Ehm...kaarten hebben altijd 1 eigenschap gemeen en dat is dat het noorden aan de bovenkant zit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:14 schreef Fillipe het volgende:
Ben op NaRose nu lvl 11 soldier, ben met de quest bezig dat je die kinderen die ontvoerd zijn moet terugvinden. Alleen waar de fuck moet ik wezen? Ben op die boerderij geweest en dan zegt die dat ik in de richtig van het noordoosten moet zoeken, maar op die hele map staat niet aangegeven wat nou noord,oost,zuid of west is.. Help
Even een vertaling voor de supercoole jorryt: For Your Informationquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:00 schreef jorryt het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer voor nerd-afkorting
Bedankt is me inmiddels al geluktquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef hetzusjevan het volgende:
@Fillipe: als je die vermiste kinderen zoekt, check je map, ff vergroten, dan zie je ze al staan met naam erbij. (tzijn er drie kweenie welke je zoekt.. eentje staat helemaal linksboven de ander bij de poort van breezy en weer een ander bij de poort van elveroon desert ofhoejehetookspelt). Of bedoelde je dat niet?
RAIDER POWER!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:05 schreef DaFan het volgende:
Gewoon hakken als een malle.
lvl 19 reqquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:02 schreef Fillipe het volgende:
Hoe krijg ik nieuwe quests? Ben nu soldier lvl 18, ben iedereen in Zant al afgeweest maar niemand die me een nieuwe quest kan geven
FillipeNLquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:49 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat is je naam in rose?
Ah bedankt, ja zoals ik al zei grote noob op dit gebiedquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Living as a Soldier means¡¦ - Raffle in Zant - Soldier lvl 20+
Hovert's Mementos - Crune in Junon Polis - Soldier lvl 30+
En verder heb je in Zant nog 4 questen bij Dr. Spero.
Dit kan je gewoon op roseonlinegame.com vinden btw*kuch*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |