Vraag me af waar BHFH woont. Hier nog geen enkel huis gevonden met een (kale) huurpijs onder de 300 euro. Laat staan een koopwoning!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mensen geven honderden euro's per maand uit aan wonen, dure hypotheken en huren worden betaald voor gebakken lucht. verder wordt er geld en dure meubels gekocht! allemaal zonde van het geld, waarom zoveel geld uitgeven aan dat soort onzin. iedereen die meer dan 300 euri aan woonlasten heeft is gek en mensen die ook nog eens honderden euro's uitgeven aan meubels, vloerbedekking en behang sporen al helemaal niet! het moet functioneel zijn en een kwaliteitsverbetering zijn, anders is het zonde van het geld. het gaat om je gezondheid immers, de rest is secondair!
Onnodige luxe! Een brug is meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef Klonk het volgende:
Dus je verhuisd binnenkort naar een kartonnen doos ?
Daar krijg je tenminste voldoende frisse lucht!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Onnodige luxe! Een brug is meer dan voldoende.
mijn vorige woning kostte me maar 222 euro in de maand aan huur 2 kamerflat van ongeveer 40 vierkante meterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Vraag me af waar BHFH woont. Hier nog geen enkel huis gevonden met een (kale) huurpijs onder de 300 euro. Laat staan een koopwoning!
*sanger is ook gek
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Onnodige luxe! Een brug is meer dan voldoende.
Hij hoeft er alleen vanaf te springen. Een 2de hands brug zou dan volstaan. Een nieuwe is natuurlijk te luxequote:Op zondag 9 oktober 2005 12:46 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weet je hoe duur het is om een brug te bouwen?
Ik heb me laten vertellen dat mensen die nu nog in de zwarte madonna wonen (een oerlelijk gebouw naast den haag cs, wat al tijden geleden gesloopt zou moeten worden) een huur hebben van 25 euro (ex gas/water/licht).quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:43 schreef Aventura het volgende:
Je hebt helemaal gelijk BHFH. Minor detail: weet jij woningen met een huur-of hypotheeklast van 300 of minder? Ik niet, daarom geef ik er meer aan uit
Hiervoor woonde ik in een 1-kamerappartementje in Amsterdam Centrum, voor 188 per maand (excl. gas/electra). Maar het was klein, had af en toe kakkerlakken, woonde naast een junk, was een donker hokje eigenlijk. Maar toen ik 22 was en het kreeg als student, was ik er koning te rijk mee.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:04 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat mensen die nu nog in de zwarte madonna wonen (een oerlelijk gebouw naast den haag cs, wat al tijden geleden gesloopt zou moeten worden) een huur hebben van 25 euro (ex gas/water/licht).
Die mensen schijnen ook heeeel creatief te zijn met het vinden van juridische procedures om de sloop nog even uit te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |