Pfff...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef buzzer het volgende:
gelieve geen fotoos te plaatsen in dit topic.
deze fotoos zijn niet online gezet, en derhalve niet bedoeld voor publicatie op internet
oeh, die komt hard aan zegquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:49 schreef GrownUp het volgende:
je bent ZELF een aandachtsgeile snol.
'Post hier grappige bestanden van P2p programma's - DEEL 5'quote:Op woensdag 2 november 2005 05:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
het was me niet eerder opgevallen,
Arme jongen d'r webcam is er niet en ze moet naar de moskeequote:[10:05:52] Seven icin o: jullie vrage hele tijd deselfde dinge
[10:11:14] Seven icin olur.... Sevdigim icin oldururum.......... heeft
je uitnodiging om uitzenden met de webcam te starten,
geaccepteerd.
[10:11:14] MSN Messenger kan geen verbinding maken met Seven icin
olur.... Sevdigim icin oldururum........... Probeer het
later opnieuw.
[10:11:15] Seven icin olur.... Sevdigim icin oldururum.......... heeft
zijn/haar webcam uitgeschakeld.
[10:11:23] Seven icin o: mijn cam is er nie
[10:13:24] (K)(U)LiEfDe: giiz anlat:DD:D
[10:13:36] Seven icin o: ne anlatim
[10:13:47] (K)(U)LiEfDe: biilmeem:D
[10:14:03] Seven icin o: ik ga so wegg
[10:14:17] (K)(U)LiEfDe: wr0mm?:D
[10:14:27] Seven icin o: ik moe naar moskee
[10:14:37] (K)(U)LiEfDe: ooww
[10:14:45] (K)(U)LiEfDe::D
[10:15:01] Seven icin o::D:D:D:D::D:D
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef Rainboww het volgende:
Binnenkort kunnen we met de nieuwe Windows Live Messenger ook MSN shared folder fun gaan posten hier!![]()
[afbeelding]
Ik voorspel "ijsmeis.rar"
Een vrouw die bij Disney voor bepaalde kanalen films en series inkocht van paramount pictures. Nu solliciteert ze bij Paramount zelf. Ze is trouwens ook fan van de beatles, en ze heeft goede relaties met haar familie.quote:After leaving Disney, and consulting for new channel launches, I took a sabbatical and I have spent the past year researching new career paths and searching my heart for a direction that fits, not only my skill set, but which I can also be passionate about.
Je komt zo wel heel veel te weten over iemand. Dit is zo'n typische buzzword manager. Ze kan eigenlijk niks, behalve andere mensen napraten.quote:Entertaining/Theatre/Movies $1,500.00
Job Search/Business Development $ 704.85
License $ 75.00
Uniforms $ 300.00
Education $2724.79
Membership Dues & Subscriptions/
Research Material $ 923.08
Auto & Insurance $4,000.00
Auto Expenses & Gas $1,358.16
quote:• It provides flexibility to allow you to emphasize core competencies while outsourcing those functions peripheral to profit generating activities.
Ahquote:XXXXXXXXX
XXXXXXXXXX
XXXXXXXXX
Hans Anders Prijsoptiek B.V
Postbus 838
4200 AV Gorinchem
Kedichem, 2-11- 2005
Betreft; Bezwaar factuurnr. XXXXXXXXXX
Beste medewerker(s) Hans Anders,
Hierbij dien ik mijn bezwaar in voor het factuur wat ik op woensdag 2 november 2005 heb ontvangen.
Ik heb 8-6- 2005 een bril gekocht bij het Hans Anders filiaal in Gorinchem.
Er is mij door de Dhr.X. XXXXXXX toen toegezegd, dat ik de bril vergoed zou krijgen van de verzekering.
Dat is in de winkel gezegd en ik heb hier getuigen van.
Nu heb ik vandaag een factuur ontvangen van ¤116, 15 van de bril die ik 5 maanden geleden al heb opgehaald.
Naar mijn idee was alles goed afgehandeld.
Ik ben erg ontevreden over de manier van handelen in deze zaak.
Naar mijn mening moet in dit geval dhr. X. XXXXXXX eerst controleren ofdat ik het bedrag zeker te weten vergoed krijg en mij daarna toezeggingen doen.
Inmiddels loop ik al 5 maanden met de bril en krijg ik nog een factuur!
Zoals u zich waarschijnlijk wel kunt indenken ben ik absoluut niet van plan om een factuur van ¤116, 15, van een bril die ik al 5 maanden in mijn bezit heb, te betalen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
XXXXXXXXXXXXXX
Bijlagen; Factuur en ophaal bewijzen.
Grijp je kans en stuur hem een paar leuke brieven op in naam van hans andersquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:08 schreef rashudo het volgende:
[..]
Grijp je kans en stuur hem een paar leuke brieven op in naam van hans anders
Goede mog ben je dan, als een topic niet eens opvaltquote:Op woensdag 2 november 2005 05:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
het was me niet eerder opgevallen, en bovendien werd ik er op gewezen. En persoonlijk zou ik niet erg amused zijn als ik mijn eigen fotoos ergens online zou vinden
spermadouchequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef Badabingea het volgende:
Kwam ik tegen:
Mijn site:
http://www.dutchgangbang.nl/profielpagina's/ilse.html
Waarschuwing niet voor onder de 18
Deze mensen worden natuurlijk met naam en details vermeld. Dit is het topic waar we levens vernietigen, dingen ontbloten die het daglicht niet kunnen verdragen, en waar DORAMA aan de orde van de dag is.quote:that what she brags about,having a boyfriend that runs his own company,with a truck with a fake insurance slip,that works for cash,brings home 1000 in 3 days,and has his father renting a room in the basement for 500 a month,(i didnt know you could have a rooming house in Parma Court, ontario housing), ? has got it pretty good, they both work under the table, they both collect welfare,his is going to his friends house,they have next to no expences , anytime you make an appointment for a home visit,she just hides everything. this has been going on for years and im getting tired of it. iwish to remain anonamus
euwndquote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef kikoooooo het volgende:
buzzer heeft zelf lopen lachen in deel 1 of 2 van dit topic, alleen reageert ie hier nu niet op...
Komkom, laten we onze ex-buschauffeur niet te hard aanpakken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:26 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Goede mog ben je dan, als een topic niet eens opvalt![]()
Of ben je zo'n mod die enkel iets doet als er weer door de admins gekeken word wie mod mag blijven en wie niet? Kneus ;r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |