scheelt het dan niet als je digitale tv van upc aanschaft?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:39 schreef FoXje het volgende:
Hmm lees net dit op de TROS radar site:
Zeker niet als Radar op dezelfde kabel met exact dezelfde snoeren een gewone TV aansluiten en de tv afstemmen op dezelfde zender. Dan blijkt het beeld wél goed te zijn. Het slechte beeld op de flatscreen tv is te wijten aan de kabel. Deze zendt een zogenaamd analoog signaal uit dat niet sterk genoeg is. Doordat de flatscreen tv zó scherp weergeeft zie je pas echt goed hoe slecht het beeld eigenlijk is. De oplossing voor dit probleem is eenvoudig: stap over naar digitale ontvangst want anders blijft het tobben.
Kut UPC dus
Kost dat? Topic kan eigenlijk dicht.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
scheelt het dan niet als je digitale tv van upc aanschaft?
www.upc.nlquote:
Dan is het beeld ok.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:44 schreef JaJoah het volgende:
Probeer eens een DVD speler via scart en kijk hoe 't beeld dan is
Had ik eerder moeten wetenquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:56 schreef Slam het volgende:
Op een moderne flatscreen wordt de kwaliteit van de analoge kabel pijnlijk duidelijk. Koop ook nooit een plasma of LCD als je geen vorm van digitale TV hebt.
Eind 2006 pasquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:01 schreef DrXLTrouble het volgende:
Wij hadden hier hetzelde probleem en zijn daarom van UPC overgestapt naar Digitale TV van de KPN.
Probleem opgelost en het kost ons nu elke maand maar de helft van wat we bij UPC kwijt waren.
Je moet dan we even controleren of je het bij jou al kunt ontvangen want ze garanderen pas eind 2006 een landelijke dekking.
Dat is denk ik niet zo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Kabelboeren houden de beeldkwaliteit bewust zo laag mogelijk (zodat het met elke meter kabel slechter wordt)...
Heb ik, alles Hirschmannquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:26 schreef TheOneAndOnly het volgende:
een fatsoenlijke kabel vanuit het UPC punt en je TV doet al wonderen, bijvoorbeeld koka799 kabel
Dit is iig nixquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:36 schreef _-rally-_ het volgende:
Heb hier hetzelfde: dankzij de kwaliteit van een LCD/Plasma scherm zie je uitstekend hoe ontzettend slecht de kwaliteit van zowel het TV signaal als van TV tuners is
Oplossingen zijn digitale TV of Satelliet. Ik zie een beetje tegen het kabels trekken op, maar ik voel heel veel voor een dreambox
anders moet je een keer je inkomende signaal laten meten, volgens mij is UPC verplicht aan een minimaal signaal te voldoen van een bepaalde Dbquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |