Weinig roest te zien, al eens onder handen genomen zeker?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef The_Terminator het volgende:
Opel Calibra (1995) 8v 2 liter
[[url=http://uploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_4169.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://uploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_4180.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://uploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_4171.jpg]afbeelding][/url]
Ik wilde er eerst ook een gaan kopen, maar ben toen toch voor de luxe gegaan van een Volvo :pquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:23 schreef Breemz het volgende:
[..]
bedanktja zijn er erg blij mee
![]()
hm rond de 13K is hij getaxeerd.. exacte waarde niet van belang![]()
enige minpuntjes zijn slechte raamrubbers maar die gaan we v/d winter vervangen!
en een lelijke vinyl afdekhoes voor 't dak, maar daar is een stoffen voor besteld![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:40 schreef Geqxon het volgende:
*bitchslap geeft*
Nope, is een uit 1995, die roesten vrijwel niet meer. De modellen voor 1994 waren inderdaad roestbakken, maargoed dat waren bijna alle Opels voor de datum. Wat ik wel doe is de wielkasten goed schoon houden en controleer ook vaak of ik vormen van roest kan ondekken, Als je er maar vroeg genoeg bij bent is er nog wel wat aan te doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:51 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Weinig roest te zien, al eens onder handen genomen zeker?
1e weekend in nieuwe jaar d8 ik www.keverwinterfestijn.nlquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:24 schreef Breemz het volgende:
[..]
ja klopt dat deze als optie te bestellen zijn!
ej wanneer is dat? wel vet om heen te gaan.. moet de auto wel weer uit de vaseline worden gehaald haha![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ja ehh, we kunnen ook iemand anders zijn smaak gewoon respecteren.
smaak tja dat is 2de punt.. punt 1 zijn de achterlijke hoge kosten voor iemand van 18 met part time baan..quote:Op woensdag 7 december 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ja ehh, we kunnen ook iemand anders zijn smaak gewoon respecteren.
ik heb eerst ook nog voor een calibra gekeken hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
smaak tja dat is 2de punt.. punt 1 zijn de achterlijke hoge kosten voor iemand van 18 met part time baan..
En allemaal gaar getrapt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:15 schreef zenith_ust het volgende:
mijn vader heefd golf2 die zodra ik me rijbewijs heb door mij misbruikt gaat worden, hij gebruikt hem toch niet..
verder ga ik spoen voor eigen auto te denken aan
golf 3
316
calibra
astra hatchback 2 deurs..
dit alles rond bouwjaar begin '90 is leuk te betalen
zijn erg degelijke autos (behalve dat de handvaten een zwak plek zijn)quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:00 schreef zenith_ust het volgende:
ok .. dat is een punt om rekening mee te houden.
ik hoor net dat me pa's auto waarschijnlijk niet door de keuring heen komt.
ach als eeste auto ga ik kosten delen met me pa(als die van hem er niet door heen komt)
en dan maakt het als eerste auto weining uit wathet is,
zelf denk ik sterk aan een andere golf 2.
deukje maakt dat niet uit.
en dan met planning voor volgend jaar een nette auto te hebben,
na een jaar rijden durf ik wel te zeggen ik kan een klein beetje rijden.
Golf 2.. ik zou zeggen ga dan voor een golf 3.. hebben toch net iets meer comfort, stuurbekrachtiging, iets wat toch wel erg prettig is.. electrische raampies.. maar dat moet je zelf weten of je dat wil.. maar als je het eenmaal hebt wil je niet meer zonder, dat kan ik je wel vertelle.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:00 schreef zenith_ust het volgende:
ok .. dat is een punt om rekening mee te houden.
ik hoor net dat me pa's auto waarschijnlijk niet door de keuring heen komt.
ach als eeste auto ga ik kosten delen met me pa(als die van hem er niet door heen komt)
en dan maakt het als eerste auto weining uit wathet is,
zelf denk ik sterk aan een andere golf 2.
deukje maakt dat niet uit.
en dan met planning voor volgend jaar een nette auto te hebben,
na een jaar rijden durf ik wel te zeggen ik kan een klein beetje rijden.
hehe, maar die wagens wil je helemaal niet :pquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:15 schreef zenith_ust het volgende:
mijn vader heefd golf2 die zodra ik me rijbewijs heb door mij misbruikt gaat worden, hij gebruikt hem toch niet..
verder ga ik spoen voor eigen auto te denken aan
golf 3
316
calibra
astra hatchback 2 deurs..
dit alles rond bouwjaar begin '90 is leuk te betalen
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:18 schreef ro0wjj het volgende:
calibra niet vet?
kijk calibra van vriend van mij
http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=8097207&uid=3915121
Is een beetje veel gepimptquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:59 schreef ro0wjj het volgende:
waaorm post je plaatje van 2fast 2 furious :x ? ik mis de logica?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |