Ik stond er ook echt zo mee in m'n handen van...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind de soak and float stinken
naar een palingrokerij.
Sympathy for the Skin, ruikt naar vanille en banaantjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Is er trouwens ook een lekker zoete bodylotion, het is mij nog nooit opgevallen, maar het kan zijn dat ik eroverheen gekeken heb
Idd, heerlijke bodylotionquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sympathy for the Skin, ruikt naar vanille en banaantjes
Ik heb heel fijn haar dus wat meer volume zou echt niet verkeerd zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:17 schreef Vava het volgende:
Ik smeer er ook nog wat dingen in na het wassen maar na Big was mijn haar echt enorm! Ik heb nogal dik haar dus het was echt heel dik de afgelopen dagen![]()
van de week dus die Big gebruikt![]()
Ik moest het even een paar keer opnieuw lezen hoor. Als in *shock* staat daar écht Trichomania? Ik heb namelijk nog nooit iets gehad wat zo schuimt als m'n proefje Trichomania. Ik ben er echt gelijk helemaal verliefd op, de klodders schuim vliegen door de douche. =)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:49 schreef Aarti het volgende:
Nu heb ik net die Trichomania (oid) gebruikt, maar is het normaal dat die shampoobars niet schuimen? En moet je ergewoon mee wrijven over je haar, of een stukje afbreken en tussen je handen opschuimen?
(sorry als ik vragen stel die jullie allaaaaaaaaaaang behandeld hebben... :-) )
Da's liefquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:52 schreef Maerycke het volgende:
Zolang er geen alcohol is zit kan het volgens mij wel (dacht ik.. ik doe het in ieder geval wel). Anders zou je even moeten kijken voor iets als een toner met rozenwater oid. In Eau Roma zit overigens alleen Rozenwater en Lavendel zo te zien, dus dat zou voor jou kunnen werken?
Kan overigens wel een proefje sturen van Eau Roma of BOFA als je het wilt uitproberen. Moet alleen even kijken waar ik het dan indoe, voordat het alle kanten uitlekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |