Leuk! En bedankt dat je dit wilt regelen natuurlijk!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ok. Zitten we nog net voor Sinterklaas. Ik laat het tzt. wel weten!
Volgens het flesje kan het. Maar ik heb verleden week mijn haar met Snow Fairy gewassen en hield er een vette bos aan over.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:20 schreef Maeghan het volgende:
Gelukkig maar, dan durf ik het wel aan. Kun je er ook je haar mee wassen? Ik was het niet van plan, maar ik vroeg het me gewoon af omdat het met de andere douchegels ook kan.
Weer een Lush probleem opgelostquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de grote en kleine fles ondersteboven neergezet en de glitters zakken zo door de hele fles heen
Ik ook!quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Aventura het volgende:
Ik wil wel weer eens een VIP-avond
Nee! Ik ben zelfs speciaal een stukje omgefietst om maar niet in de buurt van de Leidse te komenquote:maar de meesten van jullie hebben zeker vorige week weer flink ingeslagen?
Ik draai hem gelijk even omquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de grote en kleine fles ondersteboven neergezet en de glitters zakken zo door de hele fles heen
De "modderzeep" doet het goed bij de mannenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:37 schreef Reese het volgende:
m'nmeldde ook al dat z'n 'modderzeep' bijna op was
Zou dat ook met Olive Branch kunnen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef Nugget het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik ben zo erg verslaafd aan de geur van flying fox dat ik een drupje FF in mijn oliebrander (voor van die geurolies met een teelichtje er onder) heb gedaan en nu al de hele avond in een oase van Flyin Fox verkeer. Heerlijk
En met B never?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zou dat ook met Olive Branch kunnen?
Ik krijg er helemaal zin in! Je heb er dus geen water bij gedaan? Alleen de douchegel?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef Nugget het volgende:
Dat denk ik wel! Het was een experimentje want ik dacht 'dat zijn eigenlijk ook gewoon geurende oliën en die kunnen ook verbranden!' Nou die is dus gelukt! Mijn slaapkamer ruikt nu naar de badkamer na een uitgebreide douchebeurt met Flying Fox en Godiva
Ik heb er wel wat water bij gedaan, sorry vergeten te melden! Het ligt natuurlijk aan de grootte van je bakje maar ik heb gewoon een scheutje douchegel bij een klein laagje water gedaan. 1/4 douchegel 3/4 water denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik krijg er helemaal zin in! Je heb er dus geen water bij gedaan? Alleen de douchegel?
Ga het straks proberen met B never.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |