abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31422618
Reminder: RW om 23:00uur bij Papaul op Nederland 3
pi_31423718
begonnen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31425470
het was echt te gek
Robbie..... king of pop
pi_31425511
heb in een deuk gelegen.. was echt geweldig!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31425536
Jahzeker, hij was weer hardstikke goed
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31425658
Was écht leuk
pi_31426137
Gaat ie Inge neuqen?
pi_31426214
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 00:20 schreef trith het volgende:
Gaat ie Inge neuqen?
Ik heb het niet voor Robbie, want ik vind Inge best een scheve kop hebben eigenlijk.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  ESF Reporter vrijdag 14 oktober 2005 @ 07:41:57 #59
87554 Cee
Welluk?
pi_31429677
Ik heb ook helemaal dubbel gelegen! Die Ahold-tafel met die hamsters. Bad trip voor Robbie. Ik vond 't ook heel leuk dat ie z'n optreden met TT van twaalf jaar geleden nog herinnerde. Daar was ik zelf bij. Voel me oud!!
pi_31429694
En hoe Lonny de Rijst-Tafel werd afgezeken.
pi_31430307
En de bijzet-tafel
pi_31430334
Toch vraag ik me stiekem een beetje af of Robbie geen kasthomo is.
pi_31430435
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:02 schreef Toeps het volgende:
Toch vraag ik me stiekem een beetje af of Robbie geen kasthomo is.
so what, over een paar jaar heeftie alle vrouwen al gehad dat hij wel op mannen over moet stappen!
pi_31430490
Was ik de enige die een beetje plaatsvervangende schaamte voelde bij dat geneuzel met die tafeltjes?
pi_31430592
ik denk het.....
ze weten toch zelf ook wel dat ze voor lul gezet gaan worden
pi_31430795
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:13 schreef Cosworth het volgende:
Was ik de enige die een beetje plaatsvervangende schaamte voelde bij dat geneuzel met die tafeltjes?
I guess. Want ik vond het erg grappig!
pi_31431511
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:19 schreef linebear het volgende:
ze weten toch zelf ook wel dat ze voor lul gezet gaan worden
Dat bedoel ik ook niet. Robbie zat er maar zo'n beetje bij en het item draaide 50% van de tijd om die VIPS en het voor lul zetten er van (de helft kende ik niet, overigens), in plaats van om de artiest.

Wat kan mij het schelen dat ze een tafel met allemaal Rob's of Robbie's hebben.
pi_31431939
Damn, jammer dat ik dat gemist heb...
Straks maar even terugkijken op de vara-site
pi_31432128
Robbie over Sugar Lee Hooper .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_31433724
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef Cosworth het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook niet. Robbie zat er maar zo'n beetje bij en het item draaide 50% van de tijd om die VIPS en het voor lul zetten er van (de helft kende ik niet, overigens), in plaats van om de artiest.

Wat kan mij het schelen dat ze een tafel met allemaal Rob's of Robbie's hebben.
Robbie vond het volgens mij anders erg vermakelijk. Is weer eens wat anders dan de standaard vragen: "Is dit je beste album tot nu toe?" "Ben je een andere weg ingeslagen?"
pi_31435471
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_31445153
Vanaf maandag tot en met zondag kun je iedere dag 2 nieuwe nummers van het album 'intensive care' beluisteren op de site.

Echt vet!!!!

Maar waarom zouden ze dit doen, want zo wordt het downloaden wel heel makkelijk?
pi_31445520
Ach, hij is beroemd genoeg, hij verkoopt toch wel, en dat weet hij zelf ook denk ik.
pi_31446166
En het zullen wel fragmenten zijn denk ik. Net zoals dat van Make me pure..
pi_31461124
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:55 schreef JeroenV het volgende:
En het zullen wel fragmenten zijn denk ik. Net zoals dat van Make me pure..
Nee er staat: "every track in FULL".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')