Ik wil je wel wat flying fox in een plastic zakje opsturen. Deze had ik gemaakt voor iemand anders, maar deze zag er toch maar van af.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:29 schreef Aarti het volgende:
Ik was/ben van plan om donderdag die coco-zeep te halen![]()
Maar nee, ik vind het zo lullig om dingetjes aan te nemen van mensen, als ik er niks voor terug kan doen/geven. ik ben nog maar een lushnewbie![]()
Vanmorgen heb ik me dus van top tot teen gewassen met Sweetie Pie (ook gezicht en haar)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Uitgebreid verslag is gewenst![]()
Ja zeker, gisteren zat tie in de bus. Ik hoop dat de jouwe ook nog binnenkomt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:18 schreef ymme het volgende:
Sinkwanee: Heb jij mijn vlopje ookal gehad?
quote:
Ik snapte het ook niet.... totdat ik een proefje onder de douche gebruikte....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
Zondag trouwens voor het eerst Sowcake geroken en het spijt me maar ik snap niet waar die ophef over is..
Ik vond het totaal geen lekkere geur
Ah, is dat het geheim?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:35 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet.... totdat ik een proefje onder de douche gebruikte....
Nou ik heb ermee gedouched en ik vond hem ook niet speciaal. Zie dat heel veel het over koekjes hebben, maar ik ruik gewoon amandel en dat heb ik niet bij koekjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
Zondag trouwens voor het eerst Sowcake geroken en het spijt me maar ik snap niet waar die ophef over is..
Ik vond het totaal geen lekkere geur
Het forum wel maar de shop niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:07 schreef Maerycke het volgende:
Werkt bij iedereen de Engelse Lush site? (http://www.lush.co.uk/) Ik krijg 'm echt niet aan de praat hier..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef Marloes het volgende:
Ik heb in de aanbieding een stuk HIWTK, een stukje snowcake (is niet groot) en een stuk I should coco. Bij elkaar schat ik zo'n 150/200 gram.
Iemand die dit wil ruilen tegen iets? Een BBS ofzo?
Dat was met de Godiva die ik had ook, die bleef ook vochtig. Ik heb 'm een aantal weken in de open lucht laten drogen (want het betekent in feite dat je shampoobar dus supervers is) en daarna ging het beter. Vergeet 'm niet af en toe te draaien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn 'nieuwe' hybrid blijft heel nattig
ik had gisteren een papperige hybrid te pakken, dat was best smerig. en zonde ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |