Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef klootje het volgende:
[..]
Onhandig is ie met z'n geslijm,ik had die Dido allang anaal gepakt.
Ja, roep even over het hek dat het geld van Roel onder het bed ligt ofzow...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
ik vind alle streams totaal niet boeiend, kan niemand iets doen, ik woon echt te ver weg
idd, ik kan naar geen van de 2 gesprekken luisteren eikquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
ik vind alle streams totaal niet boeiend, kan niemand iets doen, ik woon echt te ver weg
Kan echt nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wordt te lang en heeft het nu met veel gel naar achteren gekamd![]()
Kunnen we niet iets met voodoo poppetjes doen ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Ja?! én? nog steeds zo spannend als toenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig van de week 'gekocht'![]()
Inderdaad! Een week geen sigaretten en 't is de ergste week van haar leven.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:07 schreef gnuif het volgende:
chantal: mensen klagen alleen maar, waarderen niet wat ze hebben bla bla bla....
Hoor wie het zegt!!![]()
Ken je nagaan wat Chantal allemaal met je kan doen, je doet je ogen dicht en je ziet ......quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:07 schreef Kinga het volgende:
WTF heeft Rob het nou weer over, hij kan de dood zien als ie zijn ogen dicht doet?
Ja, wen er maar aanquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in...
Ik hoor Chantal alweer mekkeren
Roel alweer op z'n irritante betweter toontje.![]()
Rob is er ook nog![]()
Heer-lijk![]()
Me too.... Kost me geld als waterquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja?! én? nog steeds zo spannend als toen
Ik ga hem ook bestellen
Hallo, ik ben milagro
Ik ben een DVD junkie![]()
valt wel mee, hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |