wel grappig om toe zien hoe Linda er als een haas vandoor ging...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:05 schreef Loedertje het volgende:
Chantal heeft het erg moeilijk, te weinig aandacht, al die andere die zo ovedreven nadrukkelijk aanwezig zijn
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Nu moet Ingrid eigenlijk zeggen: "Chantal, waar huil je nu om? Er zijn mensen die het zó veel zwaarderhebben in deze wereld. Er zijn mensen die te horen krijgen dat ze een ernstige ziekte hebben en niet lang meer te leven hebben"
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:06 schreef Wup het volgende:
[..]
wel grappig om toe zien hoe Linda er als een haas vandoor ging...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Ingrid is nu puur een nominatie aan het ontwijken. Stoephoer.
neee.... dan wennen ze eraan... gewoon over een paar weken nog eens die opdracht...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:08 schreef schatje het volgende:
Ik stel voor dat Hummie deze opdracht met een weekje verlengt![]()
.
Moet dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:08 schreef caradoc het volgende:
Heeft iemand het plaatje waarin Rob echt grijnst alsof z'n leven er vanaf hangt? ( net al gevraagt, maar aan het eind van het topic)
Chantal had zeker op haar gestemd. Want ze voelt zich al buitengesloten door Menno en Ingrid. Dus als Ingrid nu Chantal troost is de kans een stuk kleiner dat ze haar de volgende keer nomineert.quote:
Joost: o, dat had ik wel achter je gedacht. Ik vind je nu niet minder aardig hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:09 schreef MissX het volgende:
Joost: Vind je het leuk om te klussen
Rob: Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |