Correctie, ik wilde hem wel, alleen is het mij te ver, als je hem voor een tientje in een envelop wilt doen koop ik hem van jequote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:13 schreef Ori het volgende:
jij wil 't niet, dat weet ik al. DuckyV reageert ook niet meer.
Dus weer beschikbaar. 16 euro, inclusief verzendkosten via pakket
Als je zorgt dat de verpakking en nog belangrijker, de inhoud niet kapot gaan hebben we wat mij betreft een dealquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:21 schreef Ori het volgende:
Voor 10,78 incl. verzenden stuur ik hem op. Dat vanwege de relatief zware handleiding, die kost extra postzegels.
Op school gepostquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:20 schreef BYM het volgende:
Daarmee bedoel ik inderdaad de verpakking Ori.Het doosje, boekje etc hoef ik niet te hebben, als je alsjeblieft maar wel de kaart zelf en de CD opstuurt dan ben ik dik tevreden
tails25_5@@@@@yahoo.ccccccccccccccccccom
Één @ en één c
@ Ducky, internet is bij mij niet kapot geweest hoor![]()
Je hebt trouwens anders wel een topic geopend gisteren, of deed "kapot internet" het alleen maar heel selectief niet?
[GEZ] 3 Limited NintendoDS Stylussen!!!
En zo breien we er een eind aan, en voor vechten ben ik al iets te oud, maart je mag wel stoeien met mijn waakhonden hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef DuckyV het volgende:
Op school gepost![]()
(Overigens mijn e-mail is Duckycorparation@hotmail.com, weet niet wat je gaat doen...vechten BYM?)
Is goed Ori, je weet mijn mail adres laat aub wat van je horenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef Ori het volgende:
ik ga maar voor het 'wie het eerst komt...' principe. en BYM's reactie was al de eerste in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |