Daar heeft hij eigenlijk gewoon gelijk in!quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:51 schreef cuall het volgende:
Rob vindt dat "de mensen" aan het rausen zijn. Geen normen en waarden in huis.
hij wordt pissig van de troep die ze maken
ja maar ja het is niet je eigen huis dus het is makkelijk om het te laten verslonzen ja toch??? als ik in BB huis zou zitten dan zou ik ook niet daar elke week een grote schoonmaak houden...... dat is toch niet goed voor je stemmen? dat is het enige waar deze bewoners mee bezig zijn. Zelfs Rob!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:51 schreef cuall het volgende:
Rob vindt dat "de mensen" aan het rausen zijn. Geen normen en waarden in huis.
hij wordt pissig van de troep die ze maken
Ze gaf aan tegen Rob dat ze niet in wilde gaan op Chantal haar reactie omdat die gestopt is met roken (over haar vraag van wat Roel had vannacht en de drukte in de slaapkamer)quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:50 schreef flugeltje het volgende:
Waarom zit Dido nu weer te fluisteren? Nu kan ik niet horen wat ze over Chantal te zeuren heeft...
Zijn geen slaappillen. Zijn inslapers... Als je er zo eentje neemt val je makkelijker in slaap als je daar moeite mee hebt...quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:54 schreef Pinball het volgende:
Wat lullen ze nou over slaappillen alsof het M&M's zijn? Rare lui![]()
Wat zijn dat voor pillen dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zijn geen slaappillen. Zijn inslapers... Als je er zo eentje neemt val je makkelijker in slaap als je daar moeite mee hebt...
Ik neem er altijd eentje als ik op vakantie ga voor onderweg... Als je lang in vliegtuig of bus moet zitten zijn die dingen ideaal.. Kun je in ieder geval fatsoenlijk slapen.
En hoezo is dat anders dan de afgelopen maand?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:54 schreef J-net het volgende:
Linda in dr string op streams 3
Rob heeft zeker goede contacten met een 'dokter feel good'quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:54 schreef Pinball het volgende:
Wat lullen ze nou over slaappillen alsof het M&M's zijn? Rare lui![]()
Oh, ja was ik vergeten. Ze zitten in de bus.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik neem er altijd eentje als ik op vakantie ga voor onderweg... Als je lang in vliegtuig of bus moet zitten zijn die dingen ideaal.. Kun je in ieder geval fatsoenlijk slapen.
Je slaapt er niet op dóór, je valt alleen makkelijker in slaap. Lastig uitleggen...quote:
Neej maar voor scanman etc leuk voor de caps die er te maken zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
En hoezo is dat anders dan de afgelopen maand?
Zou idd wel heel erg lekker zijn ja..... Maar goed, gebeurt toch nooit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:55 schreef cevece het volgende:
Ik zie steeds flugel's tekstje "Hummie mag Ralph terug" en bedenk ineens.... wat zou het toch grappig zijn dat alle mensen die weggestemd zijn stiekum in het aparte huisje zitten. Dat huis waar Rob is geweest en waar Tanja mocht roddelen met d'r moeder.
En dan in de laatste week gewoon iedereen weer bij elkaar en laat Nederland dan maar stemmen !
Gooi de weggestemden door de "geheime deur" lekker op een ochtend naar binnen: "Goedemorgen bewoners" !!! Lijkt me zoooooooooo gaaf
Dus wel iets waar je een doktersrecept voor nodig hebt. Nee, dan houd ik het bij de melatonine.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je slaapt er niet op dóór, je valt alleen makkelijker in slaap. Lastig uitleggen...
Ik geloof dat Dido de naam wel goed had (normizon). Ze zijn niet verslavend geloof ik. Al denk ik ook niet dat Rob goed bezig is als hij er iedere nacht eentje pakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |