waar ga je heen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:37 schreef snopprinses het volgende:
argh kweet niet wat ik aanmoet doen voor vanavond >_<
Vertelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:38 schreef Lizz-n het volgende:
Ik ga vanavond niks doen, gisteravond/nacht en vanmiddag hebben mij kapot gemaakt![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:38 schreef brainster het volgende:
Bijna redelijk normale TT... voor maikuuul
Tegen half 5 sochtens thuis komen en dan om half 1 smiddags gaan voetballen, dat is niet goed voor mijquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:43 schreef saaw het volgende:
de mini-ramp uittesten met mijn skippy-bal
gata absoluut niet met mn knie maar boeiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:46 schreef brainster het volgende:
[..]Daarvan wil ik uitgebreid verslag
Gaat dat wel met je knie?
jijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:46 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek, wie heeft een puip gelaten ? stinkt me hier hendig erg
je komputer stinkt uit z'n bekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:46 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek, wie heeft een puip gelaten ? stinkt me hier hendig erg
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef saaw het volgende:
[..]
gata absoluut niet met mn knie maar boeie
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:53 schreef brainster het volgende:
Ik ga mensen
saaw, veel succes met je skipybal dingetje
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:03 schreef Maikuuul het volgende:
Vet gekcheck hier mijn slip filmpje, iedereen kan hem afspelen nu !!! yes
http://members.home.nl/alion/Slippen%20beters.wmv
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:03 schreef Maikuuul het volgende:
Vet gekcheck hier mijn slip filmpje, iedereen kan hem afspelen nu !!! yes
http://members.home.nl/alion/Slippen%20beters.wmv
Ik kan wel tijdelijk hosten, mits niet te zwaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:13 schreef saaw het volgende:
ben een nieuwe site aan t maken
hij wordt blauw/zwart gestreept met wit en een hopo tekstblokjes zodat alles op 1 page past
nu nog een host zoeken want mn eigen server is dood
t is heel weinig. 1 bladzijde html met hooguit 10 plaatjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik kan wel tijdelijk hosten, mits niet te zwaar
PHP en MySQL
Ik probeer er wat van te makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:13 schreef Maikuuul het volgende:
Kan iemand daar de laatste 3 secs uitknippen zodat ik em kan gebruiken als avater ? echt zoeen sjieke slip gekoeeeh
Sjenx dude !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik probeer er wat van te maken![]()
tis een meteoor ...quote:
Eejz, ga jij op stap vanavond toevallig ?quote:
Nee Mên, kben een beetje gaar gereisd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eejz, ga jij op stap vanavond toevallig ?
dus je bent nu aant fokken bij je vriend ?quote:
Ey maan pumquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee Mên, kben een beetje gaar gereisd.![]()
Met dat Finse meisje van de uitwissling naar Valkenburg getreind, en vervolgens nog ff naar Maastricht geweest.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ey maan pumzoeen stom woord. Waarom kom je ook niet mee
ye..hijs aant counterstrikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
dus je bent nu aant fokken bij je vriend ?en ga je weer bij die kelder daar bij de edah waar ik meestal mijn sjieke slip maak op stap vanavond ?
Jeh we gaan om half 11 bij lesly he, dus gaan we daar een beetje zitten in zijn cafe, dan gaan we een half uurtje over de kermis wat kijken enzoquote:
De laatste trein gaat al om vijf voor twaalf dus daar begin ik nietmeer aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh we gaan om half 11 bij lesly he, dus gaan we daar een beetje zitten in zijn cafe, dan gaan we een half uurtje over de kermis wat kijken enzoen dan oeeeeh dan gaan we op stap
Word volgens mij best een sjieke avond
Vraag eens welke counter-strike / welk ipjoin ik hem om hem te pwnen als een noob
isset wat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:57 schreef Eix het volgende:
[..]
De laatste trein gaat al om vijf voor twaalf dus daar begin ik nietmeer aan.En heb de kermis op het Vrijthof vanmiddag al gezien.
![]()
Ow zoeen figuurquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:58 schreef snopprinses het volgende:
ik stoor em niet als die aant spelen is
Mwah, het zag er wel spectaculair uit.quote:
nee :/ hij wordt niet boosquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ow zoeen figuurgaatie helemaal flippen alstie doodgaat
ik speel gewoon voor de fun en pwn noobs enzo, maarja ik word niet boos als ik word doodgeschoten
Nog 1 weekjequote:
je moet keuzes maken in het levenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:20 schreef snopprinses het volgende:
meh voetbal en herman finkers tegelijk
niet eerlijk
voor de eerste keer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:09 schreef DeRCT14 het volgende:
Ik ga zo voor de allereerste keer 's avonds naar de stad om bier te drinken
niet dat ik nog nooit bier heb gehad ofzo hoor
Waarom ben je niet naar hem toegegaan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:09 schreef DeRCT14 het volgende:
Ik ga zo voor de allereerste keer 's avonds naar de stad om bier te drinken
niet dat ik nog nooit bier heb gehad ofzo hoor
Tis nu alleen f6quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:41 schreef C2C het volgende:
waar zijn die goede ouwe f5 tyden gebleven
Dat is toch alleen maar goedquote:
Niet heen gaan....alto hotspot.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is er hier iemand uit zwolle ''Behalve Mo'' Die Dokter kent ?
In Dokterquote:
Fwn, lief nijntje van me....ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:09 schreef Fwnk het volgende:
Mo ouwe relneger!
Nee.quote:
Moest jij ook huilen met Ryan... Oh, trá-nén in mijn ogen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:10 schreef Palau het volgende:
HIER!
TehRockstar.quote:
Heel, heel misschien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
TehRockstar.![]()
Misschien een veel gevraagde vragingsvraag...maar is je nickname een onbewuste typo?
teh klinkt veel koeler ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
TehRockstar.![]()
Misschien een veel gevraagde vragingsvraag...maar is je nickname een onbewuste typo?
Fwnkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Fwn, lief nijntje van me....ofzo![]()
[..]
Nee.
quote:
quote:Slotje
Deze user heeft aangegeven dat reageren niet mogelijk is. Klik hier om terug te gaan.
Schandalig zeg.quote:
Het spijt me vreeschlijk veel.quote:
Ben ik nu de nieuwe ijsmeis?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het spijt me vreeschlijk veel.
Maar je lijkt nog steeds niet door dat jouw naackende persoon over het internet verspreid word![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:38 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben gebeld, dus nu ga ik de stad in.![]()
Spreek jullie later...
Veel plezier in Dokter!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:38 schreef -Mo- het volgende:
Spreek jullie later...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:38 schreef -Mo- het volgende:
Spreek jullie later...
je hebt een nieuw luchtje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:48 schreef Fwnk het volgende:
het ruikt hier een beetje naar poep
Volgens mij is ie al half dronken.quote:
Ik heb nog geen slok op en dat gaat ook niet gebeurenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij is ie al half dronken.
Die zit in het zwarte paard in Zwollequote:
Ik zit vast in dit kuthuis.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die zit in het zwarte paard in Zwolle
Goeie tent ben ik ook nog geweest vandaag![]()
Dag lekker ding!quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:24 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga nu emmen in, tot morgen lieverds!
Je kan altijd gaan als je wil toch?quote:
al weerquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef Jaguarized het volgende:
Ey spenky vertel eens over je nieuwe vriendin.
Iedereen mag meegenieten. Gemeenschappelijke vreugd zoals een of andere debiel in ons vriendenclubje eens zei.quote:
Semi-huisarrest.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je kan altijd gaan als je wil toch?![]()
Hoe ben je daar aan gekomen?quote:
Nou. Dan niet hoor.quote:
Sorry.quote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:07 schreef Jaguarized het volgende:
Voetbal gekeken?
Inderdaad.quote:
Nee, woensdag 12 oktober in de ArenAquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad.Volgende week Macedonie.
Dat is volgende week want een nieuwe week begint maandag hier.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, woensdag 12 oktober in de ArenA
Officieel zondagquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is volgende week want een nieuwe week begint maandag hier.![]()
Mijn kalender begint pas op maandag te tellen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Officieel zondagKijk maar na de kalenders
Slaapse _ElMaikel_
Lol. Die van mij op zondagquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn kalender begint pas op maandag te tellen.![]()
Deze komt ook van een voortgezet onderwijs school.quote:
Heej AMDquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Nee niets. Ik heb alleen maar feestgevierd.
Imberr
Ow.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deze komt ook van een voortgezet onderwijs school.![]()
Ik kijk om 14.00 wel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow.
Maar ik ga nog eventjes 3 á 4 uurtjes slapen. Ben iets te moe om de nacht door te brengenWil om 7 nog even de Grand Prix van China bekijken, en wil niet tijdens de wedstrijd in slaap vallen
Wat al vaak is gebeurd
Heej Jagquote:
*kijkt*quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej Jag
Alles nog in het midden?
Nee ik blijf er niet voor wakker, ik word bij een GP altijd net voor 14.00 wakker.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus jij bent er 1 die daar niet voor wakker blijft?is dan de verrassing er niet vanaf?
Hij fantaseert er gewoon wat omheenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus jij bent er 1 die daar niet voor wakker blijft?is dan de verrassing er niet vanaf?
* Ook checktquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
*kijkt*
Ja het zit er nog.Bij jou?
Als ik een race in de vroege ochtend mis, dan baal ik er wel van. Als ik ook maar online kom op MSN dan verteld iedereen gelijk de uitslagquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik blijf er niet voor wakker, ik word bij een GP altijd net voor 14.00 wakker.![]()
Wat brengt jou helemaal van TTK naar PUB?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Ook checkt
Yepz, alles nog op de plaats
Ik hoor net ineens dat Alonso vorige week kampioen is geworden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik een race in de vroege ochtend mis, dan baal ik er wel van. Als ik ook maar online kom op MSN dan verteld iedereen gelijk de uitslag"mooie race hè?". of "Jaaaa Kimi!!!"
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik een race in de vroege ochtend mis, dan baal ik er wel van. Als ik ook maar online kom op MSN dan verteld iedereen gelijk de uitslag"mooie race hè?". of "Jaaaa Kimi!!!"
Klopt. Fantastisch gewoonquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik hoor net ineens dat Alonso vorige week kampioen is geworden.![]()
![]()
Damn, ik post in pubquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat brengt jou helemaal van TTK naar PUB?![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt. Fantastisch gewoon. Eindelijk is een keer geen Schumi
*ril*quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn, ik post in pub
Oorzaak?
AMD
is goed. Ik ga maar weer mijn lievelingsshow bekijken van Youp met z'n prachtige paprika'squote:Op zondag 9 oktober 2005 01:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga even The Amityville Horror kijken
quote:
Doe eens een keer eens zeggen ipv van isquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt. Fantastisch gewoon. Eindelijk is een keer geen Schumi
Ik denk gewoon echt elke x als ik je username zie, dat je n man bentquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens een keer eens zeggen ipv van is
Bij deze, ik ben een vrouwquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik denk gewoon echt elke x als ik je username zie, dat je n man bent![]()
Ik zal t proberenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bij deze, ik ben een vrouw
Niet meer vergeten nu
Ben Youp van 't hek aan het bekijken op DVD.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zal t proberen![]()
Waar is iedereen trouwens? Allemaal op stap?
PS, PrintScreen is vrouwquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zal t proberen![]()
Waar is iedereen trouwens? Allemaal op stap?
Hou het bij Youp en post maar niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben Youp van 't hek aan het bekijken op DVD.Dus ik kijk af-en-toe eventjes.
Vandaag als in zondag? Nope.. uitslapen, huiswerk makenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeg Imberr. Heb jij nog plannen gemaakt voor vandaag?
Ik belandde hier meer omdat ik AMDquote:
Leukquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik belandde hier meer omdat ik AMDzag
Ben nu op de andere pc (laptop) youp aan 't kijken en om 7 uur f1 kijken. Verder geen plannen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
Vandaag als in zondag? Nope.. uitslapen, huiswerk maken
jij?![]()
Misschien een strak plan om uit PUB te verdwijnen?quote:
Geen operaties in het verschiet?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben nu op de andere pc (laptop) youp aan 't kijken en om 7 uur f1 kijken. Verder geen plannen.
Niet zo tegen PS hequote:
Het genoegen was geheel aan mijn kantquote:
Thanksquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:13 schreef -Mo- het volgende:
Het was wazig gek.
Ik was al meteen licht in me hoofd enzo, dus ik denk, foute boel, want zoiets gebeurd mij nooit natuurlijk, maar desalniettemis gebeurde het nu, en ik zo, he wat the fuck, dus die gasten zo, wat te fackt hij nou, maar ik denk zo, he ik ga maar weg, anders ik helemaal wjieeej, dus ik ga zo naar huis, ik denk zo, wheheheheheh.
Thnx modjequote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het genoegen was geheel aan mijn kant
[..]
Thanks
Heej DaMook![]()
![]()
Ik ook?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Van die stad.
En jij mag Mo zeggen hoor.
dat taalgebruikquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:13 schreef -Mo- het volgende:
Het was wazig gek.
Ik was al meteen licht in me hoofd enzo, dus ik denk, foute boel, want zoiets gebeurd mij nooit natuurlijk, maar desalniettemis gebeurde het nu, en ik zo, he wat the fuck, dus die gasten zo, wat te fackt hij nou, maar ik denk zo, he ik ga maar weg, anders ik helemaal wjieeej, dus ik ga zo naar huis, ik denk zo, wheheheheheh.
Dankjequote:Op zondag 9 oktober 2005 02:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Van die stad.
En jij mag Mo zeggen hoor.
quote:
Jij mag mij zelfs Theo noemen.quote:
waaatttt...quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dankje
En nog leuke dingen gekocht?Of gewoon gezellig wezen drinken?
Nou, Theo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jij mag mij zelfs Theo noemen.!
En dat zegt veel, want ik word niet graag Theo genoemd, want zo heet ik geeneens. [afbeelding]
Nou ja zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat taalgebruikje lijkt maikuuuuuul wel
Tsssssssssssk, zijn verjaardag is al voorbijquote:
quote:
quote:× ..*Inge*.. × Fuzzy Wuzzy was a bear, Fuzzy Wuzzy had no hair, so Fuzzy Wuzzy wasn't fuzzy, was he? zegt:
naaktfoto's? welke naaktfoto's?
Ik heb veel bezoek gehad jaquote:
Owquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er zijn mensen/users die mijn slechtste kant naar boven laten komen.
AMD cq moder8or dus
quote:× ..*Inge*.. × Fuzzy Wuzzy was a bear, Fuzzy Wuzzy had no hair, so Fuzzy Wuzzy wasn't fuzzy, was he? zegt:![]()
× ..*Inge*.. × Fuzzy Wuzzy was a bear, Fuzzy Wuzzy had no hair, so Fuzzy Wuzzy wasn't fuzzy, was he? zegt:
van wie?![]()
Ach kan gebeurenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
OjaJe was gisteren jarig
.
ik was te laat
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:20 schreef Imberr het volgende:
zeg hallo, hou es ff op met alles wat ik op msn zeg hier te posten![]()
quote:× ..*Inge*.. × Fuzzy Wuzzy was a bear, Fuzzy Wuzzy had no hair, so Fuzzy Wuzzy wasn't fuzzy, was he? zegt:
wrom?
Sorry.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:20 schreef Imberr het volgende:
zeg hallo, hou es ff op met alles wat ik op msn zeg hier te posten![]()
IK WIL JOU GODVERREDOMME OOK NÚ NAAKT ZIEN!!11!quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:20 schreef -Mo- het volgende:
IK WIL MIJ GODVERREDOMME NÚ NAAKT ZIEN.
Jullie allebei.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
IK WIL JOU GODVERREDOMME OOK NÚ NAAKT ZIEN!!11!![]()
Ik zet de cam alvast aan, schatje.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
IK JOU OOKquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb de nare gewoonte mee te leven met mensen, als die mensen dan blijken te liegen over echt erge dingen ben ik klaar met ze.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
OwLiggen jullie elkaar zo slecht dan
Ik vind het wel een goeie gast tegenwoordig
O wacht, die naaktfotos van -Mo- had ik al gezien.quote:
ohja, hoeveel schaamluis had ik dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
O wacht, die naaktfotos van -Mo- had ik al gezien.
ja, toen J. nog niet in je msnnaam stond enzeauquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik zet de cam alvast aan, schatje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Like the old days, huh?
leuk enzeauquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
O wacht, die naaktfotos van -Mo- had ik al gezien.
Wie is Mokieboy ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:23 schreef -Mo- het volgende:
Mokieboy...je bent een topgozer, we houden van je
Semi-naakt dan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, toen J. nog niet in je msnnaam stond enzeau
[..]
leuk enzeau![]()
[..]
Waar?!
![]()
Ja okquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb de nare gewoonte mee te leven met mensen, als die mensen dan blijken te liegen over echt erge dingen ben ik klaar met ze.
Je spot niet met ziektes, tsunamies en meer van dat soort dingen in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |