Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de befaamde betonpoaltiesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:55 schreef Nouk het volgende:
PP. Vet tof he. Ik ben echt daar in de buurt geweest waar t nummer over gaat. Dat bord gezien enzo
.
Die nacht in emmer-compascuüm dat deed ut umquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:13 schreef Cynic het volgende:
Die idioot is gewoon vergeten Emmer-Compascuum aan te doen tijdens z'n fietstocht....Zal wel niet goed gerijmd hebben...
Heyquote:
Die papzak fietst wel achter mijn ouderlijk huis langs...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:13 schreef Cynic het volgende:
Die idioot is gewoon vergeten Emmer-Compascuum aan te doen tijdens z'n fietstocht....Zal wel niet goed gerijmd hebben...
Als ie dat nou eens wel zou doen, zou ie een stuk lichter zijn...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:31 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij fietst-ie niet zo heel veel meer
Watte? Ik heb heel veel gekregen! Allemaal echt mooi, maar alleen nog van mn ouders, zusje en oma, de rest komt morgen want dan vier k t pas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
'efeliciteerd noek ! ... he'j al een ei 'ehad ?
iddquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:51 schreef BosFrollie het volgende:
inderdaad
hihi, hou oudquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.daskeyboard.com/
hihi hoe nerderig
ja idd een oudje maar wel grappigquote:
Hoiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:04 schreef Querk het volgende:
hallo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |