abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 9 oktober 2005 @ 02:15:26 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31300127
Sinds Chantal niet meer rookt probeert iedereen uit haar buurt te blijven (zelfs Natalie en Tanja kregen in de huiskamer vanavond genoeg van haar geroddel, daarna ging Chantal maar weer naar het roddelbad...

*ze eet nog liever een levende muis op dat dit (ze doelt op het stoppen met roken)

Ik heb vandaag al tientallen vergelijkingen voorbij horen komen maar helaas zijn deze mij niet allemaal bijgebleven.
Neem aan (Chantal kennende) dat er nog wel een heleboel dramatische vergelijkingen zullen volgen.
pi_31303337
Geweldig hoeveel karakter dit mensje heeft
pi_31304376
wat ik vooral zo frapant vind is dat ze donderdagavond nog een grote bek had van wat nou erg, als mensen in het ziekenhuis liggen moeten ze ook stoppen met roken en die hebben het pas erg... en de volgende dag lijkt ze dat glad vergeten en is er niets ergers op de hele wereld dan een chantal die moet stoppen met roken. Gedwongen nog wel, tsk tsk tsk, hoe hebben ze het haar aan kunnen doen.

De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:41:41 #4
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31304422
En het is pas zondag! Is het niet geweldig?

Dit gaat nog echt lollig worden vermoed ik zo
pi_31304664
Bedenkt nou niemand dat BB dit doet met de gedachte dat als de rokers een week kunnen stoppen ze misschien zelf beseffen dat ze helemaal zonder sigaretten kunnen leven.
BB denkt dat Tanja het dan makkelijker krijgt en daardoor langer blijft (mits ze de nominatieronde overleeft maar die is ook te manipuleren, nietwaar?

Of ben ik nou zo achterdochtig?
Please don't sit on my imaginary friend
pi_31304933
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:54 schreef Quembel het volgende:
Bedenkt nou niemand dat BB dit doet met de gedachte dat als de rokers een week kunnen stoppen ze misschien zelf beseffen dat ze helemaal zonder sigaretten kunnen leven.
Nou dat lijkt me onwaarschijnlijk, sinds wanneer heeft BB het welzijn van de bewoners voor ogen?? BB doet dit alleen maar om leuke tv te krijgen, mensen die stoppen met roken zijn meestal snel geirriteerd, ruzie en roddelen zijn leuker om te laten zien dan een huis vol bewoners waar alles pais en vree is
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  † In Memoriam † zondag 9 oktober 2005 @ 12:22:49 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31305221
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:54 schreef Quembel het volgende:
Bedenkt nou niemand dat BB .....

Of ben ik nou zo achterdochtig?
Het schijnt in hun *contract * testaan dat er een stoppen-met-roken opdracht in kan zitten dus wisten alle rokende bewoners vooraf dat dit kon gebeuren.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2005 @ 12:54:00 #8
862 Arcee
Look closer
pi_31305857
"Dit is de moeilijkste week van m'n leven"
"Dit is de zwaarste stijd van m'n héle leven"
"The battle of my life"
"Mensen hebben geen idee hoe zwaar ik het heb"

Dit alles in schril contrast met donderdagavond:

"Er zijn mensen die veel slechter nieuws krijgen dan dit en dan zal ik niet een week kunnen stoppen met roken? Ha, eitje."

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')