abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31285812
Wat een mooie
Whatever I want.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:22:18 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31285828
Samantha heet ze geloof ik die hem heeft afgesneden. Die met dat lange haar die ook op de 1e meeting erbij was.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31285917
De foto van Maerycke bracht me op het idee dat ik inderdaad zelf ook nog wat foto's had gemaakt laatst

Mijn aanwinsten na de VIPavond van 6 oktober:

+ Honey Trap Lip Balm er bij denken

& Mijn verzameling nu:

+ Honey Lip Balm & Smitten
Billie Holiday is Lady Day!
pi_31285937
hmm, foto's
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31285961
als ik alles op de foto moet zetten ben ik wel even bezig alles bij elkaar te zoeken.
alles slingert overal. in de huiskamer, badkamer, slaapkamer, toilettas, weekendtas, en dan ook overal
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:28:01 #56
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31285986
Sweet16 wat een heerlijke zoete combinatie!!!

Sweetie Pie!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31286102
Ik moet zeggen, toen ik alles zo naast elkaar legde dat het een vrij roze combinatie is allemaal zo, ik zit er aan te denken om een echt leuke compositiefoto te maken van al mijn Lush spulletjes, voor in de OP ooit ofzo.
Ik heb er echt plezier in

Sweety Pie, had je die al? Sanne?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:34:57 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31286181
Ja ik heb Sweetie Pie sinds donderdag en ben verliefd.
pi_31286407
Okay, dan is het goed
Ik heb em persoonlijk omgedoopt tot You Snap the Whip 2
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:47:44 #60
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31286497
You snap the whip is ook lekker, maar ik vind Sweetie Pie nog net even lekkerder.
pi_31286553
Ik heb Sweety Pie nog niet eens gebruikt
Ik vind het zonde als ie straks uit elkaar flikkert
pi_31286603
Ik verkracht mijn jelly's sowieso wel.
Whatever I want.
pi_31286741
Oeh..Snowfairy is lekker! Maar ook ik kreeg de glitters niet van de bodem af. Maar ik rook echt heerlijk na het douchen! Inderdaad..Candy Fluff.
En ik kan niet wachten tot m'n Sweetie Pie binnenkomt als ik dit zo lees.
Back in business.
pi_31286762
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef PeRi het volgende:
Ik verkracht mijn jelly's sowieso wel.
* Ss16 aait haar Jelly nogmaals *
pi_31286789
Om eerlijk te zijn, zijn de glitters in die hele Snow Fairy me echt niet opgevallen
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:17:19 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31287243
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, voor de mensen die big gebruiken, gebruik je dat als shampoo alleen, of was je je haar nog emt iets anders voor/na?
Ik gebruik Ultimate Shine van tevoren . Dan schuimt de Big namelijk veel beter!!! In het begin deed ik alleen Big, maar dan moest ik twee keer een portie Big pakken. Ultimate Shine van tevoren works like a charm!

Btw: ik ben vandaag in de Lush in Maastricht geweest! Wat een mooie Lush is dat . Omdat de dermatoloog had gezegd dat ik een wat schilferige hoofdhuid heb wilde ik even snuffen aan de Soak & Float. Maar mên, wat een lucht Alsof je je hoofdhuid moet asfalteren . En toen viel m'n oog op de Scalp Oil Massage Bar en die heb ik toen gekocht!

Bij de kassa vertelde ik dat ik de 6e in de Leidsestraat was geweest en het meisje wat me hielp werd helemaal enthousiast! Leuk staan kletsen. Voorzichtig gevraagd of ze nog proefjes Rockstar had liggen. Dat had ze niet, maar ze wilde wel even een stuk voor me afsnijden. En ik kreeg echt een gigantisch stuk mee (voor een proefje dan he?) ik denk zeker 40 a 50 gram!

Lush Maastricht
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31287327
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik gebruik Ultimate Shine van tevoren . Dan schuimt de Big namelijk veel beter!!! In het begin deed ik alleen Big, maar dan moest ik twee keer een portie Big pakken. Ultimate Shine van tevoren works like a charm!

Btw: ik ben vandaag in de Lush in Maastricht geweest! Wat een mooie Lush is dat . Omdat de dermatoloog had gezegd dat ik een wat schilferige hoofdhuid heb wilde ik even snuffen aan de Soak & Float. Maar mên, wat een lucht Alsof je je hoofdhuid moet asfalteren . En toen viel m'n oog op de Scalp Oil Massage Bar en die heb ik toen gekocht!

Bij de kassa vertelde ik dat ik de 6e in de Leidsestraat was geweest en het meisje wat me hielp werd helemaal enthousiast! Leuk staan kletsen. Voorzichtig gevraagd of ze nog proefjes Rockstar had liggen. Dat had ze niet, maar ze wilde wel even een stuk voor me afsnijden. En ik kreeg echt een gigantisch stuk mee (voor een proefje dan he?) ik denk zeker 40 a 50 gram!

Lush Maastricht
Klinkt goed, Xcuz_me ik ben benieuwd of de massage bar werkt
Maastricht was heel erg enthousiast tegen mij, niet normaal!
pi_31287379
Bij mij heeft de Snake Oil bar heel goed gewerkt. Tis alleen priegelen met smeren, en daarna moet je echt goed uitwassen anders is je haar zo vet als een fles olie.
Whatever I want.
pi_31287465
Is er trouwens ook een lekker zoete bodylotion, het is mij nog nooit opgevallen, maar het kan zijn dat ik eroverheen gekeken heb

Ik ben overigens bang dat ik in Amsterdam volgende week een heel erg grote fles Snow Fairy ga kopen, ik vind hem zo lekker en waarschijnlijk ook op jaarbasis
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:32:00 #70
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_31287625
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Krijg je van Big ook echt meer volume?
pi_31288580
PeRi Ik heb de post ontvangen
Helemaal geweldig, de Eggsnog is heerlijk, de Night Before Christmas is los nog lekkerder dan uit de stack, Cleanliness ruikt echt helemaal fantastisch, I love Juicy ruikt ook geweldig en Schnuggle is echt lekker voor het slapen gaan volgens mij Die is trouwens een stuk steviger dan de andere bodybutters Ik lag op bed toen je pakje kwam en ben al snuffelend in slaap gevallen

SS16 idd een lekkere zoete foto!!! Jij heel erg bedankt voor de Creamy Candy Die is echt geweldig!!! Thanks!!!
pi_31288620
Ik heb dinsdag een uur met de grote fles Snow Fairy in mijn handen gezeten om te schudden. Tussendoor gewoon van alles doen, maar doe fles ging overal mee naar toe. Nu zitten de glitters door de hele fles heen!
pi_31289034
Whatever I want.
pi_31289416
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 19:09 schreef Anitra het volgende:

SS16 idd een lekkere zoete foto!!! Jij heel erg bedankt voor de Creamy Candy Die is echt geweldig!!! Thanks!!!
Yipee, ik ben blij dat ie vandaag netjes bezorgd is, veel plezier ermee!
x
pi_31290288
ik vind de soak and float stinken
naar een palingrokerij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')