Nou als je in Thailand zit hou jij je daar maar ff lekker met je vakantie bezig.. dat is ook nodig.. en dan in januari gewoon nog een keer..quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Dat gok ik zo maar, dat het een herkansing wordt. Maar ik ga er in Thailand pas achterkomen. Geef me dan ook wel op voor de januari ronde als het echt zo is
Ohw?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Het leven bestaat toch wel uit wat meer dan leren toch?
Oh ja hoor ..zeer zeker..quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:01 schreef melismay het volgende:
Het leven bestaat toch wel uit wat meer dan leren toch?
Veel plezier daarmee danquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohw?
Is op dit moment aan het calculus-sen
Ga ook alleen even naar mijn cijfers kijken en eventueel meteen opnieuw opgeven. Verder doe ik ook niets daar hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou als je in Thailand zit hou jij je daar maar ff lekker met je vakantie bezig.. dat is ook nodig.. en dan in januari gewoon nog een keer..
Is helemaal nix mis mee..![]()
Bier!quote:
Nou ff denken ... Gent...quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
Ga ook alleen even naar mijn cijfers kijken en eventueel meteen opnieuw opgeven. Verder doe ik ook niets daar hoor
Maar meer over Gent.............![]()
hahahaha OOK!! dat zei ik toch al.quote:
Als ik weer tijd en centjes heb....quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
Had ze dus toch gelijk en moet ik er heen
En wanneer ga jij voor de 2e keer
Nog niet, nog één A4tje vol kalken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
Truste Frezer
Strakke planningquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nog niet, nog één A4tje vol kalken.
Altijd he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |