Daarom is het een vraagprijs..... Men is vrij om te bieden voor de bankstel. Het stof is speciaal besteld. Daarom maakte het de bank zo duur (qua nieuwprijs). Maar er valt te onderhandelen hoor. Bel gewoon het nummer in de 1e post en wie weet kun je in het bezit zijn van deze bankstel. Het kan nooit kwaad om te bellen, wel?
Mijn 2 jaar oude bankstel met een nieuwprijs van 1100 euro voor veel moeite verkocht voor 100 euro. En dat was een 2 en 3 zitter in de kleur beige (makkelijk te verkopen zou je denken).
Misschien kan je er iets mee.
Fuck catching lightning, he struck it screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down and made it rain upward
Ja, dat is inderdaad vervelend en ik had ook het vermoeden dat zo'n dure bankstel voor een appel en ei verkocht moet worden (qua nieuwprijs was dit bankstel 1900 euro).
Ik heb hem zelfs ook op de Marktplaats gezet, maar geen kip die er op biedt..
Ik zou dit heel graag van je overnemen en je zou mij echt hiermee blij kunnen maken maar ik heb helaas niet veel te bieden. Mijn bod zou eerder komisch zijn vergeleken met jouw vraagprijs.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.