Ik heb altijd zin in feeschtjes, jeweettog.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:06 schreef Frezer het volgende:, je kijkt echt alsof je dr zin in hebt!
Ik vind het een slechte zaak Nixxxquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:08 schreef nixxx het volgende:
valt me wel tegen dat we nu met zijn drieen aan het feesten zijn...
weetje hoe dat komt? wij zijn WEL gezellig ech welquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het een slechte zaak Nixxx [afbeelding]
Ik ben over een half uurtje ofzo ook niet meer gezellig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
weetje hoe dat komt? wij zijn WEL gezellig ech wel
Niet op Fok! iig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben over een half uurtje ofzo ook niet meer gezellig.![]()
slet!quote:
je kroontje staat scheefquote:
zonder eten naar bedquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:22 schreef Frezer het volgende:
Ik heb ruzie met mijn computer.
Ja, Dat zal 'm leren!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
zonder eten naar bedje computer welteverstaan he
Raam open, computer eruit gooien, raam dicht,quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:22 schreef Frezer het volgende:
Ik heb ruzie met mijn computer.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
je kroontje staat scheef
* nixxx duwt twist scheef zodat kroontje recht staat
opgelost
Whe hequote:Op maandag 10 oktober 2005 17:26 schreef nixxx het volgende:
webcam stekker eruit en dan plotseling een floppy er heel hard induwen en zeggen " die zag je niet aankomen he"
is het al twaalf uur geweest? dat je terug veranderd bent van een prinsesje in een ...eeh... rendier?quote:
Was ik een prinsesje dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
is het al twaalf uur geweest? dat je terug veranderd bent van een prinsesje in een ...eeh... rendier?
ik neem aan van wel, je had toch een kroontjequote:
dat was je dag?quote:
quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat was je dag?
moe, boos, verbaasd, blij, in verwarring?
En ik zie eenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:39 schreef _Cara_ het volgende:
En ik ben op weg naar huis...
ieuwww...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:39 schreef Frezer het volgende:volgens mij vond 'i het lekker, die diskette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |