Precies, daarom vind ik dat ook veel leukerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:11 schreef Talena het volgende:
Nee, Hardcore heb ik ook 'n tijdje leuk gevonden maar in Hardstyle zit net wat meer variatie en ik vind toch wat dansbaarder
Hardcore en Terror kun je mooi op stampen, hakken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op hardcore moet je ook niet dansen.
Daarop moet je stampen, hakken, whatever.
En variatie genoeg. Ligt er maar net aan waar je naar luisterd.
Leg jij s uit, wat is ook weer het verschil tussen hardcore en terror. Ik wist het ooit, maar ben t even kwijtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hardcore en Terror kun je mooi op stampen, hakken.
Speedcore wordt al wat lastiger![]()
Mja, speedcore is me te snel en te ruig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hardcore en Terror kun je mooi op stampen, hakken.
Speedcore wordt al wat lastiger![]()
Terror gaat meestal sneller, geen melodie en een duistere ondertoon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Leg jij s uit, wat is ook weer het verschil tussen hardcore en terror. Ik wist het ooit, maar ben t even kwijt
Heuj, daar probeer ik ook steeds meer muziek van te krijgen. Tis alleen soms wel heel erg eentonigquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, speedcore is me te snel en te ruig.
Techno vind ik ook steeds leuker.
Ik zal het verschil wel amper merken waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Terror gaat meestal sneller, geen melodie en een duistere ondertoon.
Hardcore heeft wel vaak iets van een melodie.
Hehe, ik luister het thuis sowieso niet veel, dan gaat het me te snel vervelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heuj, daar probeer ik ook steeds meer muziek van te krijgen. Tis alleen soms wel heel erg eentonig
Techno luister ik de laatste tijd ook steeds vaker naar. Ook naar Electro en Breakcore.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, speedcore is me te snel en te ruig.
Techno vind ik ook steeds leuker.
Ik denk dat als je 8 'liedjes' luistert met 4 keer terror ertussen en 4 keer hardcore je het er wel uit kunt halen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zal het verschil wel amper merken waarschijnlijk
Dat is al bijna de helft dat je dan weer niet leuk vindquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Techno luister ik de laatste tijd ook steeds vaker naar. Ook naar Electro en Breakcore.
Eingelijk vind ik alle electronische muziek wel mooi behalve Trance, Hardstyle en happy Hardcore.
Tsja, maar als je dat zo doet kun je ook weer tig soort hardstyle verzinnen natuurlijk. Ik vind hardstyle toch ook echt een stuk beter als het lekker snel en hard gaat, maar toch geen hardcore is. Even een voorbeeldje uploaden of vinden ergensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat als je 8 'liedjes' luistert met 4 keer terror ertussen en 4 keer hardcore je het er wel uit kunt halen hoor!
Haiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:25 schreef Palau het volgende:
Hey Jag
Moet je hier eens kijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is al bijna de helft dat je dan weer niet leuk vind
Even kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Moet je hier eens kijken.
http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html
Enorme verzameling van allerlei electronische genres en microgenres met samples.![]()
Kun je het verschil tussen Hardcore en Terror ook wel goed horen.
Mondelloquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:41 schreef Gizmore het volgende:
Click here to watch HSsamples
Even een sample gemaakt van een paar nummers
1. Remix van Audio Bullys - Shot U Down (van Prophet live @ Mystery Land 2005)
2. Dj Theo & Louis Brain - Trashin' Madness (Daniele Mondello @ Qlimax 2003)
3. Ace the Space - 9 is a Classic (Prophet live @ Qlimax 2003)
4. Weet ik de naam niet van (Daniele Mondello - Set Mix May 2005)
5. DJ Act - QT13 (Daniele Mondello Decibel 2004 DVD/ Set Mix July 2004)
Staat echt verschrikkelijk veel op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:45 schreef Palau het volgende:
Die site is trouwens wel helemaal geweldig met die verschillende stijlen..
Ik snap wat van soort Hardstyle je bedoelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:41 schreef Gizmore het volgende:
Click here to watch HSsamples
Even een sample gemaakt van een paar nummers
1. Remix van Audio Bullys - Shot U Down (van Prophet live @ Mystery Land 2005)
2. Dj Theo & Louis Brain - Trashin' Madness (Daniele Mondello @ Qlimax 2003)
3. Ace the Space - 9 is a Classic (Prophet live @ Qlimax 2003)
4. Weet ik de naam niet van (Daniele Mondello - Set Mix May 2005)
5. DJ Act - QT13 (Daniele Mondello Decibel 2004 DVD/ Set Mix July 2004)
Het langste stukje tekst op die hele site geloof ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Staat echt verschrikkelijk veel op.
Moet je maar eens bij trance kijken en dan staat er onderaan ergens Dutch. Wordt helemaal afgekraakt![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik snap wat van soort Hardstyle je bedoelt.
9 is a classic van Ace the Space is een Oldskool nummer uit 1992 wat hier behoorlijk verneukt is.![]()
Straatjes van 3 mogen niet.quote:
Over verneukt gesproken: Moet je op die site die je net gaf even naar Trance en dan rechstboven het knopje Booty ??? aanklikken, daar wordt ie pas superzwaar verneuktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik snap wat van soort Hardstyle je bedoelt.
9 is a classic van Ace the Space is een Oldskool nummer uit 1992 wat hier behoorlijk verneukt is.![]()
Wees blij dat ik er niet een zinloos kwartetje van had gemaaktquote:
Best wel jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Over verneukt gesproken: Moet je op die site die je net gaf even naar Trance en dan rechstboven het knopje Booty ??? aanklikken, daar wordt ie pas superzwaar verneukt
Ach ja.. Dan vind ik die van The Prophet weer nog niet eens zo heel erg slechtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Best wel ja![]()
Steeds meer oude hardcore nummer worden gebruikt in commerciele rommel![]()
Daar wordt je zo moe vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:59 schreef snopprinses het volgende:
bluh, midden op de dag nog ff slapen..is niet goed :/
Hoezo? Nu ben je extra fit voor vanavondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:59 schreef snopprinses het volgende:
bluh, midden op de dag nog ff slapen..is niet goed :/
Top 40 rommel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja.. Dan vind ik die van The Prophet weer nog niet eens zo heel erg slechtMaar je hebt wel gelijk op zich, maar wat bedoel je met commercieel, want uiteindelijk is alles natuurlijk commercieel
zoals _Xbox_Master_ al zegt, ik wordt er alleen maar mee moe van :/quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoezo? Nu ben je extra fit voor vanavond
Het origineel ken ik niet eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Top 40 rommel.
Laatst was er zo'n nummer van DJ Kicken: Alcoholic Party.
Hardcore versie uit 1993 van 6 Pack - A drunken Piece of Shit is toch echt heel wat mooier.
Zo zijn er wel meer dingen.
goed idee..ik volgquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb Muse maar opgezet dan hoef ik niet aan de TT te denken
Dat is dan wel minder, ik heb het precies andersom. Ik ben dan juist opeens heel fitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zoals _Xbox_Master_ al zegt, ik wordt er alleen maar mee moe van :/
ik ga gewoon veel cola drinken zometeen..dan word ik wel weer wakkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is dan wel minder, ik heb het precies andersom. Ik ben dan juist opeens heel fit
omg..mn cd doet het niet meer..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kunnen we tenminste nog door slowchatten zonder last te hebbenvan de TT![]()
Dat is ff balen danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
omg..mn cd doet het niet meer..
Stop CD in de computer heb ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
omg..mn cd doet het niet meer..
Ow wacht, die ken ik welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Click here to watch 13-6Pack-DrunkenPieceOfShit1993
iTunes neemt je computer over!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nu wel
hij pakt em op de een of andere manier alleen in iTunes
ik heb geen cdspeler meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stop CD in de computer heb ik ook
die pliesie zit hier al om de hoekquote:
Ik heb ook geen CD spelerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb geen cdspeler meer
als mn cd's gaan de computer in
[..]
die pliesie zit hier al om de hoek![]()
mja mn buurman is ook pliesie..maar ik heb het niet zo op die ventquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ook geen CD speler
Pliesie is je beste vriend( zijn dan ook mijn collega's mag niet negatief over ze denken )
Ik ben liefquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mja mn buurman is ook pliesie..maar ik heb het niet zo op die vent![]()
doe je dat in Sittard?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben liefben dan ook ( nog ) geen pliesie.
Flikkers hadden geen vacature's vrijdoe nu beveiliging om er alsnog te komen via deze manier. ( anders ga ik verder leren voor hoofdbeveiliging. )
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:21 schreef Quatertemper het volgende:
Politie is evil.
Neenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:21 schreef Gizmore het volgende:
Hoofdbeveiliging? Dan doe je toch gewoon een helm op?
moet je ook je licht aan doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Ze springen om Half 7 's morgens opeens uit de bosjes als je licht niet aan hebt![]()
Je vrienden uit je vorige leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:23 schreef Talena het volgende:
Wie zijn die mensen op die foto die ik toennet in mn jaszak vond?
Mischien wel, maar ik vond zelf dat het al licht genoeg was om mijn licht uit te doenquote:
moet je een discussie aangaan :/quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien wel, maar ik vond zelf dat het al licht genoeg was om mijn licht uit te doen![]()
Hun vonden van niet![]()
Had ik die toen wel dan ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:24 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Je vrienden uit je vorige leven.
Die je dus nooit wint, want ze denken dat ze altijd gelijk hebben (net als de meeste mensen die in discussie gaan, maar goed).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moet je een discussie aangaan :/
Vast wel.quote:
Werkte niet echtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moet je een discussie aangaan :/
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]toen was je een hamsterburger
Lijk ik nu op een hamster dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]toen was je een hamster
Nee , maar ik lijk ook niet op een vogel die ik in mijn vorig leven wasquote:
Ja en en ik een kongoaapjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee , maar ik lijk ook niet op een vogel die ik in mijn vorig leven was
En daarvoor eerder was ik 2 maal een draak
quote:
Friekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee , maar ik lijk ook niet op een vogel die ik in mijn vorig leven was
En daarvoor eerder was ik 2 maal een draak
quote:
Luister je nu ook al Hardcore?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:04 schreef Talena het volgende:
Stel je hebt niets beters doen,
Start je Limewire/Kazaa op (ik raad LimeWire aan)
En download je:
Tommyknocker-Live @ Id&T (Thunderdome)
Wat doe jij voor werk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:16 schreef Maikuuul het volgende:
Hey mensen ik ben ook weer terug van het werk
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:16 schreef Maikuuul het volgende:
Hey mensen ik ben ook weer terug van het werk
Lolleromfg, weet je dat nu nog niet ?quote:
Ik onthoud dat niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lolleromfg, weet je dat nu nog niet ?
C1000 , groenten bijvullen. Misschien onthoud je het op deze leuke manier : Maikuuul pwns vegetables in t3h c1000.quote:
Maikuuul pwns da veggies in teh c to tha 1000.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
C1000 , groenten bijvullen. Misschien onthoud je het op deze leuke manier : Maikuuul pwns vegetables in t3h c1000.
Snap je het nu beter ?
waar ga je op stap?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi imberr en andere vrienden, alles sjillax kax vandaag ?damn vanavond naar de kermis en dan op stap
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maikuuul pwns da veggies in teh c to tha 1000.![]()
Nachwach, Feesfebrik, en meta.quote:
print is ook kutquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nachwach, Feesfebrik, en meta.
In de printemps kom ik nooit want dan kjikt iedereen me aanzo sjiek is dat altijd
Waar ga jij heen dan ? Ja normaal ben ik het meeste in de Feesfabrik, maarja vorige keer was het saai, en in de nachwach was het vet druk en veelste warm. Dus zijn we de hele avond in de Meta geblevenquote:
ga niet meer in de stad zelf op stap omdat ik het er niet meer leuk vindquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan ? Ja normaal ben ik het meeste in de Feesfabrik, maarja vorige keer was het saai, en in de nachwach was het vet druk en veelste warm. Dus zijn we de hele avond in de Meta geblevendaar was het toen echt gezellig
Feesfabrik klinkt echt heel breezah.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan ? Ja normaal ben ik het meeste in de Feesfabrik, maarja vorige keer was het saai, en in de nachwach was het vet druk en veelste warm. Dus zijn we de hele avond in de Meta geblevendaar was het toen echt gezellig
Haha jah zoeen jongen die ik kan is ook altijd aant lachen als ik feesfebrik zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Feesfabrik klinkt echt heel breezah.![]()
ik ga morgenavondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Maikuuul het volgende:
Kenk niet, wie gaat er vanavond ook naar de kermis ?
Naast de Edah daar ? bij die trapjes omlaag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik ga morgenavond
maare backstage is een underground club op de tongerseweg
yes, daar waar al die enge mensen komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Naast de Edah daar ? bij die trapjes omlaag?
Heb je er al eens wat versierd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha jah zoeen jongen die ik kan is ook altijd aant lachen als ik feesfebrik zeger komen ook best veel breezers maar dat is niet erg
www.feesfebrik.nl
Niet echtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je er al eens wat versierd?
Met kerst weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je er al eens wat versierd?
Wat niet is kan nog komen.quote:
Uiteraard. Maarja gek het boeit me ook niet echt veel, mij draait het gewoon om de gezelligheidquote:
quote:
me2quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ow, daar woon ik dichtbij. Woon in blauwdorp.
Ik ben godverdomme google niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ga eens een kerstvrouw zoeken
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]noem je dat dichtbij ? naja redelijk ver af. Ey kijk he als je van st pieter afkomt op die weg als je de kennedy brug afkomt he ? daar is zoeen grote rotonde en moetje rechtdoor om bij de Edah te komen. Maar er staat ook bij het fietspad zoeen stoplicht met fietsers rechtsaf vrij. Daar maak ik altijd mijn sjieke slippen
moetje maar eens opletten als je zin hebt zie je mijn slippen liggen
![]()
kijk boven jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:56 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme google niet.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Uiteraard. Maarja gek het boeit me ook niet echt veel, mij draait het gewoon om de gezelligheidals er iemand bij komt nice, maar het hoeft niet zolang ik het maar gezellig heb met vrienden
uhm..ik woon op het randje van st.pieter bij het park.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]noem je dat dichtbij ? naja redelijk ver af. Ey kijk he als je van st pieter afkomt op die weg als je de kennedy brug afkomt he ? daar is zoeen grote rotonde en moetje rechtdoor om bij de Edah te komen. Maar er staat ook bij het fietspad zoeen stoplicht met fietsers rechtsaf vrij. Daar maak ik altijd mijn sjieke slippen
moetje maar eens opletten als je zin hebt zie je mijn slippen liggen
![]()
Hebje toevallig een fotocamera op je telefoon ? kan je misschiene en foto maken van plaats delict en posten op Fokquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
uhm..ik woon op het randje van st.pieter bij het park.
Dan is het dus echt niet ver :/ als ik nou bij de enci zou wonen, zou het wel ver zijn..
ik zal vanavond eens kijken
Ja hoorquote:
geef je adres dan kom ik je stalkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
uhm..ik woon op het randje van st.pieter bij het park.
Dan is het dus echt niet ver :/ als ik nou bij de enci zou wonen, zou het wel ver zijn..
ik zal vanavond eens kijken
yes, maar ik heb geen camera op mn gsmquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebje toevallig een fotocamera op je telefoon ? kan je misschiene en foto maken van plaats delict en posten op Fokzo kan iedereen de heilige slip plek zien
echt sjiek als dat zou kunnen
Maar je weet dus waar ik bedoel ?
Jah dan kan ik ook zelf ff een foto makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes, maar ik heb geen camera op mn gsm
ik heb wel een "echte" camera
Wat voor gsm heb je dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes, maar ik heb geen camera op mn gsm
ik heb wel een "echte" camera
God-o-god.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
geef je adres dan kom ik je stalken![]()
zoek me maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
geef je adres dan kom ik je stalken![]()
Net als altijd in counter strike, komt er een meisje de server binnen opeens gasten allemaal zeggen van : wanna suck my piele en zoeen achterlijke onzinquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:05 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
God-o-god.
Er is weer eens een vrouw in PUB.
En jij dan sjiek slippen met je pimppwner?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Net als altijd in counter strike, komt er een meisje de server binnen opeens gasten allemaal zeggen van : wanna suck my piele en zoeen achterlijke onzin
Dudequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:08 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
En jij dan sjiek slippen met je pimppwner?
Weet ik veel, ik probeerde jouw taaltje/niveau even.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dudeje kunt niet eens slippen in cs source :/
Zie net dat het een Siemens A70 is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb een Siemens A60
Voor 29.99 bij de Trekpleister
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:10 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik probeerde jouw taaltje/niveau even.
ye, me2quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zie net dat het een Siemens A70 is.
Ik kan er mee bellen en sms'en.
Meer heb ik niet nodig![]()
Je stalkt dus mij al !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zoek me maar
in sittard kom ik trouwens ook vaak
Bij deze best wel misluktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:10 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik probeerde jouw taaltje/niveau even.
op doortocht naar school en ik ga er minstens 1 keer per maand naar de schouwburgquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je stalkt dus mij al !
Je bent me voor !
Wat moet je dan in onze stad eigenlijk ?
Ik eigenlijk ook nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:moet nog leren valt me net in.
Straks dan nog maar doen voordat ik ga werken
morgen met kater huiswerk makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moet maandag basis ict maken, maarja dat maak ik morgen welvandaag is het rustdag
* Jaloers isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:18 schreef snopprinses het volgende:
woh..geen huiswerk hebben is zo leuk
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:22 schreef DaMook het volgende:
HoiTis druk hier
Heb weer heel wat geld gekregen
het voordeel van stage lopenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
* Jaloers is
Ik moet nog een verslagje maken en een onderdeel van een saaie practicumopdracht.
Ik heb nooit ech katers, ik voel me wel altijd een beetje vaag maar nooit hoofdpijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
morgen met kater huiswerk maken
Stage moet ik pas over 2 jaarquote:
Ik over 1 jaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Stage moet ik pas over 2 jaar![]()
Als alles goed gaat![]()
oeh, dan ben ik al klaar ^^quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Stage moet ik pas over 2 jaar![]()
Als alles goed gaat![]()
ok danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb nooit ech katers, ik voel me wel altijd een beetje vaag maar nooit hoofdpijn
Schouwburg is soms wel leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
op doortocht naar school en ik ga er minstens 1 keer per maand naar de schouwburg
mn vriend krijgt 350 euro per dag (hbo)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik over 1 jaarben beniewd, wel relax als ik 1 euro ofzo per uur krijg, je werkt 1600 uur per jaar dus het is toch fijn om er wat voor te krijgen
zeker ja!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Schouwburg is soms wel leuk
Mensen ben eten
350 euro per dag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mn vriend krijgt 350 euro per dag (hbo)
een klasgenoot 200 (mbo)
een ander 50 (mbo)
en ik niks (mbo)
Iddquote:
Ik dacht alquote:
Ik denk aan bier vanavond opstapquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
En waar ga je het aan uit geven?![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
Toen mijn broer stage liep bij de C&A kreeg die een cadeaubon van ¤ 10-,![]()
Zo lekker is dat altijd he gek daar je geld aan uitgevenquote:
ik mag mn computershit gratis laten reparen als er wat stuk is :/quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
Toen mijn broer stage liep bij de C&A kreeg die een cadeaubon van ¤ 10-,![]()
Zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo lekker is dat altijd he gek daar je geld aan uitgeven
nog beter is, niet je geld eraan uitgevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo lekker is dat altijd he gek daar je geld aan uitgeven
Joa gek, zo relax was dat ik was zo vakantie in zeeland, en de jongen waar ik mee was zijn ouders betaalden alle drank voor mequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nog beter is, niet je geld eraan uitgeven
maar het krijgen![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nog beter is, niet je geld eraan uitgeven
maar het krijgen![]()
Dat is nou het voordeel van alleen met jongens op stap gaanquote:
gek relax!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Joa gek, zo relax was dat ik was zo vakantie in zeeland, en de jongen waar ik mee was zijn ouders betaalden alle drank voor mevet dronken uiteraard, zo sjiek was dat
ik had deze zomervakantie 6 weken bij een fabriek in Aalten gewerkt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:47 schreef Maikuuul het volgende:
Yesde 29ste oktober is het peroneelsfeest bij de c1000
zo sjiek word dat, onbeperkt drinken zoveel je wilt
Je betaald wel elke maand 3 euro maarja dat heb je er toch zo aan uitvanalles word geschonken, bier bacardi en zoeen stuff allemaal. Dat word pas dronken zijn yeah !
Nicequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik had deze zomervakantie 6 weken bij een fabriek in Aalten gewerkt.
De 2e week hadden ze een personeelsfeestje waar de vakantiewerkers ook bij mochten zijn![]()
Daar heb ik echt te veel gezopen![]()
Een week later kregen we een vakantie pakket met een 5 Liter vat bier en een barbecue pakket.
Ik ga er volgend jaar direct weer werken![]()
Gelukkig is er Krezip - i will stay op TMFquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:17 schreef Fwnk het volgende:
Zei ze zo: Jaaa, ik ga vanavond dan vroeg weg want ik ga nog stappen blabla
Ik zo, whehehe je mag helemaal niet stappen vanavond![]()
zei zo: jaaawel je maakt een grapje
ik zo: hier bel maar
zei zo bellen, hangt ze op, word ze booswou ze me slaan (in de auto) :x
ik ging echt helemaal kapot
En maar jennen (terugschakelen bij 60 enzo, en routesproeier spuiten zonder te wissen enzo whehehehe )
Doe eens niet zo stoer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen. Ik ga ff eten dat helemaal verteerd is eens lekker uit mijn anus laten spetterentot dalijk !
enne ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:22 schreef Talena het volgende:
Ik heb zo'n ontzettende klote dag!!
Tyfus man!
Maandag morgen is nog beter dan dit!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:24 schreef Fwnk het volgende:
Nee ik maak geen foto
fotoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:27 schreef Fwnk het volgende:
ze maakt ruzie met me ouders
Daar moet ik altijd om lachen
Je wil haar gewoon voor jezelf houden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:27 schreef Fwnk het volgende:
omtoch niet.
Zoiets.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je wil haar gewoon voor jezelf houden.![]()
Daar zitten ook hele andere mensen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ey in het slowchat topic van de motor rijders krijg ik tenminste respect, zij weten hoe sjiek slippen is
You crack me up.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ey in het slowchat topic van de motor rijders krijg ik tenminste respect, zij weten hoe sjiek slippen is
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:34 schreef Maikuuul het volgende:
Dan moet jij eerst dat unregistered version uit de wmv versie wegkrijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ey jullie weten wel mijn sjieke slip filmpje he, wie zou daar de laatste 3/2 seconden uit kunnen knippen zodat ik em als avater kan gebruiken ?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:46 schreef Fwnk het volgende:
l0rn als ik nu naar beneden ga en zeg dat ik vanavond uitgaat slaat me zusje het hele huis kap0t
Ja ik weet niet hoe dat moet :/quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan moet jij eerst dat unregistered version uit de wmv versie wegkrijgen.
Met quiktime kan ik niks.![]()
gooi kokend water over jezelf heenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:51 schreef snopprinses het volgende:
ik heb het koud..:/
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
gooi kokend water over jezelf heen![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
gooi kokend water over jezelf heen![]()
http://www.colormatch.dk/quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:50 schreef saaw het volgende:
ik wil een nieuwe site maken, alles op 1 blz
maa rnu de grote vraag
welke kleuren
iemand ene geniaal idee?
ik zou het maar bij 3 kleuren houdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:50 schreef saaw het volgende:
ik wil een nieuwe site maken, alles op 1 blz
maa rnu de grote vraag
welke kleuren
iemand ene geniaal idee?
ok danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ey kijk hierzo, een sjieke slip
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/bagger/IMGP4183.AVI
Nee hoor snopprinses dat meende slippende maikel uiteraard niet
ik dacht om de achtergrond wel een beetje enthousiast te doen [misschien streepjes] in 1 kleurenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik zou het maar bij 3 kleuren houden
1 tekstkleur
1 achtergrondkleur
1 kleur voor extra's?
bijv grijs met oranja alles achtergrond en extra
en gewoon standaard zwat als tekst
[..]
ok dan
je moet opletten dat het niet te druk wordt en dat de tekst eruit springt, want daar zal het neem ik aan toch omgaan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:03 schreef saaw het volgende:
[..]
ik dacht om de achtergrond wel een beetje enthousiast te doen [misschien streepjes] in 1 kleuren
mijn idee was roze/zwart gestreepte achtergrond. witte vlakken erin voor de zwarte tekst. speciale tekst wordt ook roze
ik ga wel gewoon beetje aan de slag met testen
www.geenstijl.nlquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:03 schreef saaw het volgende:
[..]
ik dacht om de achtergrond wel een beetje enthousiast te doen [misschien streepjes] in 1 kleuren
mijn idee was roze/zwart gestreepte achtergrond. witte vlakken erin voor de zwarte tekst. speciale tekst wordt ook roze
ik ga wel gewoon beetje aan de slag met testen
ja snap ik natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je moet opletten dat het niet te druk wordt en dat de tekst eruit springt, want daar zal het neem ik aan toch omgaan?
Ik wil zoeen lepel hebbenquote:
Ja maar mag ik de löffel houden ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:10 schreef Xenwolfie het volgende:
* Xenwolfie geeft M441kUuL een bordje tomatensoep.
heyquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:12 schreef Fwnk het volgende:
IMBERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Gaat niet, ik moet zo weg.quote:
yupquote:
Alles goed?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
hey
[..]
Gaat niet, ik moet zo weg.![]()
[..]
yup![]()
Dat zegt een vriend die me vader kent ook altijd alstie binnenkomtquote: