Had hem ook gisteren in de brievenbus liggenquote:
LOL, is wel een lache filmpje.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:59 schreef bluzh het volgende:
http://www.robbiewilliams.co.uk/getmore/ als de cd niet genoeg voor je is
IS heb je verder vrij weinig aan denk ik. Op een shirt oid zit ik niet te wachten. En als hij echt drie concerten gaat geven kom je toch wel aan kaartjes...quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:48 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft cd nog niet binnen.. morgen maar bij de brievenbus liggen
ben wel lid geworden van IS, goed initiatief!
Hij zit gewoon vol in beeld met zijn pik te spelen!quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:59 schreef bluzh het volgende:
http://www.robbiewilliams.co.uk/getmore/ als de cd niet genoeg voor je is
Dat is z'n vingerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:02 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Hij zit gewoon vol in beeld met zijn pik te spelen!![]()
Ja, ik vind dat ook een goed nummer ook Trippin.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:19 schreef zijle het volgende:
Vooral Make me pure is erg lekker
Ik vind hem mooi.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef zijle het volgende:
Tripping moet ik juist erg aan wennen
Zal wel aan mij liggen aangezien hij op nr.1 staat
Bij mij dus ook... toch wel jammer. Kan nog wel een paar dagen duren denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:12 schreef Vicky het volgende:
cd is nog niet binnenis gister pas verstuurd vanuit Engeland... raar dat dat maandag niet gedaan is...
Idd, er staan maar een stuk of 4 echte nummers op die nog niet gaan vervelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef erikh het volgende:
Ik ben de cd eigenlijk al een beetje zat aan het worden en heb hem nog niet eens een week.
Hoe vaker hem ik luister hoe meer ik spread your wings een klassieker ga vinden maar ook hoe meer ik de rest niet zo geweldig vind eigenlijk. Ik mis ook iets bij dit album, al zijn andere albums hadden iets waardoor het een echt robbie album maakte, ik mis dat toch bij deze.
Wat mij betreft mag hij in ieder geval deze writing partner dumpen want ik vind escapology die hij grotendeels zelf heeft geschreven en de albums die hij samen met guy chambers heeft gemaakt toch een stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |