quote:
Dat is de nieuwe radio zender van stenders .. met het geweldige format (heel vernieuwend) dat de dj's gewoon mogen draaien wat ze leuk vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:08 schreef Nouk het volgende:
Was dat nou weer BB.
je spreekt het uit kicksradioquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:30 schreef Nouk het volgende:
Ah okay. Wel een gare naam.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:49 schreef Nouk het volgende:
Jaja, de tijd voor je betoog is nu om.
Ik heb dr nog niet gehoord ook geen zininquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef Nouk het volgende:
Gatver dat Chrissie mens. Was ook al bij Jensen.
jensenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef Nouk het volgende:
Gatver dat Chrissie mens. Was ook al bij Jensen.
Elke fucking dag ...1 keer in de week was hij al verschrikkelijk !quote:
Je kijjkt elke dag een half uur tv, hoe weet je dan of het zo erg is? Of keek je dan ook nog Jensen dat ene half uur? Dan ben je pas dom! Iets kijken wat je niet eens leuk vindt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Elke fucking dag ...1 keer in de week was hij al verschrikkelijk !
Gister was best wel boeiend toen Rebecca over haar ervaringen met Beckham ging vertellen hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Elke fucking dag ...1 keer in de week was hij al verschrikkelijk !
Haha nee ik lees op internet dat het elke dag is en ik weet nog van vroeger dat ik het kut vindquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je kijjkt elke dag een half uur tv, hoe weet je dan of het zo erg is? Of keek je dan ook nog Jensen dat ene half uur? Dan ben je pas dom! Iets kijken wat je niet eens leuk vindt.
nee hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef Nouk het volgende:
BB, wat wil je toch graag weer anti alles zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |