Haa, een leugenaar blijft bij mij een leugenaar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ok, maar als dat al zo is kan die veranderd zijn
Maarja ik snap jou dan ook wel
Haa, een leugenaar blijft bij mij een leugenaar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ok, maar als dat al zo is kan die veranderd zijn
Maarja ik snap jou dan ook wel
Ik hou van iedereenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
hou je niet van die domme gekke mallerd.![]()
Daar kan ik inkomenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Haa, een leugenaar blijft bij mij een leugenaar.
Liegen over oom en tante.
Liegen over hartoperatie.
Liegen over alles dus
Sorry, ik ben klaar met AMD/moder8or.
Net als in de zomervakantiequote:Op zondag 9 oktober 2005 02:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Zoo. Wat leeft het vannacht deze reeks
Graag gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Zoo. Wat leeft het vannacht deze reeks
Wat er bij mij niet ingaat is dat de crew op de hoogte is van zijn liegen en ze hem toch crew makenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomenIk heb hem vroeger nooit zoveel meegemaakt dus kan daar niet over oordelen
Ik mag hem iig wel momenteel
Maar respecteer ook dat jij hem niet mag
Iedereen wilt ze zien natuurlijk...Deze TT trekt mensen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:35 schreef TehRockstar het volgende:Door mo's magische naaktfotos is het topic weer helemaal opgebloeid
FP mod = crewquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat er bij mij niet ingaat is dat de crew op de hoogte is van zijn liegen en ze hem toch crew maken
Ik welquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen ideeNog niet meegemaakt in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |