Bij eRose hou je in ieder geval al je spul als je p2p gaat. Ook hou je je char.quote:Op maandag 7 november 2005 14:52 schreef DaFan het volgende:
Je houdt je spul toch gewoon als het P2P wordt?
Helaas helaas,quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:02 schreef DaFan het volgende:
Ik zou wel goed opletten een aantal dagen voordat het P2P gaat want dan heb je toch mensen die dan kappen en spullen droppen. Kan je nog een aardig zakcentje opleveren!
Das wel onwijs gaaf ja. Zo kan je rustig een king soloen, (soms dan), als je het aankanquote:Das echt wel gaaf ja, lkkr rustig en alle monstertjes voor jezelf
Ga je op naRose p2p doen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:31 schreef GJay het volgende:
Vaagheid, hoe krijg ik hier mn screen werkend :S. Hij laat hem bij mij iig niet zien, ook niet in de link. Iets met hotlinking en domain. Vaag, dan niet![]()
Je krijgt mijn, wat is je nick en wanneer ben je online (naRose toch?)quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:37 schreef GJay het volgende:
Ow ow, klinkt wel gaaf. Met mn hawkertje benk nu aant sparen voor een Saint Rake Hand. Of hopen dat ie een keer word gedropt natuurlijk
Owk danquote:Je krijgt mijn, wat is je nick en wanneer ben je online (naRose toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |