Thanks. Het leuke is dat hij ook vrij rap moet zijn (als het goed isquote:
met die aanpassingen zal die geen 72pk leveren, maar vast wel wat meer. Denk dat 80 pk wel in de buurt komt. En dat zal zeker vlot zijn jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:48 schreef Lennox het volgende:
[..]
Thanks. Het leuke is dat hij ook vrij rap moet zijn (als het goed is). Ik sprak van de week een jongen die de geschiedenis van de auto kon (gelukkig) en ik heb ook met de man gesproken die het blok er voor de vorige eigenaar heeft ingehangen. Dat maakte me toch wat zekerder, omdat die gast er ECHT verstand van heeft.
Blokje wat er nu inhangt moet std 72 pk leveren geloof ik. Daarnaast is er ander in/uitlaat spruit gemonteerd, ander uitlaatje, K&N open luchtfilter. En nog wat kleine dingen. Ik hoop gewoon op die 70 pk te blijven (slijtage is natuurlijk ook aanwezig) maar op 620 kg is dat wel lachen vermoed ik. Als hij klaar is ben ik wel van plan hem een keer op een dynojet te planten
![]()
wel een gruwelijke bak hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:48 schreef Lennox het volgende:
[..]
Thanks. Het leuke is dat hij ook vrij rap moet zijn (als het goed is). Ik sprak van de week een jongen die de geschiedenis van de auto kon (gelukkig) en ik heb ook met de man gesproken die het blok er voor de vorige eigenaar heeft ingehangen. Dat maakte me toch wat zekerder, omdat die gast er ECHT verstand van heeft.
Blokje wat er nu inhangt moet std 72 pk leveren geloof ik. Daarnaast is er ander in/uitlaat spruit gemonteerd, ander uitlaatje, K&N open luchtfilter. En nog wat kleine dingen. Ik hoop gewoon op die 70 pk te blijven (slijtage is natuurlijk ook aanwezig) maar op 620 kg is dat wel lachen vermoed ik. Als hij klaar is ben ik wel van plan hem een keer op een dynojet te planten
![]()
Is goed. Stakker.quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:49 schreef TheSorrow het volgende:
Hahaha treurige gast, ik ga geen eens woorden aan je vuil maken man, droom lekker verder![]()
God wat ben jij een stakker zeg! die gozer maakt tenminste iets persoonlijks van z'n auto! je zegt dat die auto alleen van A naar B moet brengen, maar hoeveel dingen heb/doe jij wel niet die geen functionele waarde toevoegen maar alleen voor t mooie of de fun is????? get a life!quote:
Hoeveel krijg je ervoor om met die reclame op je smart rond te rijden ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:37 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn smart
Klopt. Dat is ook een belangrijk deel van de gedachte er achter. Het is heel simpel; als je een grote bek hebt moet je het waar kunnen maken. Dat geldt wat mij betreft ook voor auto's.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:22 schreef TheSorrow het volgende:
Haha, dan kan je hem op weinig auto's kwijt
Mja grote bek heb ik zowieso al niet dusquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook een belangrijk deel van de gedachte er achter. Het is heel simpel; als je een grote bek hebt moet je het waar kunnen maken. Dat geldt wat mij betreft ook voor auto's.
me cupra haalt maar 210 ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik vind die Marbella wel heel erg gaaf. Op die uitlaat na. Auto's die de 250 niet halen horen zo'n herrieschoorsteen niet te hebben.
Zoeen heeft een vriend van me ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:05 schreef lammegiraf het volgende:
http://www.forum-auto.com(...)8_mon_alfa_tn_02.jpg
dees!
dat wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je ervoor om met die reclame op je smart rond te rijden ?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:22 schreef TheSorrow het volgende:
Auto van de zaak is t, niemand gebruikt dat ding dus hij mag m gewoon gebruiken, incl tankpas
Owja, er moeten nog booskijkersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:18 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mn Marbella
Rijdt momenteel niet though, motorophanging is afgebrokenMaar word druk gerepareerd, hopelijk rijdt ie snel weer
En er zit nu ook een sportstuur in, daar heb ik nog geen foto's van
Antwoord al een paar keer kunnen lezen. Ach het rijdt en dat is voor mij voldoende. Kan me iig verplaatsen van A naar B en telt voor mij. De soort auto maakt mij niks uit. Gaat erom dat ik een auto heb en dus flexibel benquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je ervoor om met die reclame op je smart rond te rijden ?
Hé, de rest van de auto is erg gaaf. Ik heb gewoon iets tegen die sportuitlaten, vooral als ze niet/weinig functioneel zijn. Maar je moet vooral zelf doen wat je leuk vindt, je hebt die auto tenslotte niet om mij te behagen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mja grote bek heb ik zowieso al niet dus
En deze pijp was eigenlijk degene met de kleinste aansluiting,anders kwam er veel laswerk enzo aan te pas... + ik kan die grote cirkelpijp altijd nog vervangen door bijv. een ovale uitgang, of vierkant ofzoIk vond het zelf gewoon erg gaaf, en daar gaat het mij tenslotte om
woehahahaha, een 1.8 6 cilinderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:30 schreef Pim86 het volgende:
Hier mijn Mazda MX-3 1.8 V6 24V
[[url=http://img295.imageshack.us/img295/4296/mx316nc.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img433.imageshack.us/img433/5986/mx322kq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Tja, maar da's geen Mazda mx-3quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:32 schreef PolarStars het volgende:
[..]
woehahahaha, een 1.8 6 cilinder![]()
Schaam jij je niet kapot?
Im mijn TDI trek ik je er nog uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |