quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:46 schreef dawg het volgende:
Vind je dawg ook gewoon erg tof?
Nog steeds fan van die slome wijven of ben je echt tof geworden?quote:
Ik was al tof.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog steeds fan van die slome wijven of ben je echt tof geworden?![]()
Wat speelt er dan tussen jou en relbunny?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik was al tof.
En wie bedoel je met slome wijven? Ons aller relbunny?
Gelukkig niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat speelt er dan tussen jou en relbunny?![]()
Shot down and taken by the dogs...quote:
Anale sex natuurlijk...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat speelt er dan tussen jou en relbunny?![]()
Inderdaad gelukkig, ten minste als ze in het echt net zo is als hier moet haar lover hoorndol van haar worden.quote:
Dat issie al. Waarom denk je dat hij doordeweeks weg is voor zijn werk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad gelukkig, ten minste als ze in het echt net zo is als hier moet haar lover hoorndol van haar worden.
Misschien omdat hij er dan ergens anders een andere vriendin op nahoudt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:55 schreef dawg het volgende:
Dat issie al. Waarom denk je dat hij doordeweeks weg is voor zijn werk?
"Als er iemand bezwaar heeft tegen het huwelijk tussen konijn en vriendje, spreek dan nu, of zwijg voor altijd."quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij er dan ergens anders een andere vriendin op nahoudt?![]()
Mietjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:49 schreef JoeyT het volgende:
Wat voel ik me belabberd zeg... Misselijk en duizelig... Drank maakt meer kapot dan je lief is
Zou hij haar achternaam aannemen? Of mag dat in België nog niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
"Als er iemand bezwaar heeft tegen het huwelijk tussen konijn en vriendje, spreek dan nu, of zwijg voor altijd."
En toen verschoot vriendje zich dood.
Maar nog steeds niet t petjequote:
Die kan ik niet eens meer op. Dan ziet m'n haar er niet uit. Net zo'n pauper.quote:
Geen idee. Waar is konijn? Zij kan wel wat opheldering verschaffen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou hij haar achternaam aannemen? Of mag dat in België nog niet?![]()
Ja lekkere warme muts... Tis idd koud buitenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:04 schreef GF het volgende:
[..]
Die kan ik niet eens meer op. Dan ziet m'n haar er niet uit. Net zo'n pauper.
Muts kan wel![]()
Nee, deze.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja lekkere warme muts... Tis idd koud buiten
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |