abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31634037
Wat staat er op de bonus dvd?

Tien euro? Dan ga ik ook maar een bezoekje brengen aan de MM. Heb daar I've been expecting you en Sing when you're winning ook al zien liggen voor 8 euro. En aangezien ik die ook nog niet origineel heb en het weinig kost.. Wie weet.
pi_31635536
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Heb je de cd al thuis
Had hem ook gisteren in de brievenbus liggen

By the way, mensen hier ook al een mailtje gehad van het wijzigen van de robbie williams site? Hele nieuwe opzet van inner sanctu enzo, helaas betaald vanaf nu maar ach dan kun je wel kaartjes krijgen voor concerten voordat het gewone volk deze kan kopen zeg maar
pi_31657948
Wat een zaadplaat. Trippin is een tof nummer, de rest allemaal slappe liedjes. Misschien is het m'n stijl niet.
geen
pi_31662829
* Vicky heeft cd nog niet binnen.. morgen maar bij de brievenbus liggen

ben wel lid geworden van IS, goed initiatief!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31662910
http://www.robbiewilliams.co.uk/getmore/ als de cd niet genoeg voor je is
Yo, Willie. Burn the cat
pi_31662967
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 18:59 schreef bluzh het volgende:
LOL, is wel een lache filmpje.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31664716
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 18:48 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft cd nog niet binnen.. morgen maar bij de brievenbus liggen

ben wel lid geworden van IS, goed initiatief!
IS heb je verder vrij weinig aan denk ik. Op een shirt oid zit ik niet te wachten. En als hij echt drie concerten gaat geven kom je toch wel aan kaartjes...

Dat filmpje
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:47:14 #208
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_31673976
dat filmpje!... did he just ...
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_31674127
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 18:59 schreef bluzh het volgende:
Hij zit gewoon vol in beeld met zijn pik te spelen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_31674216
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:02 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Hij zit gewoon vol in beeld met zijn pik te spelen!
Dat is z'n vinger
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31674229
Pfheeewwww... ik schrok al! Ik dacht: Zijn ego is aanzienlijk groter dan zijn pik!
Nothing takes the past away like the future!
pi_31675146
Album is redelijk. Tripping is wel het beste nummer. Echte hits of classics hoor ik niet, maar het is ook weer niet slecht ofzo. Redelijk te pruimen album. 7/10.
pi_31701471
Het concert in Berlijn komt 1 december op tv, bij Veronica
pi_31703145
Ik heb em ook sinds vandaag en ik vind het best goed allemaal Vooral Make me pure is erg lekker
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:26:58 #215
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31703319
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:19 schreef zijle het volgende:
Vooral Make me pure is erg lekker
Ja, ik vind dat ook een goed nummer ook Trippin.
pi_31703550
Tripping moet ik juist erg aan wennen

Zal wel aan mij liggen aangezien hij op nr.1 staat
pi_31704072
Khad hem gisteren binnen, krijg nu dit van bol.com:

Beste klant,

Onlangs heeft u de nieuwe cd van Robbie Williams ‘Intensive
Care’ bij ons gereserveerd met bestelnummer: XXXXXXXXXXX
Vanwege onbekende oorzaak heeft u deze cd niet op tijd
bezorgd gekregen. Onze oprechte excuses hiervoor. Het
leveren van titels op de dag van release is een service die
wij zeer serieus nemen. Daarom bieden we u als compensatie
een cadeaubon aan ter waarde van ¤ 5,-. Deze kunt u
inwisselen bij een volgende bestelling.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:43:07 #218
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31711554
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef zijle het volgende:
Tripping moet ik juist erg aan wennen

Zal wel aan mij liggen aangezien hij op nr.1 staat
Ik vind hem mooi.
dat kan goed aan jou liggen .
Maar ieder zijn smaak
pi_31730950
cd is nog niet binnen is gister pas verstuurd vanuit Engeland... raar dat dat maandag niet gedaan is...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31733357
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:12 schreef Vicky het volgende:
cd is nog niet binnen is gister pas verstuurd vanuit Engeland... raar dat dat maandag niet gedaan is...
Bij mij dus ook... toch wel jammer. Kan nog wel een paar dagen duren denk ik . Maarja, hebben we de cd+dvd wel voor maar 14,99 .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  donderdag 27 oktober 2005 @ 19:42:37 #221
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31733423
idd, hier ook
Dan maar ff wachten, heb de meeste nrs toch al gedl
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_31736607
Het ziet er trouwens naar uit dat er voorlopig nog niet bekend wordt gemaakt waar en wanneer de concerten in Nederland zijn.
pi_31739177
Nee, dan had het al bekend gemaakt geweest denk ik. Zal nog wel een paar maanden duren.

Overigens blijk ik de cd toch wat slechter te vinden dan ik eerst dacht. Ik vind hem wel goed, maar heb hem eigenlijk nog amper geluisterd.
pi_31748621
Ik ben de cd eigenlijk al een beetje zat aan het worden en heb hem nog niet eens een week.

Hoe vaker hem ik luister hoe meer ik spread your wings een klassieker ga vinden maar ook hoe meer ik de rest niet zo geweldig vind eigenlijk. Ik mis ook iets bij dit album, al zijn andere albums hadden iets waardoor het een echt robbie album maakte, ik mis dat toch bij deze.

Wat mij betreft mag hij in ieder geval deze writing partner dumpen want ik vind escapology die hij grotendeels zelf heeft geschreven en de albums die hij samen met guy chambers heeft gemaakt toch een stuk beter.
pi_31752037
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef erikh het volgende:
Ik ben de cd eigenlijk al een beetje zat aan het worden en heb hem nog niet eens een week.

Hoe vaker hem ik luister hoe meer ik spread your wings een klassieker ga vinden maar ook hoe meer ik de rest niet zo geweldig vind eigenlijk. Ik mis ook iets bij dit album, al zijn andere albums hadden iets waardoor het een echt robbie album maakte, ik mis dat toch bij deze.

Wat mij betreft mag hij in ieder geval deze writing partner dumpen want ik vind escapology die hij grotendeels zelf heeft geschreven en de albums die hij samen met guy chambers heeft gemaakt toch een stuk beter.
Idd, er staan maar een stuk of 4 echte nummers op die nog niet gaan vervelen.
Spread your wings is zeker een van de beste, zoniet het beste nummer op het album.
Advertising space wordt ook een redelijk grote hit denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')