quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:27 schreef BreaktotheDance het volgende:Dat is het geval
![]()
. En ik voel me echt wel goed. Ook zonder vriendin.
Het probleem is dat de tijd begint te dringen
![]()
. Als het nog lang duurt, blijf ik over. En NEE, 30 is te laat!
30 is zeker niet te laat. Een maat van me is tot z'n 36e de 18 jarige uit blijven hangen en kreeg toen pas een vriendin. Daar houd ie het al een paar jaar heel goed mee uit. Een andere collega van mij ondekte pas op z'n 35e dat ie toch wel kinderen wilde en heeft toen maar z'n toenmalige relatie verbroken. Daarna een nieuwe vriendin tegengekomen en daarmee verder gegaan.
Naar mijn idee kan je iets goed, snel of goedkoop realiseren. pak er 2 van. Ik ga voor goed en goedkoop. Ik heb ondertussen al geleerd te accepteren dat ik er dan wat langer over doe.
Ik doe er gewoon zo lang over om alles uit te zoeken en voor elkaar te krijgen. Ik had tot m'n 22e geen tijd en energie om me in vrouwen versieren te verdiepen. Toen ging ik op mezelf wonen en kwam de volgende crisis al aanzetten. Daarna geen geld vanwege rijlessen, tandarts en ga zo maar door.
Ik zit nu 6 jaar hier en ik vind het allemaal niet echt bijster snel gaan. In november word ik alweer 29.
tussendoor kwamen genoeg kansen voorbij maar de meste ontmoetingen ontglipten me al na 20 minuten. Jammer maar helaas. Als je me afgelopen december had verteld dat ik vanaf nieuwjaar een relatie met een (toen nog) leuke meid zou hebben van een half jaar. Dan had ik ze keihard uitgelachen. Toch kwam het ervan en ik heb een heel leuk half jaar gehad.
Alleen jammer dat de fallout na het beindigen bij mij weer zo lang duurt.
Nu zit ik weer uit te zoeken wat ik eigenlijk wil en hoe ik dat voor elkaar ga krijgen. Een relatie hoeft voorlopig niet voor mij. Vrouwen versieren/spreken daarentegen wel.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme