Ok tx, ik vermoede al dat je het niet puur gedaan had.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:38 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat water bij gedaan, sorry vergeten te melden! Het ligt natuurlijk aan de grootte van je bakje maar ik heb gewoon een scheutje douchegel bij een klein laagje water gedaan. 1/4 douchegel 3/4 water denk ik.
mail mij!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:50 schreef Marloes het volgende:
Ik wil wel een stuk demon in the dark!
wat een vreselijk goed plan!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef Nugget het volgende:
Dat denk ik wel! Het was een experimentje want ik dacht 'dat zijn eigenlijk ook gewoon geurende oliën en die kunnen ook verbranden!' Nou die is dus gelukt! Mijn slaapkamer ruikt nu naar de badkamer na een uitgebreide douchebeurt met Flying Fox en Godiva
dacht, is wel interessantquote:We hebben vast een leuk nieuwtje voor je. Binnenkort hebben we via de
website een eenmalige pre-sale van alle kerstproducten (geen kadootjes).
Je kunt dan een dag lang de nieuwe producten bestellen. Daarna moet je
helaas weer wachten tot begin november, wanneer ook de rest van de
winkels de producten verkopen!
quote:Beste Danielle,
Dank voor je emailtje.
Wij zijn ook erg enthousiast over de nieuwe kerstproducten!
We hebben even contact opgenomen met de fabriek in Engeland, en je kunt je jelly's en buttercreams een jaar houden! Het is echter wel het lekkerst als je ze zo snel mogelijk gebruikt, de ingrediënten zijn dan lekker vers en doen het best hun werk!
Geniet ervan!
Met vriendelijke groet,
Lush NL
Oeh leuk.. misschien doen ze dan ook wel zo'n leuke actie als in Engeland!quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:37 schreef morgaine21 het volgende:
Ik had even lush gemaild over de kerstprodukten en dit stond er ook in de mail:
[..]
dacht, is wel interessant
Leuk.. Nou ja wie weet gaat dat nog deze week gebeuren, anders is het een pass voor mij deze week. Vanuit Zuid-Afrika bellen gaat me iets te ver.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:37 schreef morgaine21 het volgende:
Ik had even lush gemaild over de kerstprodukten en dit stond er ook in de mail:
Wat is Champagne Snow voor iets dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:10 schreef Sinkwanee het volgende:
Champagne Snow shower ruikt trouwens naar Gorgeous![]()
Moet neiging onderdrukken om daar geen jaarvoorraad van in te slaan....
Je oliebrandertjebakje (waar je het ingiet dus) met aluminiumfolie bekleden! Dan hoef je je nooit meer zorgen te maken over wat er achter blijft, omdat je namelijk na gebruik de alu-folie weg gooit. Met een klein brandertje heb je helemaal niet zoveel folie nodig en sommige olieën heb ook de neiging om in de brander te trekken en dat voorkom je dan dus ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef Nugget het volgende:
Wel een tip voor een ieder die mijn oliebrander tip willen opvolgen: let wel op dat er wat naar de bodem kan vallen, dit gaat verbranden op het eind en dan ruikt je kamer wel érg sterk. Tip is om dus bij een klein laagje over of bij te gieten of het kaarsje al uit de blazen. Tot zover de huishoudelijke mededeling.
Die kerstmassagebar heb ik binnenkortquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
oh, dat klinkt goed Maeghan, die kerstmassagebar.
Alles goed verder?
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Die kerstmassagebar heb ik binnenkort![]()
Geweldig idee, dank!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je oliebrandertjebakje (waar je het ingiet dus) met aluminiumfolie bekleden! Dan hoef je je nooit meer zorgen te maken over wat er achter blijft, omdat je namelijk na gebruik de alu-folie weg gooit. Met een klein brandertje heb je helemaal niet zoveel folie nodig en sommige olieën heb ook de neiging om in de brander te trekken en dat voorkom je dan dus ook
yipeequote:Op maandag 10 oktober 2005 20:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Die kerstmassagebar heb ik binnenkort![]()
Op zich heb je gelijk, maar het water is voor zover ik weet eigenlijk alleen hard in Limburg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:11 schreef BeingCreative het volgende:
wisten jullie dat bijvoorbeeld zeep.. shampoo enz. harder schuimen in gebieden
met zacht water en minder schuimen (of het kost in elk geval meer moeite)
in gebieden met hard water?
(of was het andersom???) in elk geval.. dit kan verklaren waarom jullie ervaringen met
shampoos zo verschillend zijn
oh.. Ik vind hem ruiken naar custard en nootmuskaat... En suiker...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
eggsnog stinkt naar zure karnemelk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |