren!
Ze had een strak hemdje aan...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
"strak hemdje", en peaceman schrikt meteen wakker.![]()
![]()
Yep, het is Karla Devito uit de clip van Paradise by the dashboard light.
Pardon? Dat klinkt niet prettig, wat het ook betekent.......quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:45 schreef peaceman het volgende:
We worden over 1 kamp gescheerd Pyl...
Heb t net verbeterd..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Pardon? Dat klinkt niet prettig, wat het ook betekent.......![]()
Ik beticht je nergens van hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:44 schreef pyl het volgende:
Tsssssssssss............nou zeg, wat voor imago krijg ik hier aangemeten....... Alsof ik daarop let, puh, een strak t-shirt.......![]()
pssst... haal die p dan ook nog even weg...quote:
Kijk nóg eens goed, Peaceman.quote:
Zij zong niet eens; naar mijn beste weten was het de stem van Ellen Foley.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef Tokay het volgende:
Ik beticht je nergens van hoor.
Ik weet heus wel dat het jou vooral om haar vocale kwaliteiten te doen was.![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Kijk nóg eens goed, Peaceman.![]()
Zwaar weekend bij Diaan gehad, mijn jongen?![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:51 schreef pyl het volgende:
Zij zong niet eens; naar mijn beste weten was het de stem van Ellen Foley.![]()
Dat was zeker de stem van Ellen Foley... die we ook nog kennen van We belong to the nightquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Zij zong niet eens; naar mijn beste weten was het de stem van Ellen Foley.![]()
Wie zijn gemeen?quote:
Ik denk dat wij over 1 kamp worden gescheerd, Tokay.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
"Ze"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |