Precies, daarom vind ik dat ook veel leukerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:11 schreef Talena het volgende:
Nee, Hardcore heb ik ook 'n tijdje leuk gevonden maar in Hardstyle zit net wat meer variatie en ik vind toch wat dansbaarder
Hardcore en Terror kun je mooi op stampen, hakken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op hardcore moet je ook niet dansen.
Daarop moet je stampen, hakken, whatever.
En variatie genoeg. Ligt er maar net aan waar je naar luisterd.
Leg jij s uit, wat is ook weer het verschil tussen hardcore en terror. Ik wist het ooit, maar ben t even kwijtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hardcore en Terror kun je mooi op stampen, hakken.
Speedcore wordt al wat lastiger![]()
Mja, speedcore is me te snel en te ruig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hardcore en Terror kun je mooi op stampen, hakken.
Speedcore wordt al wat lastiger![]()
Terror gaat meestal sneller, geen melodie en een duistere ondertoon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Leg jij s uit, wat is ook weer het verschil tussen hardcore en terror. Ik wist het ooit, maar ben t even kwijt
Heuj, daar probeer ik ook steeds meer muziek van te krijgen. Tis alleen soms wel heel erg eentonigquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, speedcore is me te snel en te ruig.
Techno vind ik ook steeds leuker.
Ik zal het verschil wel amper merken waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Terror gaat meestal sneller, geen melodie en een duistere ondertoon.
Hardcore heeft wel vaak iets van een melodie.
Hehe, ik luister het thuis sowieso niet veel, dan gaat het me te snel vervelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heuj, daar probeer ik ook steeds meer muziek van te krijgen. Tis alleen soms wel heel erg eentonig
Techno luister ik de laatste tijd ook steeds vaker naar. Ook naar Electro en Breakcore.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, speedcore is me te snel en te ruig.
Techno vind ik ook steeds leuker.
Ik denk dat als je 8 'liedjes' luistert met 4 keer terror ertussen en 4 keer hardcore je het er wel uit kunt halen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zal het verschil wel amper merken waarschijnlijk
Dat is al bijna de helft dat je dan weer niet leuk vindquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Techno luister ik de laatste tijd ook steeds vaker naar. Ook naar Electro en Breakcore.
Eingelijk vind ik alle electronische muziek wel mooi behalve Trance, Hardstyle en happy Hardcore.
Tsja, maar als je dat zo doet kun je ook weer tig soort hardstyle verzinnen natuurlijk. Ik vind hardstyle toch ook echt een stuk beter als het lekker snel en hard gaat, maar toch geen hardcore is. Even een voorbeeldje uploaden of vinden ergensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat als je 8 'liedjes' luistert met 4 keer terror ertussen en 4 keer hardcore je het er wel uit kunt halen hoor!
Haiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:25 schreef Palau het volgende:
Hey Jag
Moet je hier eens kijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is al bijna de helft dat je dan weer niet leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |