abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2099711
jippie!!!!
  FOK!fossiel dinsdag 6 november 2001 @ 12:41:28 #2
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2101151
wel 100
pi_2101159
Poeh peh wat een prestatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2101187
nah gefeli..

een klein begin is een groot eind

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_2101198
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:48 schreef DarkElf het volgende:
Poeh peh wat een prestatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

hey hey!!!! allemaal newbie geweest he!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.........
pi_2101202
Hiep hiep hoera
:{
pi_2101215
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:51 schreef RazzleDazzle het volgende:

[..]

hey hey!!!! allemaal newbie geweest he!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Oh ja das waar. In dat geval:

GEFELICITEERD HOOR EN NU MAAR OP NAAR DE 200

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  FOK!fossiel dinsdag 6 november 2001 @ 14:59:54 #9
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2101280
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:52 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Oh ja das waar. In dat geval:

GEFELICITEERD HOOR EN NU MAAR OP NAAR DE 200

leg de lat niet te hoog zeg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_2101334
gefeliciteerd.. ik wou dat ik dat al had maar ik moet daarvoor nog ff doorposten
pi_2101339
moet ik nou gefeliciteerd zeggen?

Ik heb ook iets te vieren: mijn 913e post

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_2101506
Iedereen bedankt voor julie reactie's, ik laat het wel weten wanneer ik bij de 200 ben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop