Heel egoistisch van me ,maar ik wil m'n mooie It's a pleasure, treasure niet aansnijden omdat ie zo'n mooi hartvormpje heeft, anders zou ik het zo voor je doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:40 schreef Nugget het volgende:
Is er misschien iemand die proefjes met mij wil ruilen oid? Ik ben ernstig op zoek naar proefjes van massagebars. Als iemand die in de aanbieding heeft even gillen, bij voorbaat dank. ;-)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:45 schreef Nugget het volgende:
Haha Shirley, natuurlijk is dat niet egoïstisch, mafkees! Heel goed te begrijpen zelfs. Lief dat je toch aan me dacht ;-)
@Anitra: Dat zou ik echt ontzettend fijn vinden! Heb ik iets voor jou in de aanbieding dat jij wilt?
Ik zal ff kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:45 schreef Nugget het volgende:
Haha Shirley, natuurlijk is dat niet egoïstisch, mafkees! Heel goed te begrijpen zelfs. Lief dat je toch aan me dacht ;-)
@Anitra: Dat zou ik echt ontzettend fijn vinden! Heb ik iets voor jou in de aanbieding dat jij wilt?
Je bent een schatquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Andere proefjes kun je wel krijgen, ergens hierboven staat een lijstje van me, mocht je toch interesse hebben.
Magquote:
Tel wel bij mijn sig-collectie een flying fox, aardbeienjellie (weet niet meer hoe ie heet, zit verkeerd stickertje op) Strawberry Twin Tub, heavenly bodies, rockstar en figs and leaves op.quote:
Oké....schroom hier niet om te vragen hoor! En snap ook niet waarom ze daar geen proefjes van maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:50 schreef Nugget het volgende:
[..]
Je bent een schatmaar dat hoeft niet hoor. Ben niet zo proefjesvragerig (ook niet in de winkel, te bescheiden aangelegd denk ik) maar die massagebars staan wel érg hoog bovenaan mijn wil-ik-maar-zou-ik-toch-eigenlijk-met-mijn-huid-wel-moeten-proberen-lijstje. In de winkel zeiden ze dat ze in principe geen proefjes van massagebars maakten. Vreemd vind ik dat, waarom van zeepjes wel dan? Is toch ook gewoon een blokje.
Ja, dat lukt mij dus ook niet. Zie in de preview dat ie echt mega isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag
Moet ie alleen nog wel geresized worden vrees ik en daar loop ik altijd mee te klooien
Ik wil hem wel even resizen en hosten op een mooi plekje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat lukt mij dus ook niet. Zie in de preview dat ie echt mega is
Ja kloptquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat lukt mij dus ook niet. Zie in de preview dat ie echt mega is
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:56 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even resizen en hosten op een mooi plekje?
Heb al iets gevonden! Resultaat in volgende topicquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:56 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even resizen en hosten op een mooi plekje?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Heb al iets gevonden! Resultaat in volgende topic
Mwahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |